PDA

View Full Version : God mandags morgen fra Stavanger!


sirpjalle
11-10-2010, 07:07
God morgen godtfolk!

Ja, da var man på plass. Ny uke og nye muligheter.

Tåke er det og trafikken gikk jo selfølgelig treeeeeegt, selv om det er høstferie i Stavanger!

Vel. Ha en god dag forumister! :)

Halvorsn
11-10-2010, 07:38
God morgen fra Skøyen, Oslo! Helt klar himmel og rim på bakken samt en fæl og tidlig dag på skolen. Ha en fin start på det normale liv igjen folkens!

zico77
11-10-2010, 07:38
God morgon frå Trondheim!

Mørkt og regn. Syntes eg såg snø-ikonet på værmeldinga seinare i veka og, så då er me inne i den kalde årstida. Tilbake på kontoret, og i gong med oppgåvene. Blir noko snekring seinare i kveld også, og reknar vel med at bilen må få nye sko i løpet av veka.

Ha ein fin dag alle saman! :)

AirbusTrond
11-10-2010, 07:58
Mornings fra Majorstua! Rim på gresset er det utenfor her. Cultura og Grace premium müsli er fortært, nå er det kaffe fram til lunsj. Eller har jeg allrede rukket å bestille et hotellrom i Roma til min lille førjulstur.

fluxie
11-10-2010, 08:06
Morgen folkens. Det meldes om CAVOK fra Lysaker!
Ellers byr dagen (heldigvis) på ingen møter, da kan man sysle med sine saker, og prøver å få gjort noe.

Ha en flott dag forumister!

Thomas

baselutvann
11-10-2010, 08:06
God morgen fra en kald gård i gubransdalen. Har allerede rukket å melke kuene og mate dem. Nå står kvitfjell for tur og tømming av septik! Ser ut til å bli en nydelig dag!

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :D

LNv22
11-10-2010, 08:08
God morgen fra Oslo.

På plass på jobben halv åtte. Fått i meg litt frokost nå og klar for å kaste meg over dagens arbeidsoppgaver.

Ingen spesielle planer for kvelden.

Ha en fin mandag!

Bizflyer
11-10-2010, 09:22
God morgen fra Krsand!

Himmelen er blå, men fyttigrisen hvor kaldt det er! Var is på bilruta i dag morges, og det var føreste gang på denne siden av sommeren. 3,5 grader i lufta. Ikke akkurat sommer nei! Skal vinteren komme enda tidligere i år enn i fjor! Venter fortsatt på den lottogevinsten for å kunne iverksette evakuering, nei, emigrering heter det visst.

Godt man jobber innendørs!!

Håper vi alle får en fin uke, tross kulda!

BF:cool2

77W
11-10-2010, 09:26
God mandag fra MOL!

Beveger meg snart på skolen, så blir det en tur til legen senere i dag. :)

Ha en ellers fin dag forumister!

ClassOne
11-10-2010, 09:31
God Morgen fra Haugesund!

Overskyet vær og småkaldt i dag, ingen tvil om hvilken vei det går.

Helga har vært bra, vinterens tørre ved er forflyttet fra landsted til hjemsted. Ellers rolig med et herlig skalldyrmåltid hos søss på lørdag kveld.

Ha en super dag folkens.

Someone
11-10-2010, 09:38
God morgen fra Oslo indre vest, hvor solen skinner, men hvor Hafslund har tatt varmtvann og oppvarming på grunn av arbeid med å koble på nabostrøket på fjernvarmeanlegget. Begynte dagen med frokost sammen med dama. Fortsatt sykmeldt, men blir å fyre opp jobb dataen og ha litt hjemmekontoer etterhvert. En liten spasertur er også på planen. Ha en fin dag

Savipix
11-10-2010, 11:08
God morgon från New York!

Lite jetlaggad och vaken klockan fem. Planen för dagen är att bara ta den som den kommer. Ha en fin dag forumister!

FBU 4EVER
11-10-2010, 11:11
Nærsnes bader i høstsol og snørra renner. Jada, skikkelig forkjølet er man blitt. Begynte natt til søndag og prøvde å C-vitaminbombe kroppen. Hjalp bare littegrann.
Frokosten er inntatt, støvsugeren er dratt frem fra skapet og da er det vel bare å sette igang. Klubbmøte i kveld.

ENGM 911
11-10-2010, 11:25
Her er penthousleiligheten shinet opp for ny visningsrunde i dag. Homsepatruljen hadde dånet om de så den nå :lol: Passer ypperlig mtp været. Flott utsikt over Oslofjorden og Holmenkollen i klarværet. Regner med et himla rush og trafikk-kork i perioden visningen pågår.

