PDA

View Full Version : God tirsdag morgen


EB
10-08-2010, 07:58
Godmorgen fra Strömstad SPA - ferdig trent nå venter morgenbad i sjöen i soloppgang. Ha en solstrålendetirsdag!

Discus
10-08-2010, 08:07
God morgen - her blir det straks å karre seg på jobb. Lave skyer henger ned over åser og tretopper vest for hovedstaden. Iflg. moderne værtegn fra DMI og SMHI skal det bli bra senere i dag bare det får tørket opp. Ha en fin dag.

zico77
10-08-2010, 08:20
God morgon frå Trondheim! Då var eg i gong med dagens oppgåver. Dagen startar grått ute, men kanskje det klarnar opp som i går? ;) Ha ein flott dag alle saman!

CK
10-08-2010, 08:31
Glad tirsdag morgen fra FBU. Fremdeles ikke så ille trafikk i dag, så selv med dieselbil gikk det på ca 20 minutter å kjøre Asker-Fornebu i dag. I morgen blir det ut og lufte vingene med en liten tur til hovedkontoret. Lenge siden sist.

LN-FHU
10-08-2010, 09:55
God morgen #2 fra Trondheim :D

Grå start på dagen idag også :15 grader på morgenen her. Blir det likedan som igår blir det bra :cool:

Planen idag er å ta en tur på fyllinga med litt rusk og rask fra oppussingsprosjektet i huset.

Ønsker alle en flott dag :) :) :)

sirpjalle
10-08-2010, 09:55
God morgen fra Stavanger. Fremdeles ferie....

I dag er det å komme seg ut å gjøre diverse ærend, handle litt og grøss, bla. IKEA!

Ha en fin dag forumister! :)

Savipix
10-08-2010, 10:09
God morgon från London!
Regnet öser ner på Oxford Street. Blir några timmars sightseeing och lunch med en mycket god vän innan jag tar mig hem med SK1524. Ha en fin dag!

Gunnar
10-08-2010, 10:11
Ny dag, nye muligheter. Og med jobb fra 15 til 22 hver dag denne uken (fri på søndag) og en oppgave å levere innen natt til fredag har jeg nok å henge fingrene i. Håper det ennå er litt godvær til overs når denne uka er omme...

Someone
10-08-2010, 10:31
God morgen fra Oslo. På jobb for dagens innsats, som begynner med å rydde opp i rot som IT-systemene klarer å lage.......hadde en forskuddsfeiring med familien i går og begynte med noen glass med Pol Roger Blanc de Blancs 1999, før det ble en bedre middag på Hos Thea. I dag er selve dagen og blir å feire den sammen med dama hos Jeromes. Ha en fin dag :D :cheers:

FBU 4EVER
10-08-2010, 10:45
Gratulerer med ny tirsdag, folkens!
Tidlig opp og egg og bacon er unnagjort. Nå blir det avreise til Brandbu med cabrio'en, så jeg får krysse fingrene hva angår været. Kjøpe noen roser på veien må jeg også.
Ha en fin dag.

Bizflyer
10-08-2010, 11:00
Ja, så var det alt tirsdag!
Våknet med enda vondere hals i dag, så lækjaren ble oppringt og bedt om å ha en resept klar. Passer dårlig med halsbetennelse når tur til DK står på planen om et par dager. Må får tatt onde ved roten.


I dag er selve dagen og blir å feire den sammen med dama hos Jeromes. Ha en fin dag :D :cheers:

Hva?? Ikke på Le Canard eller Stadtholdergården? Det er jo en skandale!! Trodde ikke du var en slik gjerrigknark!?!:p

Kjøpe noen roser på veien må jeg også.
Ha en fin dag.

Man kan jo spørre seg hva galt du har gjort i BKK siden roser er nødvendig!?!??^_^

Have a good day evlybloddy!

BF:cool2

Henshaw
10-08-2010, 11:00
Strålende morgen fra Sandefjord!
Opp 0830 for å kjøre lillebror på fotballskole, hadde håpet at mamma lot cabrio'en stå igjen hjemme, men neida. Ble V70 og automatgir istedenfor. Kunne alltids kjørt BMW men ikke tale om at jeg bruker min dyrebare bensin på andre enn meg selv. :p

Om noen av mine bekjentskaper kommer seg opp snart så kanskje man får tatt seg en tur på stranda.

jcnorway
10-08-2010, 11:55
God morgen fra hovedstaden.

Et raskt møte før lunsj, før man etter jobb skal ut med avdelingen for å spise/drikke.

Ha en finfin tirsdag!

I dag er selve dagen og blir å feire den sammen med dama hos Jeromes. Ha en fin dag :D :cheers:
Kan anbefale blomkålsuppen til forrett og kylling til hovedrett :drinkDesserten får du velge selv :love

OJB
10-08-2010, 13:25
God formiddag fra Sandvika,
Her har det begynt å regne , godt for grasplenen vil jeg tro.
Startet dagen hjemme i sørvest i finvær.
Lite bemanning i sikkerhetskontrollen på Sola i morgentimen skapte tilløp til lang kø , men SK4002 og LN-TUK gikk likevel på tiden etter at mange måtte avansere i køen til de tidlige avgangene.
Fin tur over fjellet , men den rutinemessige flytog avgangen var innstillt grunnet manglene "tog" (kanskje det var sporet av eller solgt?)og med 20min. forsinkelse inn til Sandvika ble det en hesblesende start på arbeidsdagen og månedsmøte med en av vår store leverandører i Prosjektet.
Vel nå er det tid for litt lunsj før dagen fortsetter.
Ha en fin dag Forumister.
Noen images fra dagens flyforflytning ligger til almen beskuelse.
På vei forbi Hafrsfjord kl05.30 passerer Baltic B757 på vei ut fra Sola og nordover til BGO.

LN-MOW
10-08-2010, 15:53
G'morgen fra Det Store Landet i Vest! Nok en fridag lurer, men har noen aerender som maa gjoeres. Bl.a. maa fruens jeep paa utslippskontroll. en oppgave jeg blitt delegert ... Saa det er vel det jeg gjoer foerst, tenker jeg.

FBU 4EVER
11-08-2010, 13:10
Man kan jo spørre seg hva galt du har gjort i BKK siden roser er nødvendig!?!??^_^BF:cool2

Ingenting galt overhodet! Jeg har ALLTID med en bukett roser til henne. Nå er det rosa roser som duger.:spin

LN-AØR
11-08-2010, 13:25
God ettermiddag fra Oslo. Dagen i dag vil bli brukt til å pakke litt, før jeg møter en kompis i byen. I kveld blir det middag med foreldre og besteforeldre. Flytting til Bergen: T-2!

FBU 4EVER
11-08-2010, 13:28
God ettermiddag fra Oslo. Dagen i dag vil bli brukt til å pakke litt, før jeg møter en kompis i byen. I kveld blir det middag med foreldre og besteforeldre. Flytting til Bergen: T-2!

Hmmm...dette er tirsdagstråden. I dag er det onsdag!:old

LN-AØR
11-08-2010, 13:30
Hmmm...dette er tirsdagstråden. I dag er det onsdag!:old
Haha. Ja, visst fanken er det det. Får poste på nytt i den andre tråden jeg. :p