PDA

View Full Version : God mandags morgen fra New York


SAS-Steward
27-09-2010, 01:28
Her er det fortsatt kveld, og full runde i NFL.
Herlig kryssning over atlanteren i dag, å ikke minst utrolig mye skryt av maten.
Både foran, og bak. Da er det gøy å være steward.
Litt fotball, å snart sove.
Ha en flott dag.

TOS_EBG
27-09-2010, 01:56
God kveld fra Holiday Inn Capitol. Tok over 2 timer fra flyet var parkert på IAD til jeg var igjennom immigration, kan ikke si at US BCP er de mest effektive i verden. :headbang

Maten over dammen var faktisk ganske bra idag, kyllingen smakte bra og smørbrødene like så - det var vel samme catering på SK925 som SK909.

Nå skal noe budsjett input leveres hjemover før det blir middag og etter det søvn.

ENGM 911
27-09-2010, 02:54
Grytidlig mandag morgen fra OSL. Siste nattvakt for denne gang. Brann & Redning er ute hele natten ifm. diverse arbeider, lucky them :cool:. Ellers blir vi eiere av ny leilighet klokken 1300. Skal bli godt å bli ferdig med kjøp/salg og roe ned "nepa". Blir en liten harryrunde på ettermiddagen med fruen som skal ha indonesisk karaokeparty på lørdag :drunk:

Egenes
27-09-2010, 06:39
"God morgen".

Da greide man å glemme å skru på vekkerklokka, men det går greit ettersom at naboen fant ut at det var kjekkest å spraye juletrærne sine akkuratt nå! Dette inkluderer å ruse traktoren max rett forran huset mitt, for så å spraye noe skit på trærne sine. Herrlig..

Dagen venter en 40 minutters framføring av Sri Lanka, på engelsk.

Ha for all del en god dag forumister!

Twin Otter
27-09-2010, 07:39
God morgen ja. Grønn nespresso i koppen og pastasalat i magen. Skulle være et passelig fundament for en fin dag på jobb. Krysser fingre og tær for at det blir en rolig start dagen!

zico77
27-09-2010, 08:26
God morgon frå Trondheim!

Nede i 2 grader, men fint ver tross alt. Friskt! No er det å våkna til etter helga, og sjå å få gjort nokre oppgåver :)

Ha ein fin dag alle saman!

pgaa
27-09-2010, 08:28
God morgen fra t-banen..
Straks fremme på jobb, selv om man så vidt greier å holde øya oppe. Men det går seg vel til utover dagen. Er ikke mandag for ingenting.

Ha en fortreffelig dag alle forumrister :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

sirpjalle
27-09-2010, 08:40
God morgen fra Stavanger!

Da var det atter en ny uke. Snart på tide å få ungene ut av huset og på skolen og å komme seg på jobb.

Satser på at det blir en sånn passe kjedelig dag, en sånn dag uten store overraskelser.

Ha en fin dag forumister! ;)

Someone
27-09-2010, 08:40
God morgen....på vei ut døra for nok en arbeidsdag. Etter jobb er det tid for sesongens siste kamp for Dynamo Godlia, i en seriefinale mellom oss og det andre laget som ligger nederst på tabellen. Vinneren havner nest sist :p Etterpå blir det hjem til dama for middag og kjærlig pleie. Ha en fin dag :)

Hickok
27-09-2010, 09:00
God morgen fra Bergen. Her er jeg i ferd med å stå opp. Om en halvtimes tid blir det avreise til BGO, for retur til det fjerne østen og ny jobbperiode. Turen går BGO-CPH-SVO-VVO, stort sett med SU. Blir nok en bra flyreise det tenker jeg.

Ha en strålende mandag og uke!

FlyHi
27-09-2010, 09:28
Godmorgen fra Malmö.

Her et fruen lige vendt hjem fra NY med friskbagte bagels :) Ikke nogen dårlig start på dagen...

Ellers bliver det en lang dag på hjemmekontoret.

