PDA

View Full Version : Flyselskaper og stopover

ILS2
12-08-2010, 17:52
Må en tur til Dallas i oktober. I samme tidsrom er jeg invitert i et bryllup utenfor New York, så tenkte å booke Oslo-Dallas tur/retur, men med stopover i New York på utreisen. Er det noen grense for hvor lang tid en stopover kan være? Har prøvd å finlese 'fare rules'-ene til bl.a. SAS, men de sier bare at de tillater én stopover, dog ikke hvor lenge.

På forhånd takk for svar.

SQ 777
12-08-2010, 18:53
Alt jeg vet at en kan hoppe og sprette så mye en vil, og lenge en vil hos CO.... Bare titt på"multiple destinations . Også open-jaw ^_^

LN-MOW
12-08-2010, 19:34
Det enkleste er sannsynligvis å kjøpe en open jaw - OSL-NYC og DFW-OSL og så finne en billig billett NYC-DFW.

SAS-Steward
12-08-2010, 22:30
Spør Eva på SAS.no
Burde ikke være noe problem å få til med SAS/UA vi ORD eller IAD, eller med SAS/CO via EWR.

Farmer
12-08-2010, 23:33
Må en tur til Dallas i oktober. I samme tidsrom er jeg invitert i et bryllup utenfor New York, så tenkte å booke Oslo-Dallas tur/retur, men med stopover i New York på utreisen. Er det noen grense for hvor lang tid en stopover kan være? Har prøvd å finlese 'fare rules'-ene til bl.a. SAS, men de sier bare at de tillater én stopover, dog ikke hvor lenge.

På forhånd takk for svar.

Bare prøv avansert søk på wideroe.no. Selges mange slike reiser der!:colgate: