PDA

View Full Version : 5630 "SIV" i dag

Vidar
07-10-2010, 23:24
Måtte en tur på "vollen i dag også,hehe.
Ikke noe spennende å se den stunden jeg var der,men mener at hvis jeg skal få bedre
kvalitet på bildene mine,og "trene" på etterbehandling,så må jeg ut og ta mere bilder,
og så får jeg jo gjøre noe av det jeg liker best da,samtidig som jeg får masse frisk luft.

Tok noen bilder av "SIV" som jeg vil dele med dere.Syntes selv at jeg fikk ganske fine
propelleffekter.
Ris og ros taes i mot med takk.

Vidar

http://i450.photobucket.com/albums/qq228/Vidar_photo/Flybilder/5630SIV.jpg

http://i450.photobucket.com/albums/qq228/Vidar_photo/Flybilder/5630SIV2.jpg

ENGM 911
07-10-2010, 23:35
Skikkelig tøft med propelleffektene. Blir gjerne sånn når det er litt fuktighet i luften. Med andre ord, dette falt i smak.

viking1965
08-10-2010, 14:11
Ikke noe spennende å se den stunden jeg var der,men mener at hvis jeg skal få bedre kvalitet på bildene mine,og "trene" på etterbehandling,så må jeg ut og ta mere bilder
Flott innstilling, Vidar:)
Vil bare poengtere at det å lære seg etterbehandling er minst like viktig som det å eksponere tilnærmet korrekt.
Ellers er bildene fortsatt litt fattige på kontrast med antydning til et visst grått slør, men det fikser du kjapt når du får dreisen på etterbehandlingen ;)

Vidar
08-10-2010, 15:16
Takker så mye for innspill,Viking1965.
Det jeg ønsker meg mest nå er et bra fotoprogram.Har bare et enkelt et som jeg har
lastet ned gratis fra nettet.Driver og bearbeider kjerringa om lov til og kjøpe et bra
"program".Regner med at det kommer til og koste meg en tur på et eller annet senter,
og det gjør jo ikke akkurat saken billigere men det får heller gå...........
Hehe,så er det jo det og lære og bruke det og da.

Vidar

Fellowship
08-10-2010, 16:47
Veldig fint, det første

putzmeister
08-10-2010, 20:14
Vakkert fly var det vertfall:D Pene bilder.

ENGM 911
08-10-2010, 21:08
Driver og bearbeider kjerringa om lov til og kjøpe et bra
"program".

Vidar

Har du ikke hørt om "konepris"? :lol:

Piddien
08-10-2010, 23:12
Hei Vidar.

Blir glad når jeg ser hvilken vei dette bærer. Fortsett sånn, så skal vi nok få en fin dag sammen på Vollen etter hvert, for ikke å si når jeg sitter ved siden av deg i Mercen med en Smice :)