View Full Version : God søndag morgen...
Så var det arbeidsdag igjen...(..i allefall for noen av oss!) Skal på seilregatta fra klokken 09:00... Ha en bedre søndag - solen skinner!!
God morgen! Finfint vær østafjells i dag. Håper været på Flesland minst blir like bra som det var i går.
Merker jeg er litt sliten etter utflukten i går. Det gikk i grunn i ett fra tidlig til et stykke ut på kvelden for min del. En kjapp opptelling etter stevnet inkluderer et par nye bøker, ca. 250 bilder, to nye flyselskap (NAS og DAT, faktisk), samt en skikkelig nær-hotell-opplevelse da det viste seg at det plutselig var kommet til et reiseselskap som skulle med den opprinnelig programmerte 737-600en tilbake til Gardermoen. SASB klarte heldigvis å skaffe en -800, til glede for både reiseselskap og freeloadere. Hadde også en hyggelig samtale med markedssjefen i Coast og et par andre bra folk jeg ikke hadde truffet før. Jumper fikk vi ikke snakket noe med - han holdt på nesten uavbrutt hele dagen som speaker. Intet mindre enn imponerende.
Ha en superfin dag, hvor dere enn er!
FBU 4EVER
28-08-2005, 12:03
Sommeren er ikke over,det er fremdeles sol igjen! Frokost på terrassen og cabrioletvær! Hva mer kan man ønske seg? Bortsett fra haugen med stryketøy på vaskerommet,så er det ikke noe som må gjøres idag.
Ha en bedre søndag! :hi2
ahh, solen skinner og i dette øyeblikk lastes mer enn 300 bilder fra gårsdagens utflukt til STO over på hjemmePC'n. Takk til Savipix for en flott spotterdag, med besøk på ARNs alle tre rullebaner - ingen takk til ATC på ARN som hadde den store vi-skifter-baner-hele-tiden-dagen i går. Takk også til Hans og Miro (som vi jo kan håpe dukker opp her på forumet snart) for hyggelig selskap langs rullebanene. Bilder kommer snart, men her er en liten smakebit:
Tack själv CK för en mycket trevlig dag. Hoppas att Miro och Hans registrerar sig snart. :hi2
Nu skiner solen banor har bytts hela morgonen igen. Njut av helgens slut.
Og her er det regntungt og jeg prøver å gjenopprette litt system etter en kontrollert formatering, tillegg til å pugge bilteori... :cool2