PDA

View Full Version : Godere onsdag!


LN-MOW
29-09-2010, 07:21
Dæven - er det meg som får æren i dag? ^_^

God morgen fra et svært mørkt Mosjøen, men jeg regner med at det endrer seg snart. Tok en liten lur før CL-matchen i går, og våknet ved totiden .. rullet meg rundt og våknet igjen lysvåken klokken 5. Utstrakt reising og skiftarbeide har vel føkket opp døgnrytmen min, men den er sikkert på plass når jeg skal rreise hjem.

En stooor kopp Peets sitter på pulten og jeg sitter og surrer med litt forskjellig små private og jobbting .. P3 Natt på radioen er også en fin følgesvenn ...

Mas Mas Mas over hele linjen .. Fortsatt god morgen Hvorhen du er i verden!

LN-SUV
29-09-2010, 07:26
God Morgen ifra et kaldt men klart OSL....Vært en rolig natt.... Ha en flott høstdag rundt om.

Twin Otter
29-09-2010, 07:38
Om sånn ca 8 tmer har man vel lov å si at man er midtveis i uka? Vel. Det går modt midtuke altså. Og fint er det. Sov som en stein fra 2330 til 0600 så det var litt tungt å stå opp i dag. Men satser på at en kopp kaffe skal gjøre susen.... I går måtte jeg forresten skrape bilen før jeg kjørte på jobb. I september! Viss fare for at jeg må gjøre det samme nå straks...

Ha en fin dag forumister!

learjet
29-09-2010, 07:53
God morgen

Barna våknet tidlig i dag, så nå er det snart klart for å levere i barnehagen. Matpakker er klare, og klær funnet frem.
Blir nok å skrape bilen før vi kjører til barnehagen.

Etterpå blir det å ta turen til OSL og en liten arbeidsøkt. Hadde planer om en liten kreativ løsning, men det ser ut som om det skjærer seg, så jeg ikke får deltatt på fly & vin i dag.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

Someone
29-09-2010, 07:56
Mornings fra Oslo. Ganske trøtt i trynet idag også, men får se komme meg på kontoret hvor arbeidsoppgavene venter. I kveld derimot blir det fly&vin :)

EB
29-09-2010, 08:00
Glad morgen. Sov i nesten 9 timer og er nå på plass på kontoret. Nok av mail i innboksen etter en uke borte. I dag blir det heldagsmøte med nordiske kollegaer med påfølgende middag/matkurs i kveld. Skulle vel se at det blir et glass eller to også... Core EB har nemlig gitt gode resultater - nå er man igjen under 100 kilo...

sirpjalle
29-09-2010, 08:18
God morgen fra Stavanger!

Samme gamle i dag og, snart å tide å få ungene på skolen, og så komme seg ut døra....

Er frost ute i dag, så i dag blir det skraping av bil.....

Ha en fin dag forumister! :)

Farmer
29-09-2010, 08:31
God morgen fra Farmen. 4 minus og strålende klart vaer i dag også. Nå blir det å kjøre bilen ned til dekkpusheren å få lagt om til piggdekk med altfor mange pigger, slik at vinterens kjøring går like bra som i fjor vinter;-)

Hickok
29-09-2010, 08:51
God ettermiddag fra Vrangel. Sitter her og lurer om bor det no'n i osten på himlen?

Dagen går sin gang, og kvelden nærmer seg. Kun 29 arbeidsdager igjen til hjemreise... Blir noen rolige dager nå, får det blir full fart med natt og støp fra lørdag av igjen i 3-4 dager, og med de temperaturene som begynner å krype inn over denne delen av landet, så er det vel flere som ser husene fryse.

Ha en flott dag til alle som ser at gatene er blinde.. :)

pgaa
29-09-2010, 09:00
God morgen..
På vei til jobb på en t-banevogn med 100 % belegg og vel så det.. Neste blir vel at man må sitte på taket.. Men ellers ser det ut til å bli en praktfull dag :)

Ha en fin onsdag alle sammen ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

zico77
29-09-2010, 09:04
God morgon frå FBU!

