PDA

View Full Version : Transcon på 1.kl

Dag Viking
17-08-2005, 04:53
Så ble det booket en tur, mer eller mindre på impuls. Etter forrige tur med CO fikk jeg reisesertifikater fra CO som DBC, og disse må jeg jo bruke opp. 300 dollar gikk inn på denne bookingen, og vips hadde jeg en billig milage-run på 1.kl. Litt ulike fly blir det også. Først 733 MCO-EWR, så 752 med bizfirst EWR-LAX, tilbake med 753 LAX-EWR og dom 752 EWR-MCO. Så er det bare å håpe at de er overbooket denne gangen også, så jeg kan få flere slike turer. Her er reiseruten i detalj:

Flight Details:
Depart:
12:15 p.m.
Sat., Sep. 3, 2005
Orlando, FL (MCO)
Arrive:
3:00 p.m.
New York/Newark, NJ (EWR - Liberty)
Flight Time:
2 hr 45 mn
Flight: CO1493
Aircraft: Boeing 737-300
Fare Class: First (Z)
Meals: Lunch

Change Planes. Connect time in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) is 30 minutes.

Depart:
3:30 p.m.
Sat., Sep. 3, 2005
Arrive:
6:34 p.m.
Los Angeles, CA (LAX)
Flight Time:
6 hr 4 mn
Flight: CO65
Aircraft: Boeing 757-200
Meals: Dinner

Change Planes. Connect time in Los Angeles, CA (LAX) is 3 hours 21 minutes.

Depart:
9:55 p.m.
Sat., Sep. 3, 2005
Los Angeles, CA (LAX)
Arrive:
6:05 a.m. +1 Day
Flight Time:
5 hr 10 mn
Flight: CO1803
Aircraft: Boeing 757-300
Meals: Snack

Change Planes. Connect time in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) is 40 minutes.

Depart:
6:45 a.m.
Sun., Sep. 4, 2005
Arrive:
9:26 a.m.
Orlando, FL (MCO)
Flight Time:
2 hr 41 mn
Flight: CO1892
Aircraft: Boeing 757-200
Meals: Snack

Mange miles blir det, ca 10 000 qualifing miles og 13 500 miles totalt, hvis jeg da ikke karrer meg opp på gold før denne turen. Kamera og kritisk penn blir selvsagt med

EB
17-08-2005, 06:09
Gleder meg... God tur...:spin:

Dag Viking
20-08-2005, 04:13
Etter litt tankevirksomhet fant jeg ut at jeg måtte være litt turist i LA også. Derfor ble avgangen tilbake endret til søndag morgen. Da får jeg også 752 med bizfirst-kabin til transcon-legen, samt bedre servering. Frokost LAX-EWR og middag EWR-MCO.

Sat 03SEP05 CO1493 ORLANDO FL 12:15PM NEWARK EWR 3:00PM 737-300 LUNCH
Sat 03SEP05 CO65 NEWARK EWR 3:30PM LOS ANGELES 6:34PM 757-200 DINNER
Sun 04SEP05 CO1703 LOS ANGELES 8:10AM NEWARK EWR 4:30PM 757-200 BREAKFAST
Sun 04SEP05 CO1792 NEWARK EWR 6:15PM ORLANDO FL 9:12PM 757-200 DINNER

Jeg går glipp av 753, men det gjør ikke noe, får to legger med den kommene helg, til og fra Minnesota.

Dag Viking
06-09-2005, 00:45
Da var turen overstått, og CO skuffer definitivt ikke!

Som vanlig beregnet jeg god tid til MCO. Kjøreturen fra Daytona tar nøyaktig 60 minutter, men så skal man finne parkeringsplass og komme seg til terminalen. Denne dagen tok dette lang tid. Laborday helg, og alle parkeringsplassene var opptatt. Tror jeg brukte ca en halvtime før jeg fant noe ledig. Ingen spes kø for innsjekk, men jeg fant meg en automat og hadde boardingkort i hånda etter ett minutt. TSA var heller ikke noe problem. Generelt vil jeg si at noe har skjedd her i landet de siste par åra. TSA er rett og slett ikke noe irritasjonsmoment lenger. Mine reiser det siste halve året innebærer omtrent like mye tid i sikkerhetskontroll-kø som man opplever på OSL.

