PDA

View Full Version : God Fredag!


LN-MOW
26-08-2005, 06:13
Hvis jeg titter hardt, kan jeg saavidt se toppen av Mt Rainer over traerne paa den andre siden av I-405 ... sitter her i en 45-dollars suite i Larkspur Landing i Renton og koser meg med en Arrogant Bastard ...
Fikk dealen gjennom et hotellformidlerfirma som jeg har gitt mye, mye business de siste to aarene .. Fin brakke, fin brakke ..... :devot:

Fredag er Tristardag .. og denne gangen er det nok siste runde. Selv om jeg har sagt det foer ... Saa aldri si aldri ... Men det baerer uamsett hjemover med USAirways i morgen natt ....

EB
26-08-2005, 06:56
Glad fredag... Om noen minutter skal jeg gå til jobb - for i kveld er det sommer/høstfest på Christian Radich. Ha en bra fredag og enda bedre start på helgen...

FBU 4EVER
26-08-2005, 07:17
Huomenta!
Dagen starter i Helsinki,i lettskyet,pent vär.Arbeidsdagen strekker seg over tre tidssoner.Dublin,bl.a.

Ha en bedre dag!

Dag Viking
26-08-2005, 07:40
God morgen fra uværsland. Katrina herjer. Fredagen starter med CFI-groundschool, så setter jeg meg på flyet til en annen tidssone, Minneapolis. Der blir det nok litt:cheers:

Late Thursday, Katrina had weakened slightly to 75 mph and was about 20 miles northwest of Homestead in Miami-Dade County, heading southwest at 8 mph. An estimated 5.9 million Florida residents were in Katrina's projected path. Earlier in the day, the storm's sustained winds had been 80 mph.

Trety
26-08-2005, 08:57
Glad fredag! Solen titter omsider frem igjen etter noen dager med regn, men fremdeles bare 7 grader klokka 0730... Ellers tidlig på jobb i dag, etter en laaaang dag i går. Gårkveld gikk med til storkundearrangement (båttur i Oslofjorden) med Telehuset Alnabru. Veldig hyggelig, men jeg er nok glad jeg var kjørende i går. ;)

EB: Christian Radich har blitt en flott båt etter oppussingene de siste årene. Husker selv at jeg jobbet på den i et halvt år mens den lå i dokka på Slippen i Drammen...:spin:

TigerBlack
26-08-2005, 09:04
God fredag fra FBU :)

Tidlige på'n idag og klar som bare eff for helgen. Flyshow på flesland skal besøkes på søndag, og fyldig bilde dokumentasjon kommer. Er det fler som skal over på det showet ???


Ellers må dere ha en god helg :)

CK
26-08-2005, 10:48
glad fredag! Dagens første bærsjebleie er unnagjort, litt mailsjekking før vi skal leke på gulvet i stuen. Det er grenser for hvor lenge frøkna gidder å være med pappa i "hulen". Været lover godt i dag, så kanskje det blir en trilletur ut i det fri. I morgen blir det spottertur til STO - satser på godt vær - med AY654 over og SK855 hjem igjen. Nytt flyselskap logges i morgen tidlig!

Og - Norsk Luftambulanse er oppdatert på Scanair.no, og to nye ikoner (en DC-4 og en 747-400) er også lastet opp.

Topgunnar
26-08-2005, 12:06
HELG!!! Dog ikked for en ATPL-student:( sitter hjemme med eksamensnærver mens det REGNER no sinnsykt utenfor!! Bodø er ikke barte flybyen, men også VÆRbyen!
Bodø flyklubb er vertskap for landets største SAR øvelse i helga.. Blir utfordrene å fly søk i dag..

Blue skies folkens:up:

Savipix
26-08-2005, 12:54
God morgon!

Sista (yeah right) arbetsdagen på Baywatch för denna sommar. Det är overcast och jävligt utanför fönstret just nu så det gör ingenting (betyder mer kunder för mig).

I morgon kommer det en special delivery med bok och lite andra snacks med AY654 från OSL.

Nu kommer det kunder... Ha en fin helg

Trety
26-08-2005, 13:40
Originally posted by CK
Og - Norsk Luftambulanse er oppdatert på Scanair.no, og to nye ikoner (en DC-4 og en 747-400) er også lastet opp.


Øyh! Dette er diskriminerende (igjen, ikke taes bokstavelig ;)) for oss Airbusfans. Kan du gi oss en A380? :)

OSL Inside
26-08-2005, 13:50
Helg?.. Helg er for pingler.. :smokin

Har en ikke_artig jobbe helg i møte med 5:15 12:15 i morgen og 5:15 17:15 søndag.. og jaggu skal man ikke på'n tidlig igjen på Mandag au!

Uansett.. været er bra, og dette skrives fra en ny laptop på kjøkkenbordet! :nor

LN-SSL
26-08-2005, 14:13
Dagens første bærsjebleie er unnagjort

Du trenger ikke skifte så ofte vet du.... Står det ikke opp til 15 kg på bleiepakken da?:D

Ellers er det en fredagskveld med overtid til 23:00 for min del da, og show med Kapt. Sabeltann i Kristiansund lørdag. (Jada, kunne godt ha tenkt meg på et annet show litt lenger sør, men det tror jeg ikke 5-åringen skjønner. Og har man lovet noe, er det vel bare å holde ord...)

Go' helg fra et lett overskyet og 15 grader varmt(?) Frei...:hi2