View Full Version : God morgen...
God morgen fra Lillestrøm.. Helgen i ATH med bra varme og ikke regn. OS F100 og 738 ! :fly
FestiVal
19-08-2010, 05:18
God morgen fra MJF. Strålende vær og ikke en eneste sky på himmelen. Litt trøtt etter sein vakt i går kveld og tidlig vakt idag, men det drar seg vel til etterhvert;) Ha en fin dag folkens:)
Glad torsdag morgen fra hovedstaden... Blir nok en dag med kontorarbeid før ettermiddagen byr på en treningsøkt. Ha en flott torsdag!
Utflyttet
19-08-2010, 05:45
God morgen eller noe. Her er det restutisjon for å se om man finner rester av liv etter gårsdagens planlagte "korte" tur ut. Asahi-aksjen har steget betraktelig, jeg har sunket betraktelig.
-A
God morgon frå LN-RRZ, sete 1F :) Straks avreise for ein bråtur til Stavanger. Sol i denne delen av landet, satser på det er like bra sør og ;-) Ha ein fin dag alle saman!
God morgen fra Oslo,
Her er det tid for dagstur til BDU for og se på sin fremtidig arbeidsplass, med test av både SK og DY, så får vi se hvem som leverer best!
God morgen fra Oslo, jeg burde vel strengt tatt vært på jobb nå, men er straks på jobb. Fin operaforestilling på Oscarsborg med jobben i går, men tror vel man kan per dags dato fastslå at opera ikke helt min greie.....man bruker jo så jævlig lang tid på å komme til poenget:p Middag hos de gamle i kveld. Ha en fin dag
FBU 4EVER
19-08-2010, 09:14
God morgen fra et grått og vått Nærsnes. Alt er klappet og klart og snart avreise til OSL og CPH. Deretter sete 0A til ORD. Prosjekt "Core Captain" står litt stille etter bløtkake og vafler i går. Men -4,1kg siden påske, hvorav -3,0 etter hjemkomsten fra Italia viser at det går i riktig retning. Bort med alle langsomme karbohydrater (brød, pasta, poteter og ris), så kan man kose seg med de raske fra frukt og vin.:up:
Ha en fin dag.
God morgen eller formiddag, alt ettersom. Grått og trist og høstlig i dag også - det er vel bare å innstille seg på det og ikke vente på sommeren lenger, men satse på en fin høst. Blir litt skriving, tegning og planlegging på tastaturet hjemme i dag da det ikke var behov for fysisk tilstedeværelse på kontoret.
Kan også begynne å grue meg til mandag - noen har booket flytur med avgang 0640-billetter for meg...:zzz
God morgen godtfolk,
På plass på kontoret. Snart ut igjen i et kort eksternt møte før resten av dagen skal tilbringes bak skrivebordet.
I kveld blir det trening og samvær med dama :)
Ha en fin dag!
God formiddag fra et grått OSL hvor man venter på at SK 4017 skal ta meg og en kollega til SVG. Den er nå forsinket ihvertfall 30min pga teknisk og flybytte i AES according to gatemanager hos SGS.
Skal for første gang hjem til TOS fra SVG via TRD i ettermiddag, det er faktisk en rask connection.
Jøss, SAS forsinket?! - Trodde ikke de drev med sånt! (-TUJ er forventet inn fra AES på gate 11 09:53)
Ellers er det grått fra Gardermoen, sitter oppe i fjerde etasje å ser ikke engang toppen på Mistberget idag - usj! Det positive må være at det er helg om 5 timer!
God formiddag fra et STRÅLENDE trøndelag :cool:
Sola skinner-jeg er på vei til sykehuset og livet er herlig !!!!
Ha en fantastisk dag forumfolk :cool: :cool: :cool:
Bizflyer
19-08-2010, 09:54
God morgen fra Sørlandet!
I dag kan vi gratulere vår Kronprinsesse Mette Marit med dagen!! I Krsand flagges det på alle stenger idag!
Her er det nok en grå dag med regn og vind! Høsten kom fort, gitt!
Godt man jobber inne!
Det drar seg mot helg! Skal bli greit med noen rolige fridager igjen! Kanskje med en innlagt skål eller tre!;)
Ha en fin torsdag!
BF:cool2
sirpjalle
19-08-2010, 11:14
God morgen fra Stavanger!
Da var dagen godt i gang. Snart på tide å komme seg ut og sjekke priser på dass til hytta. Jeg har og gitt beskjed til verkstedet om å fortsette å fikse bilen, så dette blir en dyr dag!
