PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen

EB
14-08-2010, 07:21
Om en halvtime fylles huset med unger og resten av helgen blir på deres premisser... Ha en flott lørdag du også!

Polaris
14-08-2010, 07:40
Allerede vært våken i 2,40 timer, hehe. Sitter og venter på utfallwt av dagens reiser, hvem vet hvor vi ender opp?? Dritvær her, iallefall.

PS: flyskrekk-polaris satt og lo mens dash 8ern rista seg gjennom regn og vestavind - BSSW satt litt grønn og redusert ved siden av meg. Knis knis :p

ENGM 911
14-08-2010, 07:51
God formiddag fra OSL. Grått og trist med pågående LVP, men håper det lysner snart. Overtidsvakt så $$$ renner inn. Ha en nydelig dag der ute.

Cecilie
14-08-2010, 08:19
Mornings fra Arendal. Her venter man på at bussen som et annet forummedlem er passasjer på, skal ankomme, slik at vi kan komme oss til Geiteryggen og flydagen der. Uheldigvis er bussen hans forsinket, så da blir det å slappe av litt før man skal plukke herremannen fra Kristiansand på busstoppet, og fortsette mot Telemarken!

Ha en flott dag alle sammen!

Someone
14-08-2010, 08:25
God morgen fra Beitostølen. Om en stund blir det å komme seg over til andre siden av Valdresflya hvor våtdrakt, redningsvest, hjelm, åre og en flåte/båt venter......så blir det oss vs Sjoa.....dvs rafting. Ha en fin dag

chrSVGa380
14-08-2010, 08:53
God morgen fra Sandnes!
Idag og imorgen skal bare nytes så godt som mulig, for på mandag begynner skolen :(
Ha en nydelig dag, folkens :p :drink :D

Gunnar
14-08-2010, 09:09
God Lørdag fra Alta. Godt vær på morgenkvisten, og det blir sikkert fotballfolket glad for dersom det holder seg. Jeg for min del håper jeg overlever nok en invasjon i kveld når fotballfolket skal ha mat for helga...
PS: flyskrekk-polaris satt og lo mens dash 8ern rista seg gjennom regn og vestavind - BSSW satt litt grønn og redusert ved siden av meg. Knis knis :p
Rollebytte? Virker ikke som om du er spesielt redd for å fly lengere.... :up:

Savipix
14-08-2010, 09:10
God morgon!

11-19 på ARN idag och dagen kan väl bara bli bättre än vad den var igår.... Solen skiner i alla fall :)

Discus
14-08-2010, 09:12
God morgen - grått og trist ute så langt. Iflg. mine svenske værtegn skal solen kikke frem etter hvert. Ingen ting spennende på agendaen i dag - avventer og ser hva som frister. Ha en fin dag.

BSSW
14-08-2010, 09:25
God morgen fra Leknes

Kommentaren til Polaris var litt overdrevet. Hadde noe eplejuice til frokost som ikke var helt enig med magen min, så var litt uggen. Men litt sjokolade hjalp på når vi kom oss innforbi sikkerhetskontollen på BOO igjen... Men at det ikke var noe sjappe som solgte sjokolade på landside på BOO var litt dårlig synes jeg, men men all's good know ;)

Servicen fra WF avd BNN har vært MEGET bra, så de fortjener feedbacken! Ikke det at noen av de andre stasjonene er noe dårlig!

Det regner her på Leknes, heldigvis skal vi ikke være her, men frykter det er likt dit vi skal senere også :(

Ha en fin dag forumister, hvor enn dagen tilbringes :)

Polaris
14-08-2010, 09:40
Å jada du.... Ro ro..... Fnis :p
hilsen fra andre siden av terminalen! :p

(dæven som det regner her, for dere som har meg på fjesbok ligger det bilde.)

Hickok
14-08-2010, 09:59
Å jada du.... Ro ro..... Fnis :p
hilsen fra andre siden av terminalen! :p

(dæven som det regner her, for dere som har meg på fjesbok ligger det bilde.)

Andre siden av terminalen? Er dere ikke i Leknes? Det er da ikke mange meterne mellom.

(God) ettermiddag fra Vrangel, her man ligger under dynen. Dagen begynte med å løpe i rute på toalettet, deretter prøvde jeg meg på å være med på en båttur, men det var ikke store suksessen, så nå er jeg tilbake under dynen. Håper dagen blir mer givende for dere andre!

pgaa
14-08-2010, 10:15
God morgen fra Nydalen..
Noe grått og overskyet ute idag, så er jo en fin anledning til å holde seg innendørs idag..
Idag starter jo Premier League igjen, så det er man nødt å få med seg. Selv om det beste laget ikke skal i aksjon før i morra :D
Ønsker alle forumrister en fin dag

SQ321
14-08-2010, 10:37
God morgen fra Sagene. Ikke for mye planlagt i dag bortsett fra litt maling og snekring på terrassen. Men kaffe og aviser først.

LN-AØR
14-08-2010, 10:50
God morgen fra solfylte Bergen. Blir litt innetjeneste i dag for å monterere diverse i leiligheten, før innflyttningsfest hos en kompis i kveld. Ha en flott dag folkens!

