PDA

View Full Version : God fredag!


sirpjalle
29-10-2010, 08:32
Hva????? Det var ingen morgentråd her inne :wow:

Nuvel, God morgen godtfolk.

Plan for dagen: Komme seg på jobb, gjøre diverse småting og noen diskusjoner/møter. Ellers ingenting. Jobb senere i kveld, vet foreløpig ikke når.

Ha en fin dag forumister! :)

77W
29-10-2010, 08:52
God morgen!

Planen i dag er skole de 8 første timene av dagen, så er det møte i banken. Etter det skal helga nytes fullt ut. :biggrin

Ha en ellers fin dag!

zico77
29-10-2010, 09:02
God morgon frå Trondheim!

Tilbake på stolen, og no er det kort avstand til helg :D -fortsetter på gårsdagens oppgåver.

Ha ein fin dag alle saman!

Someone
29-10-2010, 09:03
God morgen. Ser ut til å bli klart vær i Oslo idag. Nettopp hoppet på 23-bussen på Storo i rettning jobb. I kveld blir det å mønstre på Stena Saga for er 24t cruise sjøslag sammen med 5 kamerater svirrebrødre. Som vanlig er rederlugar lugar under bildekk sikret.....er man på tur så er man på tur. Ha en fin helg :drink

For han var drita full før Drøbaksundet, tralalalala :cheers:

LN-FHU
29-10-2010, 10:53
God formiddag fra Trondheim. Det var lite aktivitet til en fredag å være...noen "late bloomers"..... ;)

Fikk lagt ferdig gulv igår,idag er det listverksmaling...hurra...NOT !! Helgen bringer hyttebygging,maling,platelegging på vegg og div.småtteri, det pusses opp :D

Ha en strålende helg alle sammen :) :) :)

Bizflyer
29-10-2010, 10:57
God formiddag fra Krsand!

Denne fredagen gleder jeg meg ikke til helgen. Det blir jobbedager både lørdag og søndag. Tenke seg til å ikke få muligheten til å sove ut i helgen engang. 12 dager på rad med tidlig opp og stressende dager. Fysjom. Gleder meg til neste helg alt!!

Someone: Det sjøslaget ditt er dømt til å mislykkes: Mediokre balje fylt med danseband og bingokjerringer! Hver sin lyst! ;)

God helg til dere alle!

BF:cool2

Someone
29-10-2010, 11:00
Someone: Det sjøslaget ditt er dømt til å mislykkes: Mediokre balje fylt med danseband og bingokjerringer! Hver sin lyst! ;)


Medioker er å ta i....båten er en dass! Men det er billig og man rekker frem og tilbake på 24t. Ikke min ide, men så lenge jeg får noe å drikke på, så sier jeg ja og blir med. Har blitt en tradisjon å ta seg en slik tur ca 1. gang i året med noen barndomskamerater, og pleide å bruke Festival frem til den ble lagt ned og vi måtte over på Stena

fluxie
29-10-2010, 11:01
God morgen folkens! Alt vel meldes fra First Class lounge (B-gates) i Frankfurt. Nå skal det inntas litt frokost, også går turen over til First Class Terminal.

Jeg har et spørsmål til Someone: Er det lov å drikke fransk sprudlevann før klokken 12?

Flere oppdateringer + TR følger.

Thomas

Someone
29-10-2010, 11:02
Jeg har et spørsmål til Someone: Er det lov å drikke fransk sprudlevann før klokken 12?


Selvfølgelig, det er da utmerket til frokost :)

LN-FHU
29-10-2010, 11:11
God morgen folkens! Alt vel meldes fra First Class lounge (B-gates) i Frankfurt. Nå skal det inntas litt frokost, også går turen over til First Class Terminal.

Jeg har et spørsmål til Someone: Er det lov å drikke fransk sprudlevann før klokken 12?

Flere oppdateringer + TR følger.

Thomas


Herlig -hold oss oppdatert, og gjerne med en "teaser" eller to...;)

wf145
29-10-2010, 11:33
God formiddag frå regntunge Ørsta! Her går dagen med til å feire prinsessa sin 5årsdag, 15 barnehageungar og vener som kjem for å få sukker... Jaja, med prozac og Whisky kan alt ordnast. God helg til alle!

ENGM 911
29-10-2010, 11:43
God tur Someone, takke seg til nattvakter i helgen enn å være med dette uhyret:
http://farm5.static.flickr.com/4135/4885921935_a7f2125a41_z.jpg

LN-MOW
29-10-2010, 13:54
Good grief... hadde ogsaa noen aar med slike turer .. bulgarske danseband og puddelhaar - sier ikke mer. :rolleyes:

G'morgen fra et Alpharetta som naar moerket viker vil bli solfylt. Stormfronten er borte, saa naa er det kaldt (+5) ... Men det skal naa bli 25 etterhvert likevel.

Sender fortroppen (kone/barn) retning SC i ettermiddag foer jeg foelger etter i morgen tidlig. Fotballkamp i Columbia sammen med 85.000 av vaare naermeste venner staar paa programmet. Blir nok moro det, selv om jeg ikke er spesielt interessert i den 'idretten'!

Velvel - naa staar frokost for doeren ... Happy Fridays!

