View Full Version : Antonov i mørket
Heisann! :)
Hørte fra rommet her en spesiell ule lyd i 18.30 tiden idag, syns det var noe kjent med lyden, stod lenge i vinduet og funderte på hva dette kunne vere og om eg skulle orke og løpe ned å ta med kamera!?
Men etter en stund tenkte eg det var bedre å ta med kamera enn å ikke ta det med, så det bar på en løpetur opp til taket av admis bygget her på MIL siden og knipset litt med stativ. Lyden var en Antonov 124, visste eg hadde hørt lyden før! :D Antar det var denne KAL541 som findus omtalte i sin tråd her inne? :) Den gikk hvertfall 18.30 ca
http://farm2.static.flickr.com/1204/5128598119_67c68d0a02_b.jpg
Prøvde å tone ned fargene litt, noe som eg syns ga en fin effekt i bildet
http://farm2.static.flickr.com/1392/5129203966_8cfe8295cd_b.jpg
Her er vel et prakteksempel på hvordan man ikke tar et flott panoreringsbilde :lol: Syns dog det ble litt tøft allikevel..
http://farm5.static.flickr.com/4016/5129205494_029fb524a2_b.jpg
Det var det eg hadde en sein Lørdagskveld, ha en fortsatt flott helg! :D
Mvh Tommy!
ENGM 911
30-10-2010, 19:51
Er litt skuffet at du ikke fikk 20 års jubileums-emblemet på motsatt side av flykroppen. Stolte på deg i.o.m at du hadde orkesterplass fra taket, men neida :headbang
Ellers er jeg rimelig fornøyd med dokumentasjonen.
Hehe, bare av nysgjerrighet? er den noe annerledes på den andre siden? Ellers så prøvde eg å ta bilder, men ikke ikke noe bra når den takset forbi, ble for opphengt i kameraet der og da :lol:
ENGM 911
30-10-2010, 20:07
Den hadde tilsvarende emblem som vist på haleroret.
viking1965
30-10-2010, 20:39
Antar det var denne KAL541 som findus omtalte i sin tråd her inne? Den gikk hvertfall 18.30 ca
KAL541 som Findus nevnte er/var Korean..
Greie bilder, men du får klatre opp på hangartaket neste gang slik at du slipper å få det midt i fleisen ^_^
Det siste bilde minner mest om EKG'n til et par dusin hamstere :colgate:
ENGM 911
30-10-2010, 20:40
Men nå er PIA her, kom dere ut og ta noen nattbilder.
Greie bilder, men du får klatre opp på hangartaket neste gang slik at du slipper å få det midt i fleisen
Dersom det hadde vert mulig så hadde eg gjort det, men det er vel heller vanskelig :)
putzmeister
31-10-2010, 11:10
Det første bildet var knall fint. Ser så fremment ut...selv om det er på Osl, hvis du skjønner hva jeg mener..
Flotte bilder, jeg så den stod der og hadde et håp om at det skulle bli liv i den når jeg var der, men den gang ei. Planen min var å få med når Korean kom, men den landet rundt 10:30
Den kommer igjen og igjen og igjen... :D
ENGM 911
31-10-2010, 16:58
Det første bildet var knall fint. Ser så fremment ut...selv om det er på Osl, hvis du skjønner hva jeg mener..
Nei det gjør vi ikke, kan du utdype det litt for oss forumister putzmeister?
TobyAllan
31-10-2010, 19:08
KAL541 som Findus nevnte er/var Korean..
Greie bilder, men du får klatre opp på hangartaket neste gang slik at du slipper å få det midt i fleisen ^_^
Det siste bilde minner mest om EKG'n til et par dusin hamstere :colgate:
Veldige fine bilder !!
Siste bilde ser ut som det siste jeg så i min bilde skjerm på min 5D MKII :D innen den gikk i svart :)
TobyAllan
01-11-2010, 00:33
Nei det gjør vi ikke, kan du utdype det litt for oss forumister putzmeister?
Så så rolig nu han er norrlending, husk det, hadde det vært snø overallt ville han jo bare tro det var kirkenes :D
Tenk på han kommer fra den del av landet som har 11 måneder med vinter og en måned med dårlig skiføre :D
Så så rolig nu han er norrlending, husk det, hadde det vært snø overallt ville han jo bare tro det var kirkenes :D
Tenk på han kommer fra den del av landet som har 11 måneder med vinter og en måned med dårlig skiføre :D
pffft... 8 måneder vinter og 4 måneder dårlig skiføre takk.. :) (selvom jeg ikke er helt oppdatert på vinterforholdene i Kirkenes da, som er stedet gud glemte og djevelen forlot) :-)
TobyAllan
01-11-2010, 16:51
pffft... 8 måneder vinter og 4 måneder dårlig skiføre takk.. :) (selvom jeg ikke er helt oppdatert på vinterforholdene i Kirkenes da, som er stedet gud glemte og djevelen forlot) :-)
Ja husker fra da jeg spillte i Rainbow, da spillte vi en del i nord Norge, forstår simpelthen ikke åssen folk kan leve deroppe, selv synes jeg Østfold er for koldt om vinteren, liker meg best på temperature på 18+ og over :)
:fly