PDA

View Full Version : God Onsdag


LN-VGT
08-09-2010, 07:34
Fint å komme i gang tidlig. Blir en gråværsdag ser det ut til. Lurer på hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem?

Ha en god dag alle sammen :)

pgaa
08-09-2010, 07:58
God morgen fra Nydalen..
Noe mere grått å trist ute idag, enn så lenge hvertfall.
Spist sin frokost har man å fått gjort, så da gjenstår det bare å komme seg på jobb..

Ha en flott onsdag alle sammen: )

Someone
08-09-2010, 08:20
God morgen fra Oslo. Bra stemning og flott resultat på Ullevål i går, selv om det som ble presentert på banen var såder. Oppe og straks klar for avreise til jobb, hvor arbeidsoppgave venter. "Svigers" dukker visst opp som troll i eske i byen i ettermiddag så er invitert ut på middag der, før det blir en tur på kino med et vennepar av dama. Ha en fin dag

sirpjalle
08-09-2010, 08:23
God morgen fra Stavanger!

Da var det frokost før det var å få ungene avgårde på skolen og i barnehagen og komme seg på jobb.

Blir noen møter i dag, og et allmøte (HMS) og masse nye arbeidsoppgaver.

Ha en fin dag forumister! :)

Rob Mulder
08-09-2010, 08:36
God morgen fra Røyken

Siste dag på jobben før en uke ferie. Deilig.

Ha en fin dag!

JoeW
08-09-2010, 09:14
Det er nok en gang tirsdag natt, som sammen med torsdag, fredag og lørdag er store ute-dager i den lokale college-byen. Hjem har man kommet seg med tanke på marketing-klassen klokken halv ti. Ha en god dag du også!

Polaris
08-09-2010, 10:00
Tru om man blir dårligere i engelsk av å høre dårlig norskengelsk 5-8 gang i uka....?

Konsekvensutredning av BP ulykka er dagens store prosjekt, lite lystig lesning - men liten sannsynlighet for gjentakelse gitt nødvendige sikkerhetstiltak :) De penga de penga!

learjet
08-09-2010, 10:25
God morgen

Barna levert i barnehagen. Aviser, te og frokost på bordet for en deilig morgen / formiddag.
Blir litt indretjeneste i dag, før det er foreldre møte i barnehagen i kveld.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Bizflyer
08-09-2010, 11:00
Snart halvveis i uka! Bare det hjelper jo litt på!
Hadde en deilig ettermiddag i går. Alene i heimen for noen timer for en gangs skyld. Fikk meg en deeeilig ettermiddagslur på sofaen. Det var lenge siden sist!

Ikke de store planene for dagen i dag heller. Like greit det. Skal sikkert bli travelt nok utover høsten.

BF:cool2

FBU 4EVER
08-09-2010, 11:55
Snart brunsj her i huset. Så skal det pakkes. Natten tilbringes på SK995, denne gang på sete 0C som reliefpilot.
Ha en fin dag.

TOS_EBG
08-09-2010, 12:00
Go' formiddag fra Ishavsbyen!

Morgentåka har letta og vi får kanskje 3 "sommerdager" på rad? :)
Da jeg kjørte til jobb var Tromsøbrua var som et typisk Golden Gate postkort, toppen var synlig over tåka sammen med toppen av Ishavskatedralen - et Kodak moment (kanskje man skal begynne å ta med speilrefleksen i bilen....)

Noen jobbreiser må bookes/planlegges: IAD i slutten av måneden (Stein, noen sjangs for at du sitter i 0A på IAD den 26/27 - 30.?), Seoul -Jeju Island -Singapore neste måned. Ellers bringer jobbdagen tilbudskriving, prosjektoppfølging og ressursbudsjettering for neste år før man drar på svømming med gulljenta i ettermiddag.

FBU 4EVER
08-09-2010, 13:29
Stein, noen sjangs for at du sitter i 0A på IAD den 26/27 - 30.?