Flyet var fullt, men ikke overbooket, så desverre ingen DBC på meg. En 733 er vel noe de fleste har sett før, så jeg sparte minnekort til mer interessante ting. Boarding på tid, og etter å ha funnet setet ble det servert drikke. Heineken på meg.
Kort taxi til 18R og null kø.
Sete 1F var bulkhead, og det er en cut-out for bena. Selv med mine mange cm går det fint an å slappe av i dette setet. Standard 1.kl bredde, dvs rikelig.

Dag Viking
06-09-2005, 00:54
Siden flighten gikk i lunsjtid ble det servert lunsj. Dagens meny var salat med laks, samt en blomkål/brokkolisuppe.

Jeg satt og undret meg hele tiden under måltidet om bestemor hadde begynt i flycatering-bransjen. Laksen og suppa smakte nemlig akkurat som om hun hadde laget det, utrolig godt. Jeg fikk en ekte norsk følelse der jeg satt! Resten av salaten kunne vært mer spennende, men pluss for store gode tomater.

Dag Viking
06-09-2005, 00:58
Resten av turen til EWR gikk uten noe spesielt å berette.. Det ble et par glass Merlot, trolig den beste Merloten jeg har fått på flighter innenriks i USA. Total flytid var 2 timer og 2 minutt, og vi endte opp med å lande en halv time før rute. Egentlig hadde jeg kort tid for flybytte, 30 min, men dette ble nå en hel time.

Her er et bilde av innflygning til 04R, kan det være Philadelphia?

Dag Viking
06-09-2005, 01:14
Flybytte gikk som en lek, og jeg hadde god tid. Heldigvis startet boarding tidlig, det er mye bedre å sitte i et godt flysete og lese, høre musikk og sippe til god drikke, enn å sitte i en støyende flyterminal.

Etter flere turer på domestic 1. og coach den siste tiden, var det utrolig godt å være tilbake i bizfirst-kabinen. Plassen og atmosfæren er noe helt annet.
Denne flighten hadde også champagne, så valget på predeparture drink var temmelig enkelt.

Det ble delt ut menyer når purseren presenterte seg.

Dag Viking
06-09-2005, 01:16
Absolutt en meny som gjorde at jeg gledet meg til turen!
Etter avgang (på rute) ble det servert varme nøtter og champagne. Det var ikke noe på denne flighten som var annerledes enn turen til OSL, bortsett fra mangel på ost og portvin.

Dag Viking
06-09-2005, 01:18
Dessuten ble salat og forrett servert samtidlig.
Crabmeat og rekene var veldig gode, og salaten hakket mer spennende enn de jeg har fått av CO tidligere. Drikke var fortsatt sjampis

Dag Viking
06-09-2005, 01:19
Det blir kanskje litt vel mange matbilder i rapportene mine, men her er jammen et til!

Dag Viking
06-09-2005, 01:23
Og forresten... Jeg tok ikke bilder av kabinen, siden jeg har nok bilder av den fra før. Se trip-reporten om CO til OSL

Hovedrett ble, som OSL-EWR i sommer, and. Ikke like god og like stor porsjon, men du verden, det smakte skikkelig godt! Tilbehør var litt smågrønsaker og potetmos. Drikke var samme merlot jeg fikk tidligere på dagen

Dag Viking
06-09-2005, 01:25
Her er et bilde ut vinduet. Veldig flatt bondeland sør for Chicago, ca to timer etter take-off

Dag Viking
06-09-2005, 01:26
Dessert var en stor iskrem med all mulig tilbehør.. En fin avslutning på et langt og smakfullt måltid.

Dag Viking
06-09-2005, 01:28
Like etter at isen var utdelt, ble jeg spurt om mer drikke. Kaffe og konjakk er alltid en hit til is, og noen sekunder senere var det også servert. Sjelden har jeg sett en mer rikelig porsjon konjakk. Da bildet ble tatt hadde jeg drukket halve glasset. Ikke akkurat skikkelige konjakk-glass, men det dugde!

Dag Viking
06-09-2005, 01:30
En LITEN drink før middagsluren, her var vi omtrent over Omaha, se neste bilde som ble tatt en halvtime senere.

Siden det var en 757 med bizfirst, hadde hver passasjer egen skjerm. Jeg endte opp med å se The Longest Yard. En helt grei film, hverken mer eller mindre.