God dag til alle...

Bizflyer
27-09-2010, 09:46
God morgen fra Krsand!
Bandittene er levert i barnehagen og det er grått og høst-kaldt ute!
Kontoret er inntatt og her blir man ut dagen, før det venter styremøte og foredrag i kveld.
Måtte denne uka gå like raskt som den forrige!

BF:cool2

FBU 4EVER
27-09-2010, 09:46
...å ikke minst utrolig mye skryt av maten...å snart sove.

Ja, ja... det var dette med og og å igjen, da:old ikke og snart kan da umulig være verb?

God morgen fra Nærsnes. Havregrøt er fortært, baggene pakket og avreise om en snau time. CPH-ORD i sete 0A. Så får vi se om matkvaliteten fra igår holder seg idag, også. Men det gjør den stort sett alltid ut av CPH. Blir nok cabrioleten som får bringe meg til Asker idag. Været tilsier det.
Ha en fin dag.

Savipix
27-09-2010, 09:53
God morgon från Arlanda!

52 timmar kvar som SAS anställd (för den här gången). Känns vemodigt men vad skall man göra....

Blir lite administrativt arbete och försök att avsluta ett påbörjat projekt.

Ha en bättre dag forumister!

LN-MOW
27-09-2010, 10:02
G'morgen fra et strålende solfylt Mosjøen. Sov lenge idag da jeg skal ha kveldsvakt, men nå har jeg akkurat fått i meg dagens første kaffe ...

God tur til dere som er på veien og god frokost til meg. Nå venter skogsbacon og egg.

77W
27-09-2010, 10:12
God morgen fra Hollingen!

Blir en ny dag på skolen da, begynner 10.40 på mandager. Herliiiiig! :)

Ellers skulle jeg egentlig fly en progsjekk i dag, men det ser ikke ut til å bli noe av.

Ha en ellers flott dag forumister!

OJB
27-09-2010, 10:57
God morgen godtfolk!
Nydelig vær her over i sørvest og bra skal det være ut over uken.
Grei dag idag som følges av ukens tur til ABZ i morgen og OSL onsdag med påfølgende festligheter.
Her er det bare å brette opp ermene for en ny travel og interessant uke.
Ha en flott dag og god uke Forumister.

TigerBlack
27-09-2010, 11:01
God morgen fra Fornebu.. lang kø idag også, men det begynner å bli mere flyt.

Jobb til sent på ettermiddag, så hjem å lade opp ett lass med skudd før treningskveld imorgen. Ellers fikk jeg en hygglig beskjed fra IF om at jeg hadde en drøy tusenlapp tilgode som de skulle sette over på kontoen min så fort som svint. Det er sånne beskjeder jeg kan like å få.

LN-FHU
27-09-2010, 11:05
God formiddag fra Trondheim :)

Våknet med en rygg som ikke var rett.......:( Karret meg til arbeid, men fikk heldigvis legetime, så det spørs om resten av arbeidsdagen går gaiken....

Ha en ryggproblemfri dag dere andre....:cry:

Halvorsn
27-09-2010, 11:20
Da ble det plutselig formiddag, og den er god den. I hovedstaden skinner sola men det er kaldt, så godt jeg har fora ytre klær... Dagen byr på mediefag så dette bli en god dag. Håper dere andre forumister får en fin dag :)

MD11
27-09-2010, 13:00
God morgen fra Bergen. Her er jeg i ferd med å stå opp. Om en halvtimes tid blir det avreise til BGO, for retur til det fjerne østen og ny jobbperiode. Turen går BGO-CPH-SVO-VVO, stort sett med SU. Blir nok en bra flyreise det tenker jeg.

Ha en strålende mandag og uke!

Can I join you? ;) Virker veldig spennende dette. Her i TRD er det skyfritt og tempen stiger i takt med solen :D Nord Norge ekspressen venter i ettermiddag.