Nå er det kveldsvakt for tur enten jeg vil eller ikke.

LN-AØR
11-10-2010, 11:26
God formiddag fra Oslo. Blir en rolig dag i dag med litt shopping før SAS skal fly meg tilbake til Bergen. Får benytte dagen til å slappe av, for i morgen braker en særdeles hektisk lesemåned løs. Ha en flott dag folkens!

Hickok
11-10-2010, 11:34
God formiddag fra Oslo. Blir en rolig dag i dag med litt shopping før SAS skal fly meg tilbake til Bergen. Får benytte dagen til å slappe av, for i morgen braker en særdeles hektisk lesemåned løs. Ha en flott dag folkens!
Nordover igjen til Bergen? :)

God kveld fra Vrangel. Her er kveld. Middagen er inntatt, og nå går tiden med til å lese litt forum og aviser, før det blir tidlig kveld. I morgen er det over til nattskift i 9-10 dager, så det skal bli en tøff overgang, men det går nok på et vis.

LN-FHU
11-10-2010, 11:40
God formiddag fra Trondheim

Kaldvær og nedbør - definitvt høst, kanskje nærmere vinter.
Tilbake på jobb, men det sitter i fortsatt i rygg. Håper på bedring

Ha en strålende dag forumister :) :)

Henshaw
11-10-2010, 14:22
God formiddag fra JNB. Da jeg har skole som jeg ikke kan miste for mye av, ble jeg og mamma sendt hjem tidlig. Fløy BA operated by Comair i et Kulula fly, en 737-200 fra MQP. Sitter nå og legger slagplan for resten av hjemreisen. Gratis wifi er kjekt, men skulle gjerne hatt et strømuttak også. 38 grader på hytta da vi dro, mens her er det bare 29.

Ha en god dag folkens.

LN-AØR
11-10-2010, 15:37
Nordover igjen til Bergen? :)Yes. Tilbake til studiene...

LN-MOW
11-10-2010, 17:25
G'morgen fra et strålende Alpharetta. Her er bemanningen på WIAS' Nord-Amerika-HQ doblet for anledningen og det jobbes hardt i to etasjer. Og hvis vi tar med satelittkontoret i Orlando, har vi nå begynt virkelig å få størrelse over oss. :p

Dagen planlegges avsluttet med bankett på Cheesecake Factory.

Polaris
11-10-2010, 19:25
Rull inn rimen deres, i Tromsø er det full snøstorm me go arounds og brøyting og rene julestemninga. Tru om det ikke ligger en 5cm snø enkelte steder? Vanskelig for meg å si, da jeg har bodd på dass og spydd til gullmedalje i NNM spying :) Aldri aldri mer drikke biola når man er laktoseintolerant.... Tru om jeg tør forlate senga nå, magen føles litt roligere enn i mårres.

Ha en særdeles bedre kveld, urveeee.

LN-MOW
11-10-2010, 20:03
Og da kom det en sliten gammel Nissan med kofferten til Farmer. Delta leverer! 48 timer for sent ....

737-405
11-10-2010, 21:40
Laaaaang dag på høyskolen i dag... Godt over tolv timer tar på kroppen. Utrolig hva litt Scanair - titting kan gjøre med humøret ;) Ha en bedre kveld alle forumister !

Tommy777
12-10-2010, 05:31
Hepp fra Chicago. Langt fra snostorm og rim her i byen.. Varmt og godt, men merkelig taake i ettermiddag. Flott tur med United fra San Diego i morges. Fri grunnet Columbus day i dag, kontordag i morra foer det blir tur til Montreal onsdag, retur torsdag. Air Canada ene veien United tilbake.

En flott uke oenskes alle

JoeW
12-10-2010, 05:59
Langt fra snestorm i NC også - sommeren hadde et lite tilbakefall - og i dag var vi oppe in the 90s (ca 32 C i følge weather channel) - ingen vinterdepresjon i siktet ennå ihvertfall.

Columbus Day i dag betød visst ingen post og jeg savner min Wallstreet Journal her på kvelden...

Hickok
12-10-2010, 08:13
Langt fra snestorm i NC også - sommeren hadde et lite tilbakefall - og i dag var vi oppe in the 90s (ca 32 C i følge weather channel) - ingen vinterdepresjon i siktet ennå ihvertfall.

Columbus Day i dag betød visst ingen post og jeg savner min Wallstreet Journal her på kvelden...
..eller Native Americans Day som den heter i andre deler av landet.