Dag Viking
06-09-2005, 01:31
Vi nærmer oss Rockey Mountains

Dag Viking
06-09-2005, 01:33
Et bilde like etter vi krysset grensen til Colorado. En del spesielle naturformasjoner

Dag Viking
06-09-2005, 01:34
Her er vi på vei ned mot LAX, ca 20 min før landing

Dag Viking
06-09-2005, 01:35
Lav ettermiddagssol på brune åser øst for LAX

Dag Viking
06-09-2005, 01:36
Definitivt ikke ubebodd på denne siden av fjellene

Dag Viking
06-09-2005, 01:41
Like etter landing på 25 L, utsikt til Fed-Ex terminalen.

Det var det siste for denne gang, resten av rapporten kommer snart.

LN-KGL
06-09-2005, 01:57
Originally posted by Dag Viking
Her er et bilde av innflygning til 04R, kan det være Philadelphia?

Ad 3dje bilde:
Det ser ut som det er Walt Whitman Bridge (Interstate 76) som krysser Delaware River over til Gloucester City rett sørvest av Philadelphia sentrum i toppen på bildet. Franklin Bridge (Interstate 676) er vel under den store skyen til venstre på bildet. Sportsanlegget i bunn på bildet tilhører mest trolig Temple University.

EB
06-09-2005, 17:21
Så ut som en herlig tur... Ingen grunn til å klage på nivået på mat/service hos CO...(...foran gardinen!!!)

OMW
06-09-2005, 18:00
Nei, men det er jammen mye bra bak gardinen også hos CO! :up:

EB
06-09-2005, 18:49
Hadde noen kollegaer som fløy CO over dammen i somer - det ble med den gangen!!!

Dag Viking
07-09-2005, 01:18
Det ble definitivt ikke min siste tur med CO, men oppsummering og karakterer kommer til slutt.
Etter ankomst fant jeg ut at jeg ville spise middag i den runde restauranten som er opplyst av neonlys om kvelden. Ikke det at jeg var spesielt sulten, men jeg ville absolutt få med meg utsikten. Fra restauranten har man nemlig god utsikt til både terminaler og rullebaner. Dessverre har jeg ikke mer enn 3X zoom, så bildene ble ganske dårlige

Dag Viking
07-09-2005, 01:20
Mens jeg satt der landet tre jumbojeter, JAL cargo, AF 744 og ANZ 744, i tillegg til blandt annet VS 343 og flere mindre fly. Jeg hadde utsikt til 24L og R, siden jeg satt på nordsiden av restauranten

Dag Viking
07-09-2005, 01:22
Maten og prisene i restauranten var meget bra. Jeg hadde grilla kamskjell og en bra chardonnay til forrett, og en viltrett med en god shiraz til hovedrett. Kaffe var på huset, og innkludert tips kom det på 55 dollar. Absolutt ikke noe å si på!

Her lander en WN 737, mens en A321 fra AC i nye farger står parkert ved gate. Sola var på vei også, så jeg koste meg glugg ihjel med utsikten

Dag Viking
07-09-2005, 01:24
Så var sola på vei ned, og neonlysa på betongsøylene ble tent. Borte ved terminalen kan man se to jumboer, AF og ANZ

Dag Viking
07-09-2005, 01:26
Når det var tid for kaffe bytta jeg bord, og fikk utsikt østover og delvis sørover. På denne siden har blandt annet UA, AA, DL og CO sine terminaler.
Yrende liv på flyplassen, selv etter mørkets frembrudd

Dag Viking
07-09-2005, 01:27
Her er restaurant Encounter sett fra bakken mellom terminalene

Dag Viking
07-09-2005, 01:27
Restauranten sammen med tårnet i LAX

Dag Viking
07-09-2005, 01:30
Etter middag var det tid for å finne et rom. Radisson var bare et stenkast unna, og med en pris på 100 USD for en natt innkl skatter var valget enkelt. Hotellet har en bar med enkle retter i 11 etasje, der man også kan gå ut på taket for å se på fly. Utsikten fra hotellet var meget bra, her kan man se ned på Encounter og tårnet lenger mot vest, litt til høyre for midten av bildet

