PDA

View Full Version : Lufthansa i Oslo sentrum (25/8)

Discus
25-08-2010, 11:54
Følgende tikket inn i postboksen nå:

If you happen to be around Aker brygge, Stortorvet, and Frognerparken/Majorstuen in Oslo today or tomorrow, you might be spotting our flight attendants serving you some free drinks and snacks. On top of free refreshments, you get the chance to win flight tickets to dream destinations. If not nearby to enjoy the free service you will for sure be able to do so if you win: visit lufthansa-daydreaming.com to compete now.

Også mulighet for å få rabattkupong på kr. 150 ved å "tipse en venn" (på nettet)

LNv22
25-08-2010, 12:13
Hm... Jeg var akkurat ved Aker Brygge og kunne ikke se noe til dette. Skal ned igjen etterpå - får se meg litt mer nøye om da! :)

AirbusTrond
25-08-2010, 12:22
Hm... Har ikke fått noen mail, jeg ! Men nå skal jeg om knappe to timer gå fra utkanten av Frognerparken og til Majorstua #, så regner med å få både free drinks og snacks!

Og DER kom mailen. Med 150 kr i avslag, hm, kan det bli en tysk høsttur?

AirbusTrond
27-08-2010, 21:15
Det stod to norsktalende "flyvertinner" ved inngangen til Majorstua T-bane i går. En bergensk blondine delte ut et boardingkort til meg, der det stod at man kunne melde seg på konkurransen. Verken drinks eller snacks å se...

LNv22
30-08-2010, 23:09
Jeg så tre vertinner med tralle ved Nationaltheatret i går... Usikker på hva som ble delt ut, men så ut til å være mer enn papirer (boardingkort).