View Full Version : Flight info: ATA
Den 22 juni fløj jeg DFW-MDW-LGA, men har nu til min store ærgelsen opdaget at jeg har glemt at notere registreringen på den 737-800 jeg fløj med - tror det var 315TZ men er ikke sikker! Kan nogen hjælpe - LN-MOW måske?
Desuen om nogen kan bekræfte at UA 8011 d. 9 juni blev fløjet af N832HK ERJ145?
Originally posted by PP
Den 22 juni fløj jeg DFW-MDW-LGA, men har nu til min store ærgelsen opdaget at jeg har glemt at notere registreringen på den 737-800 jeg fløj med - tror det var 315TZ men er ikke sikker! Kan nogen hjælpe - LN-MOW måske?
Det var nesten ... N305TZ ...
Originally posted by PP
Sikker på at det var UA 8011 du fløy 09.06.05?
Originally posted by LN-MOW
Originally posted by PP
Det var nesten ... N305TZ ...
Takker mange gange! :cheers:
Ja det var da tæt på - N305TZ florerede også i mine tanker...
Originally posted by LN-REF
Originally posted by PP
Sikker på at det var UA 8011 du fløy 09.06.05?
Ja det er jeg - UA8011 ORD-STL med afgang ORD kl 19.45 lokal - fløjet af Trans State Airlines ERJ145. Vil bare gerne have bekrædtet reggen da en mulighed evt. er at det er N838HK i stedet for N832HK.
Jeg ved der er en side (en eller anden form for officiel side fra FAA) hvor man kan se hvilke maskiner med reg. der har opereret de forskellige flyvninger på amerikansk indenrigs. Har været inde på den engang og den er rigtig god side til at spore registreringer. Nogen der kender URL til denne side? Har desværre ikke gemt den på min computer.
Det er vel denne siden du leter etter?
Bureau of Transportation Statistics (BTS) (http://www.bts.gov/)
Originally posted by LN-REF
Det er vel denne siden du leter etter?
Bureau of Transportation Statistics (BTS) (http://www.bts.gov/)
Lige præcis den - tak!
Desværre så ser det kun ud til at den dækker et meget begrænset antal selskaber :( Nogen der kender til ACARS sider der dækker USA?