Dag Viking
07-09-2005, 01:33
En smule trøtt kl 6 neste dag, men jeg var ved innsjekk kl 7 for avgang 8.10. Hotellet har egen shuttle til flyplassen, så det tok bare 5 minutter. Også for denne flighten var automat for innsjekk det greieste. Security gikk på 3 minutter, så jeg hadde i overkant av tid ved gate. En halvtime før avgang begynte boarding, og jeg fant samme sete som dagen tidligere. Etter en kort taxi og kø i 2 minutter tok vi av fra 25R, den indre av rullebanene sør for terminalene. Etter avgang en 180 graders sving, og vi kunne se ned på flyplassen

Dag Viking
07-09-2005, 01:35
Lavt, men tynt skydekke oppover langs kysten. Været er temmelig annerledes enn FL, og temeraturen langt mer behagelig på denne årstiden

Dag Viking
07-09-2005, 01:36
Goodbye LAX!

Dag Viking
07-09-2005, 01:36
Oppover langs fjellene i CA

Dag Viking
07-09-2005, 01:37
Frokostmenyen var ikke like imponerende som middagsmenyen, selv om vi reiste fra LAX i frokost-tid og ankom EWR i middagstid.

Dag Viking
07-09-2005, 01:40
Skikkelig ødeland, utsikt nordover ca 20 min etter TO

Dag Viking
07-09-2005, 01:42
Det ble forresten servert valgfri drikke før TO, jeg valgte appelsinjus. Det ble nok drikke dagen før, og appelsinjus passer best kl 8 om morgenen om man ikke skal på charter til syden.

Som start på frokosten ble det servert en frukttallerken med valgfri drikke. Ananas, melon, druer og appelsin, samt en varm muffin

Dag Viking
07-09-2005, 01:45
Hovedretten i frokosten var en skinkebit, poteter og eggerøre. Ikke akkurat en stor porsjon, men helt greit. Dessverre var ikke servicen spesielt imponerende, og det ble servert lite drikke. Mulighet for å få melk, kaffe og juice hadde vært mye bedre enn bare oppfylling av glasset uten spørsmål om man ønsket noe annet

Dag Viking
07-09-2005, 01:47
Resten av turen gikk med til å sove mest mulig, samt se litt film og lese. Setet til CO funker godt til å både sove sittende og delvis liggende i:up:
Det ble også servert en liten cookie en stund før ankomst til EWR.

Der knipset jeg dette bildet av en anne 757. Vårt fly skulle videre til Belfast etter rengjøring.

Dag Viking
07-09-2005, 01:50
Vi ankom EWR på rute, så jeg hadde altfor god tid før neste flight, nesten to timer. Dette ble min første flight med 757 i domestic config, ikke helt det samme som bizfirst. Dom har 24 seter i første klasse, i en helt annen standard. Det var langt fra en full flight, og bare ca 14 av setene foran var opptatt. Her er et bilde av benplassen i sete 2F

Dag Viking
07-09-2005, 01:52
Vi tok av fra 04L etter ca 10 minutter i kø. Bare 3000 fot til vi startet rotering, imponerende!! Etter TO var det en bratt klatring ut fra EWR, fulgt av en 180. Dessverre satt jeg på høyre sete så jeg fikk ikke sett ned på EWR. Det hadde trolig vært et flott syn i kveldssolen. Her er imidlertid et bilde av NYC

Dag Viking
07-09-2005, 01:53
Og et til mens vi svinger

Dag Viking
07-09-2005, 01:54
Dagens meny på den 2t og 9 min lange flighten til Florida var biffgryte eller salat, begge sammen med suppe. Jeg gikk for biffen, noe som var helt greit. Ikke stor porsjon, ikke veldig godt, men bedre enn ingenting.

Dag Viking
07-09-2005, 01:56
Drikke ble en merlot, dessverre en annen enn jeg fikk dagen før. Til dessert fikk vi en sjokolademousse-kake og kaffe. Godt og mettende. Et lite kakestykke til kaffen hever middagsopplevelsen vesentlig!

Dag Viking
07-09-2005, 01:56
Som en avslutning slenger jeg med et bilde av solnedgangen, trolig over South Carolina eller Georgia

Dag Viking
07-09-2005, 02:30
Da er det vel på tide med en oppsummering også.

