PDA

View Full Version : Spotting i Vegas?


Wiggo Hovde
19-09-2010, 02:16
BTW: Noen som har erfaring med spotting i Las Vegas. Ser det er en parkeringsplass, tilsynelatenden for slike nerder som oss, på sørsiden av 25L. Passer fint med tanke på å få sola i ryggen. Er strøket OK og hva sier policen til iherdig knipsing?

---

Mod: Splittet fra http://forum.scanair.no/showthread.php?t=72662

Tommy777
19-09-2010, 02:53
Jepp, blir nok til at jeg stikker innom den. Takker for info! Takk til Tommy 777 og resten også. Selv om det kan se ut til at det blir noen dollar billigere å kjøpe der borte så er det dette med å lete rundt etter butikken når man har kommet frem da.

BTW: Noen som har erfaring med spotting i Las Vegas. Ser det er en parkeringsplass, tilsynelatenden for slike nerder som oss, på sørsiden av 25L. Passer fint med tanke på å få sola i ryggen. Er strøket OK og hva sier policen til iherdig knipsing?


Ikke noe problem aa finne noen bra sted rundt Vegas. Det kjoerer en patrulje rundt hele gjerdet hele tiden, men de sier ikke noe.

LN-SEK
19-09-2010, 12:12
Det er også flere av hotellene som har bra utsikt til plassen, hvis du vil spotte fra rommet. Blir kanskje litt langt unna.

Luxor, Mandalay Bay, Excabilur og Tropicana er de jeg kommer på ifarta.

Wiggo Hovde
19-09-2010, 12:56
Det er også flere av hotellene som har bra utsikt til plassen, hvis du vil spotte fra rommet. Blir kanskje litt langt unna.

Luxor, Mandalay Bay, Excabilur og Tropicana er de jeg kommer på ifarta.
Ja, bodde på hotell sist, Rio All Suites. Nå ligger det langt fra flyplassen men man har god utsikt over trafikkmønsteret.

Men denne gangen blir det å leie et hus som ligger ca 2 km sør for flyplassen.