View Full Version : Hjelp ønskes: Noen her med tilgang til ANA award-tool
Er det noen her som har tilgang til ANA sitt bonusaward tool? Prøver å få cashet ut en tur i First ved å brenne av mine BD Diamond Club miles.
Det "eneste" jeg trenger er et ledig bonussete i First fra enten US Westcoast til et eller annet sted i Europa den 6. november, eller fra hvorsomhelst i USA til hvorsomhelst i Europa den 7. november
Er litt usikker på om agenten jeg snakket med hos BMI og som så hun ikke fant noe helt visste hva hun gjorde......
Bare å signe opp hos ANA, og begynne å lete. CO har også oversikt over en del.
Her er noe av det jeg kan finne i farta på de datoene du nevner :
Valg 1-Ledig i F :
11/6
(SA) UA748 Los Angeles Denver
14:40 17:58 752
11/6
(SA) LH447 Denver Frankfurt
18:40 11:35
+1 346
Valg 2 -Ledig i F :
11/7
(SU) LH485 New York(EWR) Frankfurt
22:10 11:55
+1 343
Valg 3 -ledig i F :
11/7
(SU) LH425 Boston Munich
19:45 09:10
+1 333
Valg 4 - ledig i F :
11/6
(SA) UA950 Los Angeles Brussels
07:55 07:00
+1 777 (One stop flight)
Valg 5 - Ledig i F :
11/7
(SU) UA902 Washington,D.C.(IAD) Munich
17:33 07:35
+1 777
Valg 6 -Ledig i F :
11/7
(SU) UA950 Washington,D.C.(IAD) Brussels
18:02 07:25
+1 777
Valg 7 -Ledig i F :
11/7
(SU) UA914 Washington,D.C.(IAD) Paris(CDG)
17:25 06:45
+1 777
Gudd løck to ya :up:
Takk for hjelpen til både LN-FHU, Discus og jcnorway som alle hjalp til......skal love en god trip report.
DEN-FRA i F ble da nettopp booket :D
Få se reiseruta da.... :)
Få se reiseruta da.... :)
Er i forbindelse med DOet
Så begynner med SAS OSL-FRA i economy. Så er planen LH i C FRA-IAH, så DO-charteren IAH-PHX-PAE. UA SEA-DEN i economy, så LH First DEN-FRA, før det avsluttes med SAS FRA-OSL
DEN-FRA ble booket med poeng. SEA-DEN hos wideroe.no for 715kr, og OSL-FRA-OSL hos SAS gjennom kampansjen de nå kjører. Billettering fro FRA-IAH og Charteren har ikke startet ennå, men har betalt depositum og reservert plass
Så blir OSL-FRA-IAH-PHX-PAE//SEA-DEN-FRA-OSL
Tommy777
24-08-2010, 21:45
Fett. Da passer man paa at unge lovende Naess faar plass i nesa paa A38ehh... 747en FRA-IAH sammen med gutta boys... ;-)
DEN-FRA i F ble da nettopp booket :D
Grattis mann!! Kjenner missunnelsen boble her pa balkongen! Får jeg spørre hvor mye poeng du måtte bruke?
Bizflyer
24-08-2010, 22:43
UA SEA-DEN i economy, så LH First DEN-FRA, før det avsluttes med SAS FRA-OSL
DEN-FRA ble booket med poeng. SEA-DEN hos wideroe.no for 715kr, og OSL-FRA-OSL hos SAS gjennom kampansjen de nå kjører.
Så blir OSL-FRA-IAH-PHX-PAE//SEA-DEN-FRA-OSL
Når du først booket den på poeng burde du jo fått hele veien SEA-DEN-FRA-OSL på poeng vel? Med F SEA-DEN og C FRA-OSL???
Fett. Da passer man paa at unge lovende Naess faar plass i nesa paa A38ehh... 747en FRA-IAH sammen med gutta boys... ;-)
Jasså? Ikke oppe i 2 etg?? Trodde dere reiste standsmessig?? :colgate:
BF:cool2
Grattis mann!! Kjenner missunnelsen boble her pa balkongen! Får jeg spørre hvor mye poeng du måtte bruke?
67.500 hos BMI. For en-vei i F med LH
Når du først booket den på poeng burde du jo fått hele veien SEA-DEN-FRA-OSL på poeng vel? Med F SEA-DEN og C FRA-OSL???
Måtte betalt et tilsluttningspoenggebyr for FRA-OSL og var ikke nok poeng igjen til det
Chriscross
25-08-2010, 08:13
Ville det vært 10000 poeng billigere med en annen partner enn LH?
Nice! Poengkravet er det samme uavhengig av hvilket *A program du bruker poengene fra?
Ville det vært 10000 poeng billigere med en annen partner enn LH?
5000. LH har en F-surcharge på 10.000 hos BD, men det er tur-retur. Mens andre har null
Ellers var det som nevnt litt krøkkete å finne ledige plasser, og det var overhodet ikke noe ledig fra Vestkysten. Og ikke ble det noe bedre når første kundebehandleren jeg kom til (i India) absolutt skulle ha meg til å reise i economy og ikke fikk det inn i skallen at jeg skulle ha F. Heldigvis var inder nr.2 langt mer behjelplig og skjønte tegningen.
Nå er det jo begrenset hvor mange F-billetter som slippes, men det blir jo heller ikke bedre at noen "USAirways-jævler" kommer å tar "alle" heller:rolleyes:
Nice! Poengkravet er det samme uavhengig av hvilket *A program du bruker poengene fra?
Nei, det er litt forskjeller mellom programmene
Setemessig har jeg allerede fløyet den ruten - servicemessig så gledeer jeg meg til rapporten...
Nei, det er litt forskjeller mellom programmene
OK. Brenner du flere poeng hos MM og EB? Ser for øvrig frem til rapport!
jcnorway
25-08-2010, 10:51
Nå er det jo begrenset hvor mange F-billetter som slippes, men det blir jo heller ikke bedre at noen "USAirways-jævler" kommer å tar "alle" heller:rolleyes:
Skjønner ikke hva du mener med "USAirways-jævler" :p
Litt usikker på om disse "jævlene" kan kunne bestille en-veis award tickets, men USAirways tar i alle fall 125 000 US-miles for Europa-N. America i F t/r.