MCO-EWR

Innsjekk/boarding
Automat gikk knirkefritt, preboarding av 1.kl 10/10

Punktlighet
Avgang på rute, ankomst ca en halvtime tidlig 10/10

Service
Vennlig service og hyppig påfylling av drikke 9/10

Komfort
Standard 1.kl sete, og med cutout i bulkhead sitter man godt selv med lange ben 9/10

Mat
Det beste måltidet jeg har hatt på en kort innenriks-flight i USA. Som jeg skrev i teksten, dette var det bestemor-kvalitet over! 10/10

Totalt
Nok en flight som står i stil med mine tidligere opplevelser med CO. Svært få punkter å klage på her! 48/50

EWR-LAX

Innsjekk/boarding
Preboarding av 1.kl over en halvtime før avgang 10/10

Punktlighet
Avgang på rute, ankomst ca ti min tidlig 10/10

Service
Enormt bra service. Som tidligere opplever jeg at man får mye bedre service dersom FA er en mann. Denne karen var ekstra-ordinær. Meget hyppige turer gjennom kabinen, der han spurte hver enkelt om det var noe vi ønsket 10/10

Komfort
Jeg har tidligere skrytt av BF kabinen til CO, og den er like bra på transcon som over Atlanteren. Jeg vil anta at BF har en like bra kabin som UA og AA sine premium kabiner som blir brukt mellom JFK og LAX/SFO. Derimot vil ikke en vanlig 1.kl være spesielt behagelig på slutten av en lang tur som dette. 10/10

Mat
Som man kan se av bildene og menyen var det rikelig og god mat. Jeg ble skikkelig mett og savnet ikke noe. Vinen var også god. 10/10

Totalt
En super flight, rett og slett. Maten og service var helt topp, og et eksempel på hvor bra ting kan gjøres! 50/50

LAX-EWR

Innsjekk/boarding
Automat gikk knirkefritt, preboarding av 1.kl en halvtime før avgang 10/10

Punktlighet
Avgang på rute, ankomst ca ti minutter tidlig 10/10

Service
Ikke spesielt vennlig, og ikke hyppig påfyll av drikke. FA var en dame på ca 50, som virket rett og slett smågretten. Like greit jeg bare ville sove og være i fred. 5/10

Komfort
Samme som på turen vestover 10/10

Mat
Litt skuffende, det må jeg innrømme. En liten porsjon, som bare var middels på smak. En liten lunsj før landing hadde vært greit når frokosten var såpass liten. Flere typer drikke til froksten burde være standard. 5/10

Totalt
En litt skuffende flight, men jeg ville uansett slappe av og sove. Filmtilbudet var det samme som dagen før. AVOD på 757 blir et stort pluss! 40/50

EWR-MCO

Innsjekk/boarding
Preboarding av 1.kl ca en halvtime før avgang 10/10

Punktlighet
Avgang på rute, ankomst ca ti min tidlig 10/10

Service
Vennlig service og hyppig påfylling av drikke. Denne gangen var det en meget hyggelig mann som var FA foran. Han hadde godt humør og spøkte og lo. 10/10

Komfort
Standard 1.kl sete, og ikke i nærheten av BF, men på en kort flight har man ikke noe å klage over. Rad 1 var helt tom, men jeg så ikke behovet for å flytte meg frem for å få mer benplass. Ledig nabosete er også et pluss 8/10

Mat
Dette var ikke en god middag. Jeg spiste ikke engang opp alt. Suppa var ok, en slags kjøttsuppe, men kjøttet og risen var veldig smakløst. Jeg angret i etterkant på at jeg ikke valgte salat med laks. Vinen var heller ikke av samme kvalitet, men den gikk ned. Pluss for kaffe og kake som avslutning 5/10

Totalt
God service, punktlig flight men dessverre ikke like bra mat som jeg fikk dagen før.
43/50

Det kan kanskje virke som om jeg er veldig raus med toppkarakterene her, men CO er faktisk veldig bra på de flightene jeg har hatt. Det finnes garantert skrekkhistorier med de også, og jeg er ikke fristet til å fly EWR-West Coast i en vanlig 1.kl. Dessuten hadde det vært fint med kvinnlige FA med like bra service som sine mannlige kollegaer.

Legger man sammen kommer man til at CO får
181/200

OMW
07-09-2005, 03:34
Flott rapport, rart du ikke sov mer etter lesestoffet ditt å bedømme! (ja Aviation Intructors-boka jeg tenker på :D)

Det lave skydekket er vanlig for denne tiden av året, hele kysten lang (spesielt juli/august)

PS:
Det er noe spesielt med solnedgangen i CA..??