Ha en fin dag forumister! :)
Status Core EB er minus 2,5 kilo på 8 dager...bare 1,5 kilo så er jeg nede der hvor Bizflyer blir nervøs...
God formiddag fra solbeskinnede Berlin.
Var tidligt oppe idag for at nå AirBerlin fra CPH kl. 06.55 - men det blev da til lidt morgenmad i Novia-loungen inden afgang.
Kun 45 min flyvetid til Tegel idag og os på række 14 nåede kun lige akkurat at få kaffen inden bordet skulle slåes op... AirBerlin var som vanligt (på korte ruter) en fornøjelse. Nye sæder i de behagelige A320-fly - gratis softdrinks og en muffin. Godt og simpelt :)
Lidt ekstra morgenmad samt sekt+orangejuice på terrassen på Intercontinental, mens vi ventede på værelset og om 45 min. går turen mod BBI (Berlin Brandenburger International Airport) hvor en rundtur på de store byggeplads venter.
I eftermiddag pressemøde med Herr Hunold og efterfølgende banket og open end party :)
Det skal nok blive en god dag - life is hard :)
Siste dag i STO.
I kveld skal NextJet fra BMA testes på vei hjem. Blir litt tilbake til røttene, siden min første (og de påfølgende x turene) var Saab 340 mellom TRD og ARN med Swedair på tidlig 90-tall.
Bizflyer
19-08-2010, 12:49
Status Core EB er minus 2,5 kilo på 8 dager...bare 1,5 kilo så er jeg nede der hvor Bizflyer blir nervøs...
Ja, da blir du nok ekskludert fra Bamseklubben! :lol
BF:rolleyes:
Og da va man innlosjert på Thon Hotel Oslo Airport, her skal man være til i morra tidlig før kursen settes mot Paris og etterhvert A380 over til London :)
Mulig det blir en liten tur ut å lufte kameraturen i ettermiddag rundt OSL, men først blir det en liten bytur for å se om man kan få spist noe :-)
G'morgen fra Alpharetta, hvor temperaturen igjen stiger mot tredve-tallet. Dagen åpnet med Prosjekt CoreMOW. men jeg har langt ned til det 'kritiske' vektnivået. Imidlertid flytter jeg en del vekt rundt på kroppen, det er jo ikke dumt det heller.
Da var det på tide å brygge litt kaffe, skru på musikken og åpne WIAS' Amerika-kontor - ha ein framifrå fortsatt dag, hvor nå enn dere befinner dere!
Tommy777
19-08-2010, 16:19
Prosject CoreTommy går under all forventning. Trenger statlig eierskap her for å sette igang det prosjektet :P
God morgen fra Chicago. Godt å våkne opp hjemme. Kontordag i dag, fridag i morra. Varmt som fy, godt man har en 6 pack med Shiner klar ved hjemkomst i ettermiddag.
Seiling i helga med en kompis og damene
Nei screw it, nå stikker jeg ut og flyr litt! :colgate:
Da har JoeW åpnet ny Scanair USA-avdeling nord for MOW, og kommet så smått i orden. En rekke småærender utført, deriblandt var det et kritisk behov for et nytt sjekkhefte - så nå er vi i gang igjen..!
Turen over med CO gikk som forventet - positivt overrasket over Colgan Air. Endelig fløyet Q400, og litt delte synspunkter - men innbiller meg seat pitch på Q400 var bedre enn i økonomi på 757... La oss håpe det bare er innbilning...
.....t, deriblandt var det et kritisk behov for et nytt sjekkhefte - så nå er vi i gang igjen..!
Ja, morsomt det der .. selv om det ikke er så ofte jeg mosjonerer sjekkheftet lenger. ^_^
Velkommen til Avdeling (Veldig) Vest, og som lokalansatt er du selvfølgelig forpliktet velkommen med på julebordet i SEA i januar!
Bizflyer
19-08-2010, 23:39
D kritisk behov for et nytt sjekkhefte - så nå er vi i gang igjen..!
Sjekkhefte? Trodde det bare fantes på Historisk Museum nå? Er det virkelig noen som bruker sjekk lenger??? Tror ikke det er mulig å få i Norge lenger!
Men USA henger kanskje litt etter resten av verden?? :rolleyes:
BF:cool2
Sjekkhefte må til - i Norge er man nok kommet litt lenger. Dog finnes det jo også her noe elektronisk regningsbetaling - event. bruk av kredittkort - men jeg konstaterer at min lokale bank ikke har klart å aktivere elektronisk regningsbetaling fra min nettbank yet.
Utelukker ingen tur til Seattle, men avdeling NC er av kortere varighet frem til nyttår - så vi får nok se litt an! (Men takker og bukker for invitation!)