View Full Version : NSFF inviterer til årets Fotosessjon på Gardermoen!
Airbus 330
30-10-2010, 22:44
NSFF har den store glede av å invitere ALLE til årets store Photosession.
http://www.hangar.no/jannis/invitasjon.jpg
Dette er åpent for alle, selv om du ikke er medlem.
Så sett av datoen allerede nå, og meld deg på post@flyspotter.net og ta gjerne med deg venner.
Det går rykter om at NSFF vil få MEGET gode rabatter denne dagen hos fotovideo.no
Velkommen.
NSFF
Dette ser ut til å bli en knall kveld :) Supert valg av tema :)
ENGM 911
31-10-2010, 00:07
5 dager etter lønning og jeg har langfri. Say no more.
baselutvann
31-10-2010, 00:35
Ai ai ai! Her kommer nok jeg en tur :up:
Har allerede sendt påmelding!
Vidar
Hermann SF
02-11-2010, 11:05
Dette hørtes interessant ut, flott med slike arrangementer! Akkurat den dagen skal lønna være på plass også, såe... :p
Datoen er satt av, så jeg kommer nok:)
Halvorsn
02-11-2010, 12:32
Dette virker meget lovende! Blir nok påmelding, og kanskje får jeg noen rekrutter jeg er iferd med å skaffe ;) Slutter tidlig denne dagen (13.45) - noen som har lyst på litt spotting ved vestre før vi stikker bort til flysamlinga?
baselutvann
02-11-2010, 17:51
Dette virker meget lovende! Blir nok påmelding, og kanskje får jeg noen rekrutter jeg er iferd med å skaffe ;) Slutter tidlig denne dagen (13.45) - noen som har lyst på litt spotting ved vestre før vi stikker bort til flysamlinga?
over her :hi2
putzmeister
18-11-2010, 21:31
Kun en uke igjen, gleder meg:D
S. Holberg
19-11-2010, 00:41
Hmm, skulle veldig gjerne vært med! :)
Kunne trengt noe nytt utstyr, og rabatter i tillegg er ingen negativ ting!
Halvorsn
20-11-2010, 13:38
Situasjonen spisser seg til med deadlines i fordypning av jorunalistikk, men får håpe jeg kommer likevel!
Airbus 330
20-11-2010, 15:48
Situasjonen spisser seg til med deadlines i fordypning av jorunalistikk, men får håpe jeg kommer likevel!
Bare å krysse fingrene :up:
ENGM 911
21-11-2010, 10:28
Ved kjøp av objektiver, betales det på stedet med kort eller får man tilsendt regning? Det siste må ikke forekomme da min frue er meget økonomisk :lol:
Airbus 330
21-11-2010, 11:41
Ved kjøp av objektiver, betales det på stedet med kort eller får man tilsendt regning? Det siste må ikke forekomme da min frue er meget økonomisk :lol:
Etter som jeg har skjønt på SK917 (Hans Olav) så må hver enkelt reise ned til fotovideo i Møllergata å kjøpe der, tror ikke vedkommende som kommer har med seg DET utvalget av div linser.
Men tilbud er lovet, så man får nok en rabattkode man skal bruke vil jeg tro.
ENGM 911
21-11-2010, 20:51
Etter som jeg har skjønt på SK917 (Hans Olav) så må hver enkelt reise ned til fotovideo i Møllergata å kjøpe der, tror ikke vedkommende som kommer har med seg DET utvalget av div linser.
Men tilbud er lovet, så man får nok en rabattkode man skal bruke vil jeg tro.
Det var kjekt. Håper de ikke kommer med puse-rabatter men heller skikkelig SPOTTER-RABATTER. Kommer fra nattvakt og skal snu døgnet denne dagen men uansett glær æ mæ sjø.
S. Holberg
21-11-2010, 21:03
Den koden gjøres vel åpen for NSFF håper jeg? :D
Hermann SF
21-11-2010, 21:09
Æh, utrolig hvor mye som skulle ødelegge akkurat når det arrangeres slike opplegg som dette. Må nok melde pass... :(
Kommer mest sannsynlig innom en tur dersom eg finner en måte og komme meg bort dit på :)
viking1965
21-11-2010, 21:27
Kommer mest sannsynlig innom en tur dersom eg finner en måte og komme meg bort dit på
Kan plukke deg opp hvis du vil :)
Takk for det Viking1965, men fikk ordnet meg transport bort, så eg kommer :)
Den koden gjøres vel åpen for NSFF håper jeg? :D
Håper som overnevnte taler her at rabattkoden blir sendt ut til alle medlemmene i NSFF. Skal en tur innom OSL på torsdag, men lander nok litt for sent til at jeg kan få blitt med på dette :)
Airbus 330
23-11-2010, 22:24
Håper som overnevnte taler her at rabattkoden blir sendt ut til alle medlemmene i NSFF. Skal en tur innom OSL på torsdag, men lander nok litt for sent til at jeg kan få blitt med på dette :)
Jeg skal høre med vedkommende fra fotovideo til torsdag på hvordan vi løser det, vi vet jo ikke hva det er av tilbud ennå heller.
Det kan jo hende folk bare må møte i butikken for å få kjøpt der, med eller uten rabattkode.
Men HVIS vi får en rabattkode, så sender jeg den ut til som er registrert medlem i NSFF pr. 25/11-10.
