View Full Version : Norwegians TOS-LGW rute fortsetter
-Norwegian fortsetter å fly Tromsø-London
Flyruta mellom Tromsø og London hang i en tynn tråd, vedgår Norwegian. Tirsdag vedtok flyselskapet å opprettholde ruta i minst ett år til.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.7243715
------------
Gledelig nytt for oss i Tromsø!
Hihi, æ ser du feira nyheten med hele 2 tur/retur reise! Har du ikke semesterstart å ta hånd om?! :whip :p
Kanskje man endelig får ræva i gir og hiver seg en tur sørover da... Og mer turister = jippi! :)
Bra for Nord-Norge, bra for Tromsø og bra for Norwegian... :D
Fellowship
10-08-2010, 22:37
Graulasjoner fra sør :) Vel fortjent
Goodie, Kjosern får det til. Tenker jeg må stikke innom London en tur, har ikke vært der på et år, så nå er det på tide. Er det noen som kan hoste opp en begivenhet ila høsten/vinteren (november-mars) som kan rettferdiggjøre fri fra jobben et par dager?
Hihi, æ ser du feira nyheten med hele 2 tur/retur reise! Har du ikke semesterstart å ta hånd om?! :whip :p
Kjøpt før avgjørelsen kom, så det var mitt bidrag til å opprettholde etterspørselen og bidra til at ruten ble videreført. :)
Studentene klarer seg vel på egenhånd, eller hva sier du...?;) Sannheten er vel at jeg er veldig flink til å planlegge mine forelesningsplaner...
Goodie, Kjosern får det til. Tenker jeg må stikke innom London en tur, har ikke vært der på et år, så nå er det på tide. Er det noen som kan hoste opp en begivenhet ila høsten/vinteren (november-mars) som kan rettferdiggjøre fri fra jobben et par dager?
Jeg skal sannsynligvis til London i løpet av den perioden. Er det god nok grunn....?:D
Er det noen som kan hoste opp en begivenhet ila høsten/vinteren (november-mars) som kan rettferdiggjøre fri fra jobben et par dager?
Scanairtreff avd. Tromsø i London...? :colgate:
Twin Otter
10-08-2010, 22:47
Scanairtreff avd. Tromsø i London...? :colgate:
Bare Tromsø? Kan vi ikke møtes hele gjengen?
hipp hipp, hurra!
Edit: Måtte sjekke, men ligger ikke klar til bestilling enda selvfølgelig.
PS: t/r 24-28.08 koster 895kr
Det hadde da helt klart vært enda bedre ;) The more the merrier!
Trenger ikke begivenheter som unskyldning. London er en begivenhet i seg selv!
Jeg skal sannsynligvis til London i løpet av den perioden. Er det god nok grunn....?:D
Såklart, det er grunn nok i seg selv.
Fine greier - men nå må ruten benyttes - Kjos gjør ikke dette av veldedighet
:fly
Trenger ikke begivenheter som unskyldning. London er en begivenhet i seg selv!
Jeg tviler på at London er en begivenhet når man er alene.... :p
Edricson
10-08-2010, 23:35
Gode nyheter dette. Planlegger selv en lengre tur il Wales i forbindelse med avhandlinga en gang om våren hvis jeg klarer å få visum, da vil Norwegian absolutt vurderes (selvom KL til CWL, evt. AF + BE, kan friste også...).
Jeg tviler på at London er en begivenhet når man er alene.... :p
London er gøy uansett. For en som meg som liker å gå å rote i platesjapper og bokhandler er London noe av det morsomste som finnes.