PDA

View Full Version : God Onsdag Morgen!

LN-MOW
24-08-2005, 05:40
Da senker moerket seg over BI .. vinket morna til flyttelasset for en halvtimes tid siden og sitter naa og oppdaterer meg paa 'Island Ice Cream and Coffee' med en 'Fresa'. Alt som er igjen i huset naa er en campingseng og litt smaasaker som jeg tar med meg paa flyet fredag. Her blir jeg iallefall til torsdag .. mulig jeg spanderer paa meg hotell torsdagsnatten.
Siden ATA sponset turen, blir det Tristarjobbing onsdag og fredag, og muligens litt flybilder ogsaa..??

Sol og fint her i nordvest ... ingen tegn til hoesten ennaa!

Farmer
24-08-2005, 06:12
God morgen fra andre siden av planeten. Her i BKK er det varmt og fuktig i dag. Noen møter igjen på ettermiddagen, så blir det en bedre middag før jeg setter meg i sete 7A på LH sin A340-600 til Munchen sent i kveld. Skal bli spennede å prøve LH sin Airbus med "flatbed". Skal ikke bli helt feil å kunne strekke litt på seg på en såpass lang flytur.

TigerBlack
24-08-2005, 07:32
God morgen fra fornebu :)

0700 vakter og togreise til jobb er ikke akkurat noe jeg kommer til å satse på i lengden. Gudbedre, 0500 er ikke noe tid å stå opp på.

nuvel. Dagen ser ut til å bli en fin en. Fri imorgen å se fram til og bare noen få dager igjen til Flesland og jeteksos :D

Kos dere folkens.

Bare å nyte sensommern så lenge vi har den

OJB
24-08-2005, 07:57
God morgen fra SVG,
Her ser det ut til en dag med varierende innhold værmessig. Frisk bris fra sør og det ser ut som mesteparten av været blåser nordøstover.
Dagen går med til kursing .
I neste uke settes kursen for Jakarta,Indonesia for jobbing.

CK
24-08-2005, 08:26
"Flesland og jeteksos" jeg leste Flesland og jentekos! FYDDA!
Prinsessen er våken, så dag 3 som hjemmepappa startet tidlig. Forsøker å scanne gamle Inside lånt av EB, mens frøkna tømmer bokhyller og "sensurerer" (les river ut sider) bøker... Dette kan blir dyrt...

jb1
24-08-2005, 10:31
Morning fra Tanzania . Det er lett overskyet, men det gjoer jo ikke saa mye naar man maa jobbe.

Topgunnar
24-08-2005, 13:29
God Morgen/dag fra Bodø! Åh en deilig dag for flyving, kortbanetrening på Rognan i dag:up:

EB
24-08-2005, 14:56
CK! Hold frøkna unna Inside!!!! Ellers ønskes det god ettermiddag fra Ris - nå skal det trenes igjen - skeiet ut med en del vin på Hamar i går...

Exiz
24-08-2005, 16:11
Og da var jeg hjemme igjen etter å ha vært på skolen siden 7.45. Slitsomt :zzz
Bare komme litt a jour på forumet her, så er det tid for sofasliting i et par timer. :p

LCH78
24-08-2005, 17:12
Originally posted by Scanor
God morgen fra fornebu :)

0700 vakter og togreise til jobb er ikke akkurat noe jeg kommer til å satse på i lengden. Gudbedre, 0500 er ikke noe tid å stå opp på.

Prøv å stå opp kl 0400 for å være på jobb 0430 du.. gjerne 3 dager i strekk :)

CK
24-08-2005, 17:18
rolig, EB - Prinsessen kommer ikke i nærheten av Inside - den siste ladningen lukter hun langt unna!

Det ble ikke tid til å spotte Cessna'er på Sjøflyhavna i dag, men lørdag blir det svenskespotting med Savipix og Hans. Håper på SE-RDS! Og i neste uke må det blir tid for en spottertur med frøkna! Ser dere en lett svett pappa med en liten rosa klump i bæremesi som sier BRRRRRRRRRRRRR så er det undertegnede! Men NU venter middagen - fruen er på bussen hjem!:up: