View Full Version : Noen bilder fra Frankfurt am Main og Kastrup
Jeremiassen
27-08-2010, 13:37
Tenkte jeg skulle prøve å legge ut noen bilder fra en tur jeg hadde for en stund siden. Dessverre er ikke kvaliteten noe å skryte av. Alle bildene er tatt innendørs med et kompaktkamera. De to siste bildene av Airbusene ble tatt på Kastrup igår. Lufthansamaskinen har reg D-AIRX og Sasmaskinen er OY-KBL. Legger også ved et bilde med terminaloversikten på Frankfurt am Main.
Erlend
Kompaktkamera duger det også!
Når ble a321 malt i retro hos lufthansa? Den var jo veldig morsom, ikke sett den før:)
Når ble a321 malt i retro hos lufthansa? Den var jo veldig morsom, ikke sett den før:)
Kan ikke si nøyaktig når den kom slik, men det må da i hvertfall være fem år siden!?
Jeremiassen
30-08-2010, 00:28
Tror den ble malt om i forbindelse med et eller annet 50årsjubileum LH hadde i 2005....
ENGM RAMP
30-08-2010, 02:00
Flotte bilder Jeremiassen :)
Du må få din fader til å begynne knipse litt også nå, bl.a ut fra kontorvinduene sine :)
Og hils! :)
M
Jeremiassen
30-08-2010, 11:29
Takk Morten.
Han har dessverre flyttet kontor til den andre siden så han må nok nøye seg med innseilinga til hurtigruta :)
Tror den ble malt om i forbindelse med et eller annet 50årsjubileum LH hadde i 2005....
Den er så gammel ja, jøss... Aldri sett den før hverken i virkeligheten eller på bilde, takk for informasjonen:)
Halvorsn
01-09-2010, 11:31
Nå vet jeg hva jeg kan forvente meg på vei hjem fra MAD senere i høst, ja! gode bilder, og veldig gode for å være kompaktkamera!