PDA

View Full Version : Go fredag 13nde!


FBU 4EVER
13-08-2010, 07:38
Tidlig opp, havregrøten er inntatt og bagene pakket. EWR er dagens mål nr. 1. Mål nr. 2 er "Iron Monkey".
Ha en fin dag.

Polaris
13-08-2010, 08:12
Fredag den 13, og jeg skal ut og fly?! :drunk: Javel ja...
Venter på taxi til TOS, nå skal jeg sørover!

CK
13-08-2010, 08:48
god fredag. Deilig å kjøre tidlig inn til FBU på en fredag, selv i ikke-elbilen går det radig. Rakk ikke engang å drikke latten min!

Savipix
13-08-2010, 09:04
God morgon från Uppsala!

Vaknade uppenbarligen på fel sida idag och det blir en lång dag med arbete från lunch till midnatt. Vi får se om den blir bättre.

Ha det gott forumister!

Someone
13-08-2010, 09:36
Mornings fra et tiltider regnfullt Oslo....trodde bergenserene kunne ha det været for seg selv? Uansett, på plass på jobb og innboksen er allerede gjennomgått. Ikke full dag idag og i ettermiddag blir det å plukke opp 3 kamerater og sette kursen mot hytta på Beitostølen, da det imorgen står rafting i Sjoa på planen. God helg

Cecilie
13-08-2010, 10:07
I Arendal bøtter det ned, men i følge yr.no (er det egentlig en troverdig kilde lenger når det gjelder weather forecast?) skal det visstnok klarne opp i løpet av dagen.
Det blir en rolig dag i heimen, og en avslappende start på helgen!

Henshaw
13-08-2010, 13:38
I Arendal bøtter det ned, men i følge yr.no (er det egentlig en troverdig kilde lenger når det gjelder weather forecast?) skal det visstnok klarne opp i løpet av dagen.


Stoler ikke noe særlig på noen som helst weather forecasts lenger. Venter fortsatt på den sommeren som er blitt lovet siden mai... (som i følge yr skal komme på søndag her i Sandefjord, 26 grader og knapt noen skyer)

EB
13-08-2010, 13:49
En fullpakket 737 tok meg over fjellet - med både avgang opg ankomst før rutetid. Nå venter litt kontorarbeid før det blir en rolig kveld - i morgen tidlig flytter det inn 3 gutter fra 4 til 14 for helgen...da blir det ikke ro i heimen.

Ha en flott fredag 13nde

sirpjalle
13-08-2010, 14:11
Da var man kommet seg online via 3G, så det er vel på tide og si "god morgen"

Befinner meg et sted i Sognefjorden, og det er snart på tide og bevege seg i kjerka ov overvære et bryllup før festen tar til.

Ha en fin dag forumister :)

gustavf
13-08-2010, 14:14
I Arendal bøtter det ned, men i følge yr.no (er det egentlig en troverdig kilde lenger når det gjelder weather forecast?) skal det visstnok klarne opp i løpet av dagen.
Det blir en rolig dag i heimen, og en avslappende start på helgen!

Les tekstmeldinga, studer kartet og se på sannsynlighetsmeteogrammet. Tegneserien holder ikke, uansett hvor du henter værdata.

Egil
13-08-2010, 16:10
Nå er det jammen helg igjen folkens :)

E!

LN-MOW
13-08-2010, 16:13
Våknet med et brak ved midnatt med lyn torden og strømforsyning som hikket fler ganger .. heller ikke dette uværet sto på kartet, men sånn er det her i syden ...

Nå blir det en tur til Dr. Dyregod, som skal fingranske kroppen min .. deretter blir det ukens siste arbeidsdag. Kanskje blir det en Chocolate Chip Frappuchino på veien hjem ... ? I wonder ...

Egil
13-08-2010, 16:22
Våknet med et brak ved midnatt med lyn torden og strømforsyning som hikket fler ganger ..

Våknet ved midnatt? Er du syk, eller var det bare en ekstra lang middagslur?


Nå blir det en tur til Dr. Dyregod, som skal fingranske kroppen min .. deretter blir det ukens siste arbeidsdag. Kanskje blir det en Chocolate Chip Frappuchino på veien hjem ... ? I wonder ...

Legebesøk... Chocolate Chip Frappuchino... Sammenheng.. :rolleyes:

E!

LN-FHU
13-08-2010, 16:51
God ettermiddag fra Trondheim

PUH.....for en dag. Fullt kjør idag pga sykdom etc. Nå er det snaaart helg, og en iskald pils venter i kveld :colgate: :drink

GOD HELG folks !!!!!!

