PDA

View Full Version : Venezuela

SQ 777
30-09-2010, 22:47
Sitter og tenker...:drunk: Dette landet er jo noe av det en bør være forsiktig med, MEN utfordringer må man ha. Hadde jo en fabelaktig rapport her på forumet nylig, og han "overlevde" jo :colgate:. Alt er jo avhengig av deg selv ..

LH selger for 3.989 noen dager til. Ikke vanskelig å finne prisen.. 50% OnePass pluss 50 % ekstra.. Flott og grei forbindelse.... med 343..

SQ 777
03-10-2010, 17:35
Loep og kjoep, kun to dager igjen.. Saa maatte gjoere det her fra i SF. Bestilte en uke i mai, 17. mai helgen..:rolleyes:

kr. 3.989 pr pax..

T.A.K
03-10-2010, 18:42
Loep og kjoep, kun to dager igjen.. Saa maatte gjoere det her fra i SF. Bestilte en uke i mai, 17. mai helgen..:rolleyes:

kr. 3.989 pr pax..

Droppe charterturen/storbyturen i mai til fordel for en uke i Venezuela. Spenstig! Hadde jeg hatt kompiser med baller og eventyr lyst hadde jeg selv slått til på denne! Prisen er jo direkte fantastisk.. Lufthansa har hatt en del bra kampanjer over Atlanteren. Selv slo jeg til i våres på et salg til Boston. 2771 kr tur/retur Bergen-Boston var for godt å si nei til så ergo jeg drar i november.