Ser ikke sånn ut, nei. CPH-ORD-CPH 27-29/9.

AirbusTrond
08-09-2010, 13:46
God dag fra Majorstua. Snart ferdig med dagen, egentlig. Blir vel en tur på IKEA om sjåføren har kommet over fyllesyken. Vurderer å ta en fridag i morgen, slik at oppussingen får gått sin gang.

LN-MOW
08-09-2010, 14:32
G'morgen vestfra. Her forsoeker man aa faa opp turnaround-effektiviteten paa morra'n. Jeg kan fint snu en 737 paa 25 minutter, men aa faa guttungen fra senga til bilen paa under 45 synes umulig ... :rolleyes:

Ellers ser det ut som at det blir nok en fin dag. Air condition teknikeren kommer paa morran for aa sjekke den ene unit'en - den klarer ikke helt aa holde temperaturen nede oppe, saa jeg haaper at det ikke er noe alvorlig .. har hatt nok ekstrautgifter i det siste.

Ellers er det klart for nok en omgang CoreMOW saa fort guttungen er droppet av paa skolen ..

TOS_EBG
08-09-2010, 15:44
Ser ikke sånn ut, nei. CPH-ORD-CPH 27-29/9.
ikke det nei :)
Skal dog til IAD igjen 14. - 17/18. nov, og BKK 26. nov - 16. des + pluss muligens BKK 23. okt - 3/4/5. nov, så kanskje da - selv om BKK ikke er din favorittdestinasjon :)

Henshaw
08-09-2010, 15:55
God formiddag, holdt på å forsove meg, noe som er bra jobbet med skolestart 1205.
Planene nå er å få tatt oljeskift på bilen, så den holder seg igang.

FBU 4EVER
08-09-2010, 15:59
ikke det nei :)
Skal dog til IAD igjen 14. - 17/18. nov, og BKK 26. nov - 16. des + pluss muligens BKK 23. okt - 3/4/5. nov, så kanskje da - selv om BKK ikke er din favorittdestinasjon :)

Tja...Jeg har ferie i uke 45-46, dvs. t.o.m. 21. nov, så IAD er ikke noe mulighet, men når det gjelder BKK så er det vel en viss mulighet.

LNv22
08-09-2010, 17:05
God ettermiddag fra Oslo,

Har hatt hektisk - men artig - dag til nå med mye å gjøre på kontoret, og det ser heller ikke ut til at man kommer seg hjem herfra før langt utpå kvelden... hvis det ikke blir midnatt.

Ellers er frustrasjonen stor over forholdsvis dårlige excel kunnskaper og det er til å rive av seg håret for når ting skal settes opp og leveres i nevnte format.

Ha en videre fin dag!

Hickok
08-09-2010, 18:01
God ettermiddag fra Bergen. En rolig dag på sofaen så langt. Mulig det blir en liten stripe ned til byen i kveld for å se hva som skjer der. Gårsdagens samtale med LH om endring av flybillett til helgen gikk over all forventning, og dermed blir det tur på fredag ettermiddag til WAW. Da skal også mine Scanair.no bagtags innvies. Dette ble feiret med er par flybilletter til 1.172 T/R med LH :).

OJB
09-09-2010, 00:48
God kveld,
Lang dags ferd mot natt igjen.
Startet ut fra hjembygda med WF433 og LN-WFS over fjellet til TRF i morges.
Hadde en hyggelig samtale med imm på TRF før kursen ble satt for møte nede på Moland ved Sørlandsporten.
Returen gikk samme vei tilbake på ettermiddagen med WF454 og LN-WDH over til Sola.
På vei ned fra cruise traff vi på noe jævelsk med turbulens i den kraftige østavinden .Det var bare å holde seg fast.
Rett fra fygeplassen til et styremøte og nå er det kveld.
I morgen er det tid for neste jobbtur over til øya i vest , ABZ.
God natt.

Noen images fra TRF greide jeg å få til på returen idag.