Dag to på utflukt, og kursopphold. Var ikkje ledig rom i dag, så eg må fortsette å grilla deltakarane i morgon. I dag fortsetter dei vanlege oppgåvene :)

Ha ein fin dag alle saman!

AirbusTrond
29-09-2010, 10:08
God morgen fra Majorstua. Fint vær ute, men mørke skyer inne. Imidlertid blir det fint med Fly & Vin (eller det blir vel helst mest øl) i ettermiddag. Have a nice day. Snakkes, kanskje!

Mchansern
29-09-2010, 10:26
God morgen fra Asker. Endelig en fridag! Den skal brukes på litt shopping om eksakt 4min og bare slappe av :)

Bizflyer
29-09-2010, 10:38
God formiddag fra Krsand!

Her skinner solen, og forhåpentligvis kommer vi opp i en fornuftig temperatur i løpet av dagen.

Må innom politistasjonen i dag for å bestille nytt pass til junior, eller ingen store planer.

Hadde fornøyelsen av å lese en triprapport på SQtalk: http://www.sqtalk.com/forum/showthread.php?t=8635

Kort fortalt: En Kim Il-sung lignende Singaporekar reiser First class med SQ SIN-LHR videre i biz med SK til OSL og er rundt i hele Oslo på noe som visstnok er et OSL DO med SQ talk. Nytt for meg. Mest morsomt var det at han sjekket inn hele 17,5 time før avgang, hvilket inkluderte overnatting i First loungen til SQ på SIN. Han klarte også å spise seg gjennom hele a la carte menyen i loungen. Spesielt interessert?? Tror det ja! Men fornøyelig lesning og mange bilder!

Ha en fortsatt god dag!

BF:cool2

baselutvann
29-09-2010, 10:44
God morgen fra Torp. Dagen tilbringes i en av Ryanair sine 737-800, før man toucher bakken i ALC. En joggetur og et bad står så for tur.


Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

RWY 24
29-09-2010, 11:01
God formiddag fra Rygge/Moss!

Flott klar høstdag med sol, halvmåne, klar blå himmel og rim på plenen. Det ligger an til en overnormal onsdag i dag: kaffe, kontorting, lunsj, kaffe, kontorting, kaffe, kontorting, unger&middag&lekser, kveld med fruen&te. Ikke er jeg forkjølet lenger heller, så da spørs det om jeg har fantasi nok til å finne en unskydning for ikke å ta en løpetur i kveld. En uspennende, men forutsigbar og grei dag.

Ha en flott dag!

SAS-Steward
29-09-2010, 12:04
God morgen fra Nannestad.
Første dag av sommerferie er i gang. Solen skinner, å da er det rydding av garasje på planen.
Neste uke avreise til St.Marteen, og videre etter noen dager til BVI`s og årets interline regatta. Life is gooooooood.

PS. SAS/Widerøe laget har 2 ledige plasser til regattaen i år.
Har noen ledig ferie og kunne tenke seg dette så send meg en PM.
Båtene boardes 11 oktober, og forlates 20.
Mister man en dag eller to i en av endene så er ikke dette noe stort problem.
Det som kan garanteres er herlig seiling, flotte mennesker fra hele verden, og mye morro.

FestiVal
29-09-2010, 12:14
God morgen fra Mosjøen. Nydelig vær med blå himmel. Det var min tur å få sove idag, så da har jeg sovet skikkelig lenge. Skal på jobb på MJF kl 1400 så det er vel bare å starte på dagens gjøremål.

Ha en fin dag:)

LNv22
29-09-2010, 12:25
G'onsdag!

Her er det relativt hektisk med en rekke gjøremål som må tas hånd om før man kaster seg rundt og stiller på kveldens Tog & Toddy.. nei Fly & Vin var det visst.