TobyAllan
24-11-2010, 14:24
Jeg håper at få lov å dra for legen, gir han grønt lys kommer jeg, men ingenting er sikkert ennå ?
Halvorsn
25-11-2010, 14:04
Er det for sent å sende påmeldingsmail? det er vel ikek det håper jeg? står ikke noe om frist her, så...
Airbus 330
25-11-2010, 15:55
Er det for sent å sende påmeldingsmail? det er vel ikek det håper jeg? står ikke noe om frist her, så...
Mail mottatt :up:
NSFF ønsker alle velkommen til årets begvenhet Photosession 2010, vi starter kl 18. Sted: Flysamlingen.
Velkommen.
NSFF
baselutvann
25-11-2010, 16:17
Da sitter jeg på Oslo S klar for Photosession! Snakkes :D
ENGM 911
25-11-2010, 16:45
SAS-Flybussen her, nå skal det shoppes hvis de hoster opp noen fete tilbud.
ENGM 911
25-11-2010, 22:22
Takk til foreningen for et supert opplegg i kveld.
Hermann SF
25-11-2010, 22:46
Ble det noen gode tilbud til folket?:)
baselutvann
25-11-2010, 23:08
Jupp! Takk for et bra opplegg NSFF! Nå skal til og med jeg få meldt meg inn ! :colgate:
ENGM 911
26-11-2010, 08:41
Medlemmene skal få hele godtebutikken (FotoVideo Møllergt) for oss selv etter stengetid for å teste ut objektiver og annet snadder i ro og mak. Det kaller jeg service. Utrolig kjekt å være medlem.
Takker Jan & Co for knallgode vafler og gløgg, NSFF og Forsvarets Flysamling for at dere stilte opp for oss. Makan til gutter :up:
Medlemmene skal få hele godtebutikken (FotoVideo Møllergt) for oss selv etter stengetid for å teste ut objektiver og annet snadder i ro og mak. Det kaller jeg service. Utrolig kjekt å være medlem.
Takker Jan & Co for knallgode vafler og gløgg, NSFF og Forsvarets Flysamling for at dere stilte opp for oss. Makan til gutter :up:
Høres veldig bra ut, flott jobba!
Når skal happeningen hos FotoVideo skje?
Supert for oss som ikke rakk møtet i går.. :)
ENGM 911
26-11-2010, 10:51
Høres veldig bra ut, flott jobba!
Når skal happeningen hos FotoVideo skje?
Supert for oss som ikke rakk møtet i går.. :)
En gang på nyåret. Medlemmene vil få mer info fra NSFF, så vi får bare avvente dem.
En gang på nyåret. Medlemmene vil få mer info fra NSFF, så vi får bare avvente dem.
Veldig bra. :)
TobyAllan
26-11-2010, 13:16
[QUOTE=ENGM 911;579734]Medlemmene skal få hele godtebutikken (FotoVideo Møllergt) for oss selv etter stengetid for å teste ut objektiver og annet snadder i ro og mak. Det kaller jeg service. [QUOTE]
Hva tror kjerringa du ska den dagen :colgate:
Husk på dette var i starten av det nye året, tror du skal frem de fine jule gaver hvis du skal få lov at komme med i butikken HEHE :D
Nok en vellykket medlemskveld i flysamlingen.
Venneforeningen takker NSSF for godt samarbeid i 2010. Vi gleder oss til 2011 og nye kvelder med mere foto og div foredrag
http://www.flysam.no/
S. Holberg
26-11-2010, 14:59
Ohoh, høres lovende ut dette da!
Kanskje jeg har mulighet da :D
Airbus 330
26-11-2010, 18:28
NSFF vil få takke alle som tok turen igår, var en meget vellykket kveld på alle måter.
Jeg vil sende ut mail med tilbudet vi fikk fra fotovideo når jeg får dette til alle som var på gårsdagens møte og NSFF sine medlemer.
Den kvelden vi skal få ha hele butikken for oss selv etter stengetid, vil KUN være tilgjengelig for NSFF sine medlemer. Dette blir etter at fotovideo har flyttet i februar.
Jeg vil også på vegne av NSFF få takke venneforeningen for ett flott samarbeide i 2010, og ikke minst våre medlemer som stiller opp når vi drar igang aktiviteter, uten dere hadde ikke dette vært mulig. :up:
Jan-Kåre
NSFF
Halvorsn
27-11-2010, 00:09
Medlemmene skal få hele godtebutikken (FotoVideo Møllergt) for oss selv etter stengetid for å teste ut objektiver og annet snadder i ro og mak. Det kaller jeg service. Utrolig kjekt å være medlem
hmm... minner meg sterkt om jobben min det der. Stå nede i kameraseksjonen kl 19 og 20 på en lørdags kveld og tulle med 5DII og andre lekkerbisker, lage litt viiiideo, og litt foootooos og kose vårs mens vi får betalt :colgate:
Vel... Nok mobbing, jeg ska høre med sjefen om VI også kan stille opp siden det er et betydelig marked for teleobjektiver her i gården ;) Vi i JP skal tross alt være konkurransedyktige!
putzmeister
27-11-2010, 11:02
Veldig bra Halvorsen. Sunn konkuranse er ikke dumt:)