AirbusTrond
13-08-2010, 17:24
God ettermiddag fra Hotel Central Bucuresti ! Stilig og nyoppusset hotell, og som navnet sier ligger det sentralt. Et varp for 1.200 NOK for tre overnattinger. Lunsj inntatt med en meget god dessert i form av "Frappé med amaretto og krem". Amaretto er godt. Slapper av noen timer før det blir "senfredag", et stilig område i trange gater er rett ved her. Blir noen drinker der, får se hvor mye mat jeg orker i varmen.

LN-MOW
13-08-2010, 17:28
Kanskje blir det en Chocolate Chip Frappuchino på veien hjem ... ? I wonder ...

Og da sitter jeg på kontoret med en stor og god choc chip frapp ... :up:

BSSW
13-08-2010, 21:58
God kveld fra BNN

Stuck her :8: Håper at det går bedre i morgen tidlig...

Noen som føler for å legge inn en liten delay på WF805 i morgentidlig :colgate: :p

God kveld godtfolk

Polaris
13-08-2010, 22:01
Ahhh, jaja. En liten rerouting som ble litt lengre enn forventa...

Men tusen takk til Widerøe som virkelig stiller opp for sine strandede passasjerer! Brønnøysund er kanskje ikke helt Tyrkia, men allikevel ;)

Håper på bedre vær i morgen, og at jeg får baggasjen min med meg... Gudd nait!

Discus
13-08-2010, 22:08
Dere får kose dere med hveran... i BNN :lol:

Polaris
14-08-2010, 00:08
Har nok seng (langt) fra hverandre ;) :p
Nei nå erre natt, opp 5 i morgen... Urk

FANTASTISK solnedgang her, herregud! Var meningen at vi skulle misse flyet. Olav var nok mindre imponert, jeg derimot løp i sirkler omtrent, hehehe.

LN-MEH
14-08-2010, 00:37
Det ble en flott fredag den 13nde her oppe. Polaris, Olav han kom på et kort besøk fra Stockholm og det ble bilder både da han kom og da han dro!:cool:

rampen
14-08-2010, 02:25
Minner meg om fredag den 13 juli 1984, fløy L1011 fra Miami-New York med Eastern Airlines og videre med SAS til gamle Gardermoen. Var det SK902 ruten het dengang med747-200.. Gratis shuttlebuss til Fornebu og videreforbindelse derfra til møre med F70. Det var tider det;-) Minner er fint å ha;-)

Martin
14-08-2010, 02:34
Minner meg om fredag den 13 juli 1984, fløy L1011 fra Miami-New York med Eastern Airlines og videre med SAS til gamle Gardermoen. Var det SK902 ruten het dengang med747-200.. Gratis shuttlebuss til Fornebu og videreforbindelse derfra til møre med F70. Det var tider det;-) Minner er fint å ha;-)

Den bussturen må ha vært lang, for F70 ble ikke tatt i bruk før 10 år etter JFK-GEN-flighten din ^_^


Når man først mimrer fredag den trettende: 13. September, 2002. Var i kongens klær på Haakonsvern, og skulle fly hjem, med det som var min aller første flight med MD80. Satt på 2 eller 3F, og hadde den smootheste take-off'en jeg noensinne har opplevd. Husker også sidemannen ved midtgangen satt og sendte tekstmeldinger på cruise, helt til han ble stoppet av en hysterisk flyvertinne.

rampen
14-08-2010, 02:39
Hmm...merkelig.. jeg mener fortsatt at Braathens benyttet F70 i 1984 på det norske innenriksnettet..Faktisk ganske så sikker på det også. Men nå er jeg blitt ganske gammel, så mulig jeg må få sjekket meg for altzeimers.. Hmm..

Martin
14-08-2010, 02:41
Braathens har aldri benyttet F70.. F28, derimot ;)

rampen
14-08-2010, 02:42
Akkurat, der kom du meg i forkjøpet.. Skulle akkurat til å rette opp den der. Du har helt riktig, og jeg bør henges;-)

LN-KGL
14-08-2010, 03:14
Som en liten opplysning, så var ikke noen Fokker 70 i lufta før 2. april 1993. Dette var den andre Fokker 100-prototypen som bler forkortet ned til en Fokker 70. Det gikk over 15 måneder til neste F70-prototype kom i luften. Den var en spesialbygget Fokker 70, og i dag flyr den rundt for Ford Motor Company med registrering N322K. Dette var også den første Fokker 70 som ble overlevert til kunde og det skjedde 2. oktober 1994.