PDA

View Full Version : Glad onsdag morgen


EB
18-08-2010, 06:55
God morgen fra en lettere våt hovedstad. Dagen byr på kontorarbeid, en treningsøkt før det blir en alkoholfri feiring av vår 9 års brylluppsdag...tiden flyr. Ha en strålende onsdag du også!

Thomas
18-08-2010, 07:17
God morgen fra landets hovedflyplass.
Det regner på Romerike også, men ser lysning opp over Mistberget, med en klam temperatur på drøyt 16 grader klokken 0430 inatt så er vel relative hum. ganske høy.

Blir en tur til skallestusser'n etter endt arbeidsdag, tidligvakt i morgen også før jeg tar helg! :colgate:

Twin Otter
18-08-2010, 07:43
Hei fra Stavanger. Det har regnet som bare det i natt. Men jeg har ikke sett ut vinduet enda. Men i følge Yr.no skal det holde seg varmt fortsatt. Vi får se, vi får se. Begynner faktisk å bli litt lei av den klamme varmen vi har for tiden. Nuvel. Ny dag, nye muligheter, nye ting å lære på Mac'en....

sirpjalle
18-08-2010, 08:22
God morgen fra Stavanger!

Ikke store planer for dagen, men nå er det å få ungene ut døra retning skole og barnehage, så er det sette seg ned å kokkelure et eller annet....

Ha en fin dag forumister! :)

pgaa
18-08-2010, 08:36
God morgen fra t-banen..
Ny dag nye muligheter, på vei til jobb - hvor dagens oppgaver venter.

Ha det fin dag videre alle sammen..

Sent from Tapatalk

LN-FHU
18-08-2010, 09:03
Go morn fra Trondheim og strålende solskinn. Shorts på og off to work :cool:

Ha en fantastisk dag ^_^

zico77
18-08-2010, 09:15
God morgon frå Trondheim #2! Sommaren er her! Fant omsider den siste "lusa" i koden i går, så no kan eg endeleg ta fatt på den lange køen av oppdrag som har hopa seg opp.

Ha ein fin dag alle saman! :)

Someone
18-08-2010, 09:26
God morgen fra Oslo. Begynner dagen med litt h(g)jemmekontor før det blir en tur til doktor'n....som mest sannsynlig vil konkludere med at jeg må under kniven. På jobb etter det, men siden det er årets sommerfest så blir det en kort dag. Ha en fin dag

Utflyttet
18-08-2010, 09:27
Morn morn fra avdeling syd-øst, her meldes det om ca 28C i luft, 26C i vann og 4C i flasken.

Dagen i dag har gått med til litt smått kontoradmin, men nå er det på tide å koble ut litt og kansje ta kamera med på en tur rundtom i byen her.

-A

Bizflyer
18-08-2010, 10:25
God morgen fra et høstlig Krsand!
Det regner og blåser, så jeg er glad jeg ikke har ferie nå!

Alltids litt å ta fatt i på jobben, så dagen skal nok gå unna i dag også!
Ingen planer for kvelden, annet enn å vinne i Viking Lotto.
Kunne godt tenke meg helg snart!!

BF:cool2

FBU 4EVER
18-08-2010, 11:53
Grått og vått på Nærsnes, også. God morgen, forresten!
Noe mer sudier til sim. testen før det blir avreise til Brandbu og, senere, en bursdagsfeiring på Lunner. Noe skjortestryking og pakking før CPH-ORD imorgen.
Ha en fin dag.

Jens W
18-08-2010, 12:18
Stockholm. Jobbeintervju. Nerver. Nøff said. :)

Gunnar
18-08-2010, 12:20
Grå formiddag i Alta, og det passer i grunnen litt til sinnsstemningen. Her har man bestillt splitter ny harddisk til gamle-PCen bare for å finne ut at verden har gått videre fra ATA-100 til SATA-300... :headbang
... nåja, RAM og strømmforsyning passet i alle fall...

ENGM 911
18-08-2010, 12:23
:hi2 Grått ja, men fridagene er som regel det. Så var jeg såpass lur i år at jeg la inn et varsel i kalenderen at jeg IKKE måtte glemme vår 18 år`s bryllupsdag i dag. Diamanter varer evig sies ;) Dagen er reddet puhh...

Ellers venter jeg i spenning på bilder fra C130 i går. Kunne tenkt meg et heftig bakgrunnsbilde på læpptåppen fra den begivenheten.

LN-MOW
18-08-2010, 16:50
Lykke til, Jens! :up:

G'morgen her fra sørøsten ... de lovede under-30-grader i går endte på 36 og dagen i dag ser ut til å bli likedan... Et par runder med dunder og brak er heller ikke utenkelig.

iPhonen spiller NRK, kaffen er varm og vi er klar for dagens arbeidsøkt ....

LN-MOW
18-08-2010, 16:51
:Diamanter varer evig sies ;) Dagen er reddet puhh...

.

ja, men likevel vil de ha påfyll ..... ;)

Jens W
18-08-2010, 19:32
Lykke til, Jens! :up:

Takk takk. Tror det gikk bra. At 2 av 6 kanidater ikke møtte opp burde jo gi litt ekstra edge.
That said, 3 intervjuer og en rad og rekke med sære tester for å.. sitte på support? jaja..

LN-MOW
18-08-2010, 19:41
HR-avdelingene må ha litt å fylle dagene med de og ... dagene da 'Personalavelingen' besto av et par avdanka medarbeidere som hadde vært for lenge i firmaet er nok over ...

Jens W
18-08-2010, 20:09
HR-avdelingene må ha litt å fylle dagene med de og ... dagene da 'Personalavelingen' besto av et par avdanka medarbeidere som hadde vært for lenge i firmaet er nok over ...

Så sant, så sant.. hele gjengen hadde flydd inn fra Oslo, så det var jo kjempelogisk å ha det her i Stockholm :)