Doll
14-08-2010, 10:53
God morgen fra Bokn. kommer fra 12 timers nattjobb, men nå har jeg helgefri, Benytter anledningen til å smake på en 100 kroners plastikk whisky som jeg kjøpte fra taxfreetralla til SAS på vei fra CPH på tirsdag.
Det er sikkert derfor jeg drikker.

Seacougar
14-08-2010, 11:27
God morgen fra Trondheim.

Første natt i hybelen er overstått. I dag blir det og pakke ut av pappesker og få på plass diverse ting!

LN-KGL
14-08-2010, 12:20
God morgen fra Bokn. kommer fra 12 timers nattjobb, men nå har jeg helgefri, Benytter anledningen til å smake på en 100 kroners plastikk whisky som jeg kjøpte fra taxfreetralla til SAS på vei fra CPH på tirsdag.
Det er sikkert derfor jeg drikker.

Det var andre tider i gamle dager på Bokn, dans og slosskamp på plattingen ved Boknabergsvatnet, kjøring i fylla ut på Loten for å være med på privatfest (ikke bru i de dager og egen varslingstjeneste når purken var med Strykejernet, som var populærnavnet for ferja Bokn som gikk mellom Kopervik, Føresvik og Austre Bokn), smake på hjemmelaget vin som viste seg å være nærmere eddik en godt var på Sæbø, ikke for å snakke om hva som skjedde på Hognaland. :colgate:

LN-MOW
14-08-2010, 13:36
Oh yes, god morgen. PL er tilbake, og ESPN2HD gaar i bakgrunnen. Klar for avspark for ny sesong!!! :)

Graatt og varmt ute ... met'en lover regn og torden saann litt utover.

LN-RRE
14-08-2010, 13:51
Ja sender mine hilsninger til folkene på forumet jeg også.

Sitter på Telenor kundeservice i Gjøvik og tar en cola mens jeg venter på neste kunde. Rolige forhold her i dag. Godt det endelig kom litt varme til Gjøvik igjen etter ei uke med nesten bare regn og luftfuktighet på nesten 100% :D

Har en herlig vakt som strekker seg frem til kl 20 på lørdags kvelden : )

Fellowship
14-08-2010, 13:53
God formiddag fra en solfylt dal nordøst i Oslo.

Hvorfor er det så mange veps som absolutt vil inn til oss på toppen av en blokk, når de har så mye plass å boltre seg på utenfor?
kanskje vi lager for god mat ;)

LN-RRE
14-08-2010, 14:52
De liker seg i Grorudalen vel :D

ENGM 911
14-08-2010, 15:17
Da kom sms-melding fra innenriksministeren som forventet, kjøpte en 20 kg`s sekk med ris i går som fortsatt ligger i bagasjerommet på bilen.... og jeg er på OSL....og hun har ikke mat....og hun er ikke blid; hva gjør jeg nå?

Thomas
14-08-2010, 16:08
hva gjør jeg nå?
Kjørekode 1 for 14 nedover mot Furuseth med en sekk ris på båra? ;)

Kvelden og halve natta skal tilbringes på Operasjonsentralen - siste kjerra forventet inn 00:40, men vi får vel se om den kommer da den skal. :headbang

JoeW
14-08-2010, 16:15
Morgenen ble tilbragt med siste vakt på jobb på en del måneder - både AF på fjernpark og KL fikk vi avgårde på tid, og jeg kan "pensjoneres" frem til jul med god samvittighet! Ellers pakkes det for harde livet før avreise tirsdag.

God weekend!

OJB
14-08-2010, 18:42
God ettermiddag fra Tananger,
En flott dag her i dag i sørvest.
Dagen har så langt godt med til å være speaker under NM i Dressur ridning i Sandnes.
Resten av dagen nytes på terrassen i solskinnet med forfriskninger.
I kveld blir det fest i forbindelse med NM.
Ha en fortsatt fin helg forumister.

AirbusTrond
14-08-2010, 19:14
God kveld fra Buc, som man sier det her. Hyggelig kveld i går, et par-tre øl på kammerset før man går ut i kvelden i Øst-Europas Paris. Jeg har hørt fra flere hold at det er viktig å drikke mye i varmen, og det passer jeg på. I skrivende stunde en øl merket "Character masculin gust intens" ...

learjet
14-08-2010, 21:30
God kveld

Dagen startet med en kort gjesteopptreden i vår trafikkavdeling, hvor jeg fikk børstet støv av gamle Continental Gate kunnskaper. Fikk CO139 avgårde på rute før kursen ble satt hjem igjen (Discus, skal hilse fra din kompis)
Ettermiddagen ble tilbragt på Aker Brygge og Cafe Sorgenfri hvor vi feiret fødselsdagen til svigerfar. Nå blir det å legge beina på bordet, finne frem litt kjØLig drikke og nyte kvelden.

S

Tommy777
14-08-2010, 22:44
God ettermiddag fra San Diego. Her setter man passelig motvillig kursen mot grensa til Mexico der man skal i meksikansk bursdagsselskap. Nei, skal ikke krysse grensa, men ett steinkast unna. Lang historie.

Ellers er det ikke veldig varmt og det blir aa finne en pub i morra som viser Liverpool.

Discus
15-08-2010, 06:55
Fikk CO139 avgårde på rute før kursen ble satt hjem igjen (Discus, skal hilse fra din kompis)

Takk - fikk rapport om at de nye BF-setene fikk ståkarakter også.