PDA

View Full Version : Bilder fra Bergen

Jumper
29-08-2005, 15:06
Siden undertegnede var opptatt med å fortelle de 20+20 000 fremmøtte om ting som flyspotting, kamerabærende enthusiaster under annenhver busk og - reklame, reklame - scanair.no, ble det ikke så mye anledning til å ta bilder. Flynytt skulle gjerne hatt noen å velge mellom. Om du har (du også G-COLE :up: ) anledning til å svi en CD bilder i original oppløsning og sende bladet, er det flott.
Mvh Jumper

Falcon
29-08-2005, 15:33
Vil bare gjenta at jeg synes det står stor respekt av speakerteamets trøkk og utholdenhet gjennom hele lørdagen (regner med at søndagen var likedan). Beste jeg har opplevd i Norge, i hvert fall. Speakerne utfylte hverandre på en bra måte, og hvis det skulle bli litt stille kunne man være sikker på at Jan Erik Larsen tråkket uti med en mer eller mindre smakfull joke. :D

Scandinavian
29-08-2005, 16:08
Er dette rett addresse?

Motorflyseksjonen/NAK
Rådhusgaten 5B
Postboks 383 Sentrum
0102 OSLO

*edit*
Er TIF greit som format eller vil dere ha alt som jpg?

Jumper
29-08-2005, 18:08
Takker.:cheers: Det var et godt lagarbeid fra hundrevis av mennesker som ledet opp til stevnet. Alltid noe som kunne vært annerledes, men det var også første gang de aller aller fleste arrangerte noe slikt som dette. Postadressen til Flynytt er: Flynytt Postboks 84 Stormyren 8088 BODØ
Både TIFF, JPG og EPS er kurante formater. Det viktigste er at størrelsene ikke reduseres.

Scandinavian
29-08-2005, 18:29
Greit da går dvden(regner med DVD går greit) av gårde i morgen... :)

Airborne
31-08-2005, 17:02
Speaker-teamet på Bergen Airshow var bare STORT! En god blanding av humor, entusiasme og flykunnskap. Det gikk i et kjør og jeg gikk i hvertfall og humret begge dagene, selv med regnvær. Stor takk til dere.

MountainDew
31-08-2005, 21:40
Veldig bra speakerteam!!! Hørte bare 1 feil, og det var Rolf Liland som sa at en ATR-42 tar 42 PAX