Dag Viking
07-09-2005, 04:02
Jeg hadde med meg både den boka, FAR-AIM og fundamentals of instructing, mye å falle i søvn av. Dessuten kan man se et av de nyere Airways på fanget mitt.

Joda, solnedgangen i CA er fin den, men jeg synes kombinasjonen cumulunimbus og solnedgang er vel så flott.

Nå var forresten Flying Blue kontoen oppdatert, så da får jeg håpe på oppgraderinger neste helg. Som silver hadde jeg 50% oppgradering på NW, og som gull tror jeg at det er vanlig med ca 75%, litt avhengig av hvor man flyr selvsagt

EB
07-09-2005, 06:01
Bildet av NYC var rene postkortet!!! terningkast 6!!!

Dag Johnsen
13-09-2005, 12:41
EB... Hadde noen kollegaer som fløy CO over dammen i somer - det ble med den gangen!!! Hva var det spesielt de ikke likte? Kunne vært greit å vite så skal jeg sende det videre til marketing gruppen...

Jeg har tatt den ruten flere ganger nå, både foran og bak.... og jump-seat... og har ikke hatt noen problemer. Selv om det fortsatt er lettere for meg å fly IAH-AMS-OSL har jeg tatt denne flighten flere ganger nå, for den kommer fram flere timer tidligere.

Dag

EB
13-09-2005, 15:05
Seteavstand, service og det at de ble splittet etter at de sjekket inn på seter ved siden av hverandre. Ikke hyggelig for et nygift par...

DY
13-09-2005, 15:10
Ingen liker å bli splittet som har sjekket inn sammen vil jeg tro...hverken på CO eller SK.

Dag Johnsen
14-09-2005, 03:40
EB...

Vi har samme seteavstand i turistklassen på B757 som de fleste selskapene har... mellom 31" til 32". Vanlig turistklasse kan variere fra 28" til 32" og noen få selskap har 33". SAS for eksempel averterer 30" på short haul og 32" på long haul. Vi averterer også 32", men jeg vet at enkelte rader kan gå ned mot 31"... som de fleste selskapene. Dette er ofte avhengig av hvordan antall rader passer med gally, lavatory, skillevegger osv.

"Service" er litt for generelt... og trenger litt mer utfyllende innlegg... Mat, holdning osv.

Jo, jeg er nok enig at å bli splittet opp, spesielt når man er på bryllupsreise, ikke er bra, og derfor bør man forhåndsbestille setene før man stiller opp på flyplassen... for å se hva som er igjen. Merklig at ingen ville bytte sete...?

Dag

EB
14-09-2005, 05:54
Sete var reservert, de ble sjekket inn sammen - men så splittet før avgang. Dette kan skje hos alle selskap...men fikk disse til å velge SAS nå i høst!

Dag Johnsen
14-09-2005, 19:03
Hei igjen EB... fikk disse til å velge SAS nå i høst Det er greit nok det... og det er bra man har et valg... men jeg ville fortsatt gjerne vite mere konkret, om du kan finne ut, hva det var de ikke var fornøyde med...?

Dag

EB
14-09-2005, 19:16
Treffer han i morgen - så da skal jeg se om jeg ikke kan få en rapport!

Dag Viking
14-09-2005, 19:39
Ga de tilbakemelding til CO via feedback på nettsiden deres?
Det har jeg begynt å gjøre om jeg er fornøyd eller misfornøyd med noe. Om en FA får ros fra en kunde kommer en kopi av brevet i personalmappen til FA. Å være flygende i dagens økonomiske turbulens er sikkert ikke bare greit, så da blir velfortjent ros sikkert satt pris på.

:up:

EB
14-09-2005, 20:15
:up: :up: Veldig bra - ros bør man komme med oftere...

Dag Viking
15-09-2005, 16:05
Definitivt. Folk er altfor flinke til å klage og altfor dårlige til å rose. Her er et utdrag fra svaret jeg fikk i dag

Thank you for your email correspondence regarding your recent travel. I enjoyed reading your commendations.

It is unusual when people take time to write about something good and I sincerely appreciate your thoughtfulness in doing so. Your comments will be shared with our employee and their supervisor. I am proud to have received your acknowledgement of this outstanding performance.