TOS_EBG
29-10-2010, 14:00
God kveld fra Asiana lounge på ICN. Her nytes scanair.no og et glass chilensk rødvin før turen går videre til BKK med TG og en kort natt på Novotel "soovannapoom", før det bærer videre til SIN med TG. Har 2,5 dager med R&R der før offisielt program fortsetter - skal bli godt å coole han ned siden det har vært en travel uke i Korea.

LN-AØR
29-10-2010, 14:08
God ettermiddag fra jusfakultetet i Bergen. En lesedag går mot slutten, og man kan begynne å glede seg til helgen, selv om deler av den vi bli tilbrakt på lesalen. Ingen store planer, og det hadde for en gangs skyld vært deilig med en "hvit helg." Ha en flott dag folkens!
For han var drita full før Drøbaksundet, tralalalala :cheers:Neinei, det er med DFDS det... DritaFørDrøbakSundet... ;)

Cecilie
29-10-2010, 15:31
God morgen fra shuttlebussen til flyplassen aka skolen. Blir en kort dag i dag med kun private pilot end of course written, mens helgen blir tilbragt med instrumentboka. I morgen får jeg besøk fra familie fra Nebraska så jeg burde kanskje diske opp med noe mat. Kjøleskapet mitt ser ut som et hvert studentkjøleskap minus alt ølet. :p Jeg bør vel derfor komme meg til en butikk i løpet av dagen også. Ha en fin helg :)

OJB
29-10-2010, 15:45
God ettermiddag fra Forus,
Det nærmer seg helg heldigvis. Startet ut tidlig på jobb i ABZ grytidlig , deretter å baske seg i vei i morgenrushet ut til Dyce for å ta SK4612 og LN-TUM østover sjøen.
Regn og vind over på øya i morgen timene og det samme her i sørvest.
Kun 4 pax på flighten idag morges og med 4 CA's ble servicen upåklagelig!
Rene executive flighten. Men det blir jo naturligvis ikke inntekter etter denne kategorien.
En av de virkelig trivelige flightene selv om den var regional og av en times varighet.
Sprek takeoff fra Dyce som følger naturligvis. Rene DC9 sport!
Noen images fra morgenenes forflytnings øvelse ligger vedlagt.
Ha en fortsatt fin dag og god helg

fluxie
29-10-2010, 16:14
Herlig -hold oss oppdatert, og gjerne med en "teaser" eller to...;)

Her er 2 mobilbilder fra meg.

1. bilde: Transport fra flyet til FCL i terminal B.

2. bilde er et lite utdrag fra lunchen i FCT. Har tatt masse bilder med SLR-kameraet. Tripreport følger når jeg er hjmme i neste uke.

Ha en fortryllende helg folkens!

Thomas

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs004.snc4/33577_451611214372_518579372_5222730_2866133_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs461.ash2/73484_451669724372_518579372_5223489_6515240_n.jpg

Polaris
29-10-2010, 17:27
Jeg hakke vært i Korea eller vært på noe first class - men jeg har vært på foredrag om klimaendringer holdt av en professor i plasmafysikk og komplekse systemer. Det var mildt sagt interessant å få en faglig tung vinkling på klimaspørsmålet, og hvordan man matematisk kan verifisere teorier om klimaet. Gleder meg skikkelig til å ta et helt 10poengers emne innen temaet :) Les mer her: http://www2.uit.no/ikbViewer/page/studiesokere/studietilbud/emne?p_document_id=208756&p_d_i=-28898&p_d_c=&p_d_v=&ar=&semester=&sprakkode=&fagfelt=&faggruppe=&p_d_i=-47400&p_d_c=&p_d_v=

numerical climate modelling

And it's not going to be easy.... :drunk:

Jau jau. Ha en fin kveld folkens!

jcnorway
29-10-2010, 18:06
Og her sitter man ombord på SN2284 og blomstrer. 40 min forsinkelse er meldt pga restriksjoner i luftrommet rundt BRU. Jaja... Får satse på at man kommer seg avgårde etterhvert. Ha en fin helg!

AirbusTrond
29-10-2010, 19:06
Lompa er inntatt. Nøgne ø two captains konsumeres. Flykapteiner faktisk.

Et perfekt øl i min gane.

http://www.ratebeer.com/beerimages/125773.jpg

LNv22
30-10-2010, 14:38
Lompa er inntatt. Nøgne ø two captains konsumeres. Flykapteiner faktisk.

Et perfekt øl i min gane.

http://www.ratebeer.com/beerimages/125773.jpg

Frekventerer ofte Lompa, AirbusTrond? :)

AirbusTrond
30-10-2010, 16:34
Frekventerer ofte Lompa, AirbusTrond? :)

Korrekt observert ;) Kan vel kalle det stamsted, med fem minutter å gå fra heimen, og et av byens beste ølutvalg. :) Kombinasjonen av gode benker med høye bord, autenitisk østkantmiljø, men med aksept for både "fiffen" (ser nesten altid en "kjendis" fra kultur der) og "de gamle stamgjestene", samt kurant og relativt rimelig husmannsinspirert kost er uslåelig. Dessuten er det musikkfritt og åpent til sent...