Et par rapporter skal skrives, og er jeg heldig klarer jeg å kooridinere siste møte ute med direkte avreise til Olympen.

Ha en fin dag!

FlyHi
29-09-2010, 12:55
God middag her fra sunny Copenhagen... Kold idag - nu mærkes det for alvor at efteråret sætter ind.

Det varmer dog lidt at posten netop har afleveret min nye iPhone 4 :)

Tror det skal forsøges at se om det ikke er muligt at komme lidt tidligt hjem idag inden det går løs med et hav af arbejdsopgaver resten af ugen...

God dag til alle - og god fornøjelse med Fly&Vin i aften...

Discus
29-09-2010, 13:00
God formiddag - siste halvdel av arbeidsdagen igjen, og så er det Fly & Vin :drink

Martin
29-09-2010, 13:13
God morgen? Næh..

En liten små-forkjølelse sier at jeg egentlig har lyst til å bli hjemme. Dessverre er det et par kollegaer som er i samme situasjon, så da er det ingen bønn for meg. Det blir mao. å ta over et par "ansvarsområder" som jeg normalt holder meg unna (fordi andre klarer det så fint, og jeg har andre ting å gjøre uansett), og forkjølelsen bidrar heller ikke akkurat til at jeg klarer å tenke klart på alt en skal få gjort. Er også morsomt med ting som har deadline - samtidig!

Nuvel, en overlever vel. God tirsdag ønskes, og de som skal på Fly & Vin får kose seg der. Ergerlig nok, så hadde det passet for meg, om jeg ikke hadde flyttet den faste bursdagsferien min i år - da hadde det sikkert vært morsomt på FedEx disse dagene også, tenker jeg ^_^

T-111

Cecilie
29-09-2010, 13:23
God ettermiddag! Her pakkes og brettes det, som om jeg aldri skulle gjort annet. Pressing av bukser-opplæring ved professor Mamma står på programmet litt senere. Uniformsbuksene må jo presses, så da kan det jo være greit å ha hatt en gjennomgang før jeg står der alene.

Ha en god dag videre!

ClassOne
29-09-2010, 13:32
God dag fra baren på SVG. Her venter fruen og jeg på lufthansa som skal ta oss til Milano.

Ha en super dag, det skal vi :-)

jcnorway
29-09-2010, 16:53
God ettermiddag!

Bursdag skal feires med en bedre middag på Nodee i kveld. Deretter får man se hva som skjer. Kanskje man treffer på noen forumister et eller annet sted i hovedstaden.

Ellers håper jeg å få bursdagsgave fra Hamar i kveld. Det hadde passet bra :stir

Ha en finfin onsdag!

ENGM 911
29-09-2010, 17:15
God ettermiddag fra OSL. Ole Lukkeøye holdt det gående i 12 timer, skal si jeg var trett i går kveld. Nå derimot sitter jeg som en energibombe på jobben og er så klar i toppen som det går an å bli. Klart og fint vær på østlandet. Typisk at man er på jobb da!

mikro
29-09-2010, 17:28
God morgen fra Calgary.

5 grader og sol utenfor, regner med en 20 grader i dag og :) Litt roligere morgen i dag fordi jeg begynner halvannen time senere på skolen. Det er litt deilig.

Ha en fin onsdag

FBU 4EVER
29-09-2010, 20:49
God morgen fra Nærsnes. Her har man pakket ut, lagt skittentøyet i kurven og snart er det en liten porsjon Chicken Tikka Masala til sen middag. Turen hjem inatt var av det urolige slaget helt til 30 grader vest. Over Labrador fikk vi en skikkelig kilevink med turbulens. Heldigvis hadde matserveringen til pax. blitt avsluttet, men crewet i Aft Galley måtte skrape maten sin ned fra taket! Og rydde opp på gulvet! Og vaske gulvet! En stakkars dame som satt på toa'n, fikk seg en skrekk i livet. Var ikke fastspent hun heller.:cry: Men ingen skader, heldigvis.
God natt!