sail4fun
23-10-2010, 21:42
Har tenkt litt på dette, ,men terje t' kommentar
Piloter har ikke lov til å åpne "motorkassa" så sant de ikke har teknisk sertifikat.
Får meg til å spørre litt om innsjekking , groundhandling og teknikere.
Regner med at det skal ende internopplæring til for å få jobbe med
Innsjekking , i gate og rundt flyet.
Kan noen si litt om de rene handling oppgavene i forhold til organisering av oppgaver, hvem leder oppgaver osv., sertifisering osv ?
Også gjerne litt om teknikere, i fohold til spesialisering , line, heavy osv .
De som jobber inne i flyet har jeg litt bedre track på , og vi har stadig tråder her om de.
Piloter har ikke lov til å åpne "motorkassa" så sant de ikke har teknisk sertifikat.
Får meg til å spørre litt om innsjekking , groundhandling og teknikere.
Regner med at det skal ende internopplæring til for å få jobbe med
Innsjekking , i gate og rundt flyet.
Kan noen si litt om de rene handling oppgavene i forhold til organisering av oppgaver, hvem leder oppgaver osv., sertifisering osv ?
Også gjerne litt om teknikere, i fohold til spesialisering , line, heavy osv .
De som jobber inne i flyet har jeg litt bedre track på , og vi har stadig tråder her om de.