PDA

View Full Version : God onsdags morgen fra Stavanger


sirpjalle
20-10-2010, 08:02
God morgen fra Stavanger!

Da var det blitt lillelørdag gitt.

Kaffen står på pulten og forum må skumleses før dagen tar til.

Blir noen møter og senere i dag en EU-kontroll på Caravallen, så vi får se i hvor dyr dagen blir!

Ha en fin dag forumister! :)

Twin Otter
20-10-2010, 08:22
:hi2

*fyllepåmedtekst*

Someone
20-10-2010, 08:27
Morning fra Oslo. Trøtt, men så snart frokosten er ferdigspist bærer det på jobb. 4mnd dag med dama og i kveld blir det å teste pizzaen på Åpent Bakeri på Sandaker. Ha en fin dag

zico77
20-10-2010, 08:57
God morgon frå Trondheim!

SNØ!! Det er komt snø til byen. Snadder..... Vel, med kort veg til jobb, så er eg på plass, men det er visst allerede rapportert om ulike hendingar på vegane ute. Sikkert nokre med sommardekk enno ja.

Ha ein fin dag alle saman! ;)

sirpjalle
20-10-2010, 09:14
SNØ!! Det er komt snø til byen. Snadder..... ;)

Det er straffen for å flytte til Bartebyen det Håvard! ;)

ENGM 911
20-10-2010, 09:39
Snør det i skinnvestland?

LN-FHU
20-10-2010, 10:10
God snødag fra Trondheim

Her er det som sagt snø, og et kaos uten sidestykke.For lokalkjente ; kø fra Klett og hele E6 til Ranheim, stillestående kø i sørgående felt fra motorveien nord for Ranheim....:cry:

Gla jeg la om til vinterdekk igår :)

Ha en sikker dag :) :) :)

sirpjalle
20-10-2010, 12:24
Snør det i skinnvestland?

Nope, vi vet ikke hva det er, denne merkelige hvite substansen som ligger på bakken av og til..... ;)

FBU 4EVER
20-10-2010, 12:26
God morgen fra et solfyllt Nærsnes. Det blåser litt, men pytt, pytt, løvet forsvinner.
Someone feirer 4 mnd., Brandbudronningen og jeg 3 år. Egentlig på søndag, men da er jeg på vei hjem fra ORD. Det blir feiring på Baltazar Ristorante ikveld.
Ha en fin dag.

zico77
20-10-2010, 12:51
Det er straffen for å flytte til Bartebyen det Håvard! ;)
Du meinar fordelen med å flytte -lengre ski-sesong! ;)

LN-MOW
20-10-2010, 13:52
G'morgen fra Alpharetta! Her har natten gitt litt nedboer, dog ikke av den hvite sorten .. hehe .. solen skal imidlertid titte frem igjen saa fort det blir lyst.

Vanlig morgen her i dag .. frokost, 'skolebuss' og CoreMOW, foer jeg klatrer opp trappen til kontoret og en ny interessant arbeidsdag.

Discus
20-10-2010, 14:03
God formiddag fra 20-bussen i Oslo i nærheten av GustavFs 'dagrom', på vei mellom et par oppdrag. Det går i rykk og napp både her og på jobb kan man si. Ha en fortsatt fin dag.

Polaris
20-10-2010, 15:32
God formiddag :)

Nå sitter jeg og storkoser meg med statistikker, prosenter, tabeller og annet snacks om luftfart og dertil klimautslipp. Det blir så mye enklere å skrive oppgaver når man kan skrive oppgaven innen et tema man synes er interessant, og når man ikke bare lærer om det man skal lære om ifht prosjektet - men også om det andre temaet man synes er interessant.

Men nå piper det en mellomstor svart klump ved døra, så jeg må vel lufte bikkja i snøføyken.

AirbusTrond
20-10-2010, 16:48
Onsdag og ingen jobbb før mandag. Feires med en maltwhisky med et navn for komplisert til å skrive av! :D

JoeW
20-10-2010, 18:16
Noe nedboer skal det visst bli i Chapel Hill ogsaa i dag - men det er vel fortsatt oppimot 20 grader. Siste midtermeksamen unnagjort naa, en klasse til saa tar man en slags hoestferie. Baerer avgaarde til FLL i morgen - og jetblue skal testes - artig!

Vede
20-10-2010, 18:25
Nope, vi vet ikke hva det er, denne merkelige hvite substansen som ligger på bakken av og til..... ;)

Hvor bodde du vinteren 2009/2010? :p

Bizflyer
20-10-2010, 18:31
Da er jeg vel tilbake i Kristianby etter en rundttur med Color Fantasy. SAS tok meg greit tilbake til KRS i dag. Men jeg må si at Inge Krokrygg har trange seterader. Selv på rad 2 var ikke knyttenevetesten bestått.

Nå er det en kjapp tur innom kontoret for å hente noen sakspapirer før det er ut i møte. Gleder meg til å finne sofaen i kveld, for nå føler jeg meg utslitt!

Fortsatt god aften!

BF:fly