PDA

View Full Version : God Tirsdagsmorgen


LCH78
21-09-2010, 06:01
Da satt man på jobb igjen, ukas andre av totalt tre tidligvakter er begynt :-)

Første fly er kanselert som følge av tåke i går kveld, men vi er optimist og satser på at de resterende flyene i dag går som normalt :-)

EB
21-09-2010, 06:46
Glad tirsdag. Skikkelig støl etter gårsdagens treningsøkt - men med bra resultater så fortsetter Core EB videre. Har pakket (treningstøy også) og i ettermiddag settes kursen mot OSL og første del av "høstferien"... Ha en flott tirsdag!

Tommy777
21-09-2010, 07:11
G'aften fra Chicago! Her har man sittet i telefonkonferanse med Singapore og Japan og kasta bort hele kvelden. :(. Naa erre bingen.

EB, god tur til Tyskland og US and A!

Savipix
21-09-2010, 07:51
God morgon från Arlanda!

Det regnar rejält utanför fönstret och TG960 står utanför. Planen för dagen ser ut att bestå av checkin och Aeroflotavgång.

Efter jobbet blir det ett par intressanta möten. Ha en flott dag forumister!!

dc-8-63
21-09-2010, 08:12
God morgen fra John Lennon Airport i Liverpool naermere bestemt Crown Plaza Hotell som virkelig er "OnTopic" - det er den gamle Flyplass Terminalen.....og en herlig blanding av Hercule Poirot og Fawlty Towers...er klar for en ny dag paa Universitet. Etter jobb blir det det fjerde Scanair Fly og öl paa denne Europa turneen....möter TOS i London i kveld för det blir Norwegian "hjem" til Norge i morgen og det femte Scanair Fly og öl för Air France tar meg hjem til den lille Italienerinnen og den store Beaglen.....det kunne ha blitt 6 Scanair treff, men Bonden i Mosjöen inviterte lillesöstra mi og ikke meg ;-(

zico77
21-09-2010, 08:20
God morgon frå Trondheim!

Riktig så frisk morgon -gode 6 grader ute. Godt med varmt og fint kontor, så skal eg få unnagjort sakene ;) Programmet byr på .net og sql i dag og. Ha ein fin dag alle saman! :)

TOS
21-09-2010, 08:54
God morgen fra et litt tåkelagt Tromsø! Forhåpentligvis legger ikke den tåken som nå ligger noen hindringer i veien for min tur til London med DY i ettermiddag. I London er det, som dc-8-63 allerede har skrevet, duket for et mini-Scanair treff. Nå er det 6-7 timer på jobb, så hjem for å pakke bag'en. Hyatt Regency The Churchill skal være bosted i London.

LN-MOW
21-09-2010, 08:57
.. og God Morgen fra Mosjøen. Her sov man som en stein og våknet først da klokken klang. Nå - en dusj, elg og bacon og en kopp Peets kaffe senere - begynner en å komme til bevissthet igjen akkompagnert av Jethro Tull på medbragt satelittradio.

Dagen byr vel på jobb og annen moro før nesen settes sydover igjen i morgen.

pgaa
21-09-2010, 10:22
God morgen fra Oslo..
Frokosten er inntatt, og klar for avreise til jobb.. Været kan man heller ikke klage på idag, det ser ut til å bli strålende :cool:
Ellers idag står en runde på drivingrange'n på Losby på planen, men utover det ikke så mye som skal skje..

Ønsker alle forumrister en flott tirsdag :)

Someone
21-09-2010, 10:23
God dag fra Bislett. Begynner dagen med litt hjemmekontor før det om litt blir å plukke ut fliser til kjøkkenet. Deretter bærer det til jobben. Ha en fin dag

TigerBlack
21-09-2010, 10:52
God morgen fra Fornebu :D

Flott vær i Oslo området og jeg konstaterer at jeg føler meg litt snytt..

Den nye flotte opratunellen til gudene veit hvor mange millioner har pr idag øket reisetiden min til jobb med ca 45 minutter.. Jeg brukte ca halvannen time mellom Analbru og Fillipstad.. det er ganske godt gjort.. før tunellen kom brukte jeg somregel "bare" 30-45 minutter på samme strekket..


Jeg vil ha refusjon på bompengene mine

Scanor.. som er littebittegranne lei av kø..

Martin
21-09-2010, 11:18
G'morn fra Maura.