LN-AØR
27-09-2010, 13:04
God ettermiddag fra det juridiske fakultet i Bergen. Her drives det med oppgaveskriving, og resultatet skal leveres i kveld. Blir videre en tur på lesalen før en treningsøkt i kveld. Ha en flott dag!

LN-MOW
27-09-2010, 13:10
Fint vær for en liten spasertur og det er jo en del småting som må anskaffes før jeg vender hjemover. Men først er det kaffepause på Cafe Umami.

http://i789.photobucket.com/albums/yy172/amowinckel/Mobil/b604e33d.jpg

LNv22
27-09-2010, 13:17
God ettermiddag fra det juridiske fakultet i Bergen. Her drives det med oppgaveskriving, og resultatet skal leveres i kveld. Blir videre en tur på lesalen før en treningsøkt i kveld. Ha en flott dag!

Hehe... og i denne enden har du en som sitter og retter slike oppgaver ;) Skal straks kaste meg over en kandidats besvarelse i dynamisk tingsrett. Ikke tilfeldigvis det du leser/leverer nå?


God formiddag fra Oslo,

Det koker på kontoret og både byfogdembetet og klienter krever sine tilbakemeldinger i løpet av dagen. Ser ikke ut som jeg kommer meg herfra før det har blitt godt og mørkt ute.

Blir det tid ser jeg for meg en treningsøkt og litt samvær med samboeren sent i kveld.

Ha en fin dag!

EB
27-09-2010, 13:32
God morgen fra New England... Nå skal vi sette kursen mot Boston hvor en B747-400 venter på å fly oss hjemover... Ha en flott start på uken!

LN-FHU
27-09-2010, 17:04
Go ettermiddag fra Trondheim......

Ja ja....så var man sykemeldt i en uke...:headbang.... F**N

jb1
27-09-2010, 17:11
God morgen, ogsaa fra New York. Det oeser ned, og hoesten kom plutselig med regn og fall i temperaturen fra nesten tredve til knapt tyve grader.

Thomas
27-09-2010, 17:11
God ettermiddag!
Kursen settes nå med flytoget mot Nasjonalteateret, en liten gange opp til Frogner å treffe madammen, så blir det buss til AKA Arena for å se HBK klamre seg fast i Tippeligaen, og dette fra VIP tribunen! :)

Været er flott, men bitende kaldt!

LNv22
27-09-2010, 21:16
Og da kan det bekreftes at det blir en sen kveld på kontoret....

I det man trodde kvelden var noenlunde reddet dumpet det inn i innboksen at en fremleieavtale måtte skrives og være klar i morgen før lunch.

Gjelder uansett å få ting unna så man slipper no show på Fly & Vin onsadg. Har hørt at billettene er non refundable og overhodet ikke har noen fleksibilitet ;)



Edit: Hey hey, ser til min store overraskelse jeg har kommet meg til ScanFlyer Silver! Når kommer kortet i posten!? Håper på dedikert innloggingsside og at jeg kan "ta med meg" 10 ord ekstra i overskriftsfeltet!

sukram
27-09-2010, 21:36
God ettermiddag fra det juridiske fakultet i Bergen. Her drives det med oppgaveskriving, og resultatet skal leveres i kveld. Blir videre en tur på lesalen før en treningsøkt i kveld. Ha en flott dag!

I det minste er det på det teoretiske plan. Jeg har mitt fulle hyre med å nøste opp i alle løse tråder i en sak etter avhendingsloven, faktiske såvel som rettslige anførsler behøver mer enn bare litt polering. Blir lange kvelder fremover...

God kveld ønskes alle.

Hickok
28-09-2010, 14:41
Can I join you? ;) Virker veldig spennende dette. Her i TRD er det skyfritt og tempen stiger i takt med solen :D Nord Norge ekspressen venter i ettermiddag.
Hvis du liker å jobbe 13 timer dagen 1 måned i strekk, så vær min gjest! Stikkord er jobbing, soving og spising, i den rekkefølgen, og null og niks drikking..