Straks klar for en litt tidlig avreise, med 10:50-ish-bussen til Jessheim, for å plukke opp bilen hos Snap Drive. Den gode nyheten derfra i går, var at jeg ikke trengte å bytte bremseklossene - men jeg måtte få satt på noen :drunk:.

God tirsdag ønskes :)

FBU 4EVER
21-09-2010, 11:50
God morgen fra et skyfritt Nærsnes! Ble vekket av en j**** tlf. selger kl. 0900, og da var sovemorgenen spolert. Vel, dagen er spolert allerede ettersom man skal avlegge et besøk hos tannlegen. Et par jeksler i underkjeven krangler reellt, og det ligger an til dobbel rotfylling og dobbel krone. Lukter 15-18.000 kroner av det der.
Men det er kabrioletvær og den 10 år gamle "damen" skal få luftet seg.
Ha en fin dag.

sirpjalle
21-09-2010, 11:50
God morgen fra Stavanger!

Nettopp våknet :) Som et resultat av besøket på sykehuset i går er nå unge lovende Sirpjalle sykemeldt t.o.m. torsdag. Ikke akkkurat spennende gitt. Hva skal man finne på?

Det blir vel en tur ut med bikkja øyetstraks siden vaskehjelpen er ankommet.

Ha en fin dag forumister! :)

Bizflyer
21-09-2010, 12:45
Så var det tirsdag da, og man er tilbake på kontoret.

Fruen har bursdag i dag, så da må det vel vartes opp litt ekstra.
Godt hun bare har bursdag en gang i året, sier nu jeg!

Ha en god dag y'all!

BF:cool2

Hickok
21-09-2010, 20:43
God kveld fra Bergen. Her ligger jeg og sløver, og venter på at kveldens kamp mellom Tottenham og Arsenal skal starte. Det burde være et passelig tidsfordriv på en tirsdagskveld.

Ellers ble det plutselig en jobbtur til Oslo på meg i morgen, og jeg var da ikke værre på det enn til at jeg kastet med med SK236 for å få noe igjen av dagen. Returen går med DY i morgen ettermiddag/kveld, så får vi se om det er noen forskjeller å skrive hjem om. Ingen bagasje, så får vi se.

FBU 4EVER
22-09-2010, 13:22
Et par jeksler i underkjeven krangler reellt, og det ligger an til dobbel rotfylling og dobbel krone. Lukter 15-18.000 kroner av det der.

Se der ja! Der kom resultatet fra røntgenbildene. I tillegg til to rotfyllinger med krone à 9.500 kroner, så ligger det jammen meg en visdomstann under det hele, og som må trekkes. Blir som å henrette lommeboka!:cry:

Someone
22-09-2010, 13:27
så ligger det jammen meg en visdomstann under det hele, og som må trekkes.

Er du heldig får du definert det som "medisinsk". Jeg hadde selv en visdomstann som kom helt feil og fikk operasjonen dekket siden det ble regnet som et medisinsk inngrep

OJB
22-09-2010, 17:28
God ettermiddag,
Arbeidsdagen er rimelig hektisk for tiden , kveldene må av og til taes i bruk.
Slingene i luften blir reversert inn i mellom.
Østover med SK4026 og LN-TUD igår -- vestover med SK4009 og LN-TUL idag.
Nydelig vær over sør-Norge i går ble erstattet med skyet vær idag og morgentåke på OSL i morgentimene. Men Hurum hadde klarvær igjen!
Vel her i sørvest regner det ikke og det er jo bra.
Videre vestover i kveld med SK4015 over til øya i vest.
Hei hvor det går!:)
Det går fort mot en ny helg.
Ha en fortsatt fin dag Forumister.
Noen images fra dagens flight ut fra OSL har jeg fått tid til å legge ved.
Artig med SAS "tails".

OJB
22-09-2010, 17:30
Se der ja! Der kom resultatet fra røntgenbildene. I tillegg til to rotfyllinger med krone à 9.500 kroner, så ligger det jammen meg en visdomstann under det hele, og som må trekkes. Blir som å henrette lommeboka!:cry:

For et rimelig honorar skal jeg ta oppdraget med meisel og hammer uten reklamasjonsrett!:colgate:

Mørebas
22-09-2010, 19:40
For et rimelig honorar skal jeg ta oppdraget med meisel og hammer uten reklamasjonsrett!:colgate:

http://www.youtube.com/watch?v=z-nljXFHerk&feature=player_embedded