PDA

View Full Version : God mandag morgen

EB
09-08-2010, 05:43
Så var "høstterminen" i gang... Nå er det en blå lungo fra Nespresso i koppen og snart er det avreise mot kontoret. Dagen avsluttes i Strømstad hvor også morgendagen tilbringes... Ha en fin start på uken!

Twin Otter
09-08-2010, 07:13
Merket på trafikken hjem fra jobb at sommeren 2010 definitivt går mot slutten. Men la oss ikke deppe for mye over det da folkens. Nå er jeg akkurat ferdig med en monsterhelg på jobb og har en hel uke med fri foran meg. Så nå skal det slappes av og i ettermiddag stikker jeg på hytta!

LN-FHU
09-08-2010, 08:00
God morgen fra Trondheim ^_^

Grått og trist idag, flott innejobbevær. Idag blir det kino - "Inception"

Ha en strålende dag folkens :cool:

Someone
09-08-2010, 08:09
God morgen fra Oslo. Ligger som ofte om morgenen litt etter skjema, men er på vei til jobb nå. I kveld blir det litt bursdagsfeiring på forskudd med opphavet. Modern har lovet champis hjemme før vi stikker til Hos Thea. :) Det blir også å introdusere dama for dem....etter mye mas fra modern om akurat det :rolleyes:

zico77
09-08-2010, 08:47
God morgon #2 frå Trondheim!

Tilbake frå vestlandet, etter ei flott helg hos opphavet. Har nytt livet ved sjøkanten i vakre Hardangerfjorden, og nytt god mat og godt drikke. No er det full fres inn i arbeidet att. Ha ein flott dag alle saman :)

jcnorway
09-08-2010, 08:54
God morgen fra hovedstaden.

Var heldigvis i bedre form i dag kl 08:00 enn igår kl 08:00 ^_^

De fleste er tilbake fra ferie, så da blir det å komme ajour med diverse ad hoc som sikkert dukker opp underveis.

Ha en fin dag alle sammen!

LN-AØR
09-08-2010, 09:53
God morgen fra Oslo. Etter en forholdsvis hard helg var det tungt å stå opp i dag. Blir en liten tennisøkt om ikke lenge, før man i kveld skal møte gode venner. Snart er sommerferien over for min del, og studiestart og flytting til Bergen nærmer seg.

Ha en flott dag forumister!

Bergen: T-4

sirpjalle
09-08-2010, 10:02
God morgen fra Stavanger!

Noen småting igjen, så er det å pakke sammen og komme seg avgårde fra hytta.

Ha en fin dag forumister! :)

Bizflyer
09-08-2010, 11:46
Så var det mandag igjen!

Tidlig opp og fikk jr i barnehagen i dag etter ferien. Heldigvis blir det en kort uke, da det blir en liten langhelt i DK fra torsdag av. Med bil og båt denne gangen.

Deilig vær her i dag forresten. Siden meteorolygen meldte overskyet og uttrykt for torden, ble det blå himmel og strålende sol!!

BF:cool2

JoeW
09-08-2010, 11:55
Siste arbeidsuke på leeeenge - ihvertfall noen måneder da man skal være seriøs student en tid - innledes med en ettermiddagsvakt i dag. Kvelden brukes til forberedende flyttepakking - eventuelt utsortering da flytting med bags på fly automatisk blir noe begrenset.

Gud, det er godt å flytte tilbake til USA, om så kun for en kort periode!!

FBU 4EVER
09-08-2010, 12:03
God formiddag fra Nærsnes. Turen hjem i natt gikk greit. 8 min. sen off-block pga slot, men vi landet et drøyt kvarter før tiden i CPH. Nå er det ferdig utpakket, skittentøy sendt i kurven og loggboken ajourført. Nå venter en tur i butikken for å fylle opp kjøleskapet.
Ha en fin dag.

Og ja, Someone, mødre har det med det. Snart blir det spørsmål om hun skal strikke lyseblått eller lyserødt også!

Polaris
09-08-2010, 14:15
Tåka ligger lavt over Sortland, men jeg satser på at sola (som alltid ;) ) skinner over skyene! LN-WIC skal bringe meg hjem, via Andenes, i dag. Herlig å komme seg på hytta på 25 minutter flytid + 30 minutters kjøretid, i stedet for 5,5 timers kjøretid....

Ellers er det litt elendighet med bikkja for tiden, ingen ting alvorlig foreløpig - men det er ekkelt å vite at det "plutselig" kan bli alvorlig og at vi må være på vakt hele tiden :( Hadde vært så mye bedre om veterinæren kunne gjort noe konkret med det, spesielt siden hun er så ung... Sliter på nervene å gå "og vente", en liten nedtur når jeg egentlig skal kose meg med flyturer for tiden.

Jaja, det går vel bra til slutt, ha en fin fin dag folkens! :) Nå setter jeg snuten mot Skagen.

Bizflyer
09-08-2010, 14:39
God morgen fra Oslo. Ligger som ofte om morgenen litt etter skjema, men er på vei til jobb nå. I kveld blir det litt bursdagsfeiring på forskudd med opphavet. Modern har lovet champis hjemme før vi stikker til Hos Thea. :) Det blir også å introdusere dama for dem....etter mye mas fra modern om akurat det :rolleyes:

Ærlig talt, det må da holde at hun treffer henne i brylluppet??? :rolleyes:

BF:cool2

LN-MOW
09-08-2010, 15:05
Gud, det er godt å flytte tilbake til USA, om så kun for en kort periode!!

You're gonna move to Arizona? :cool: (Brian Haner er foroevrig bedre kjent som 'Guitar Guy')

http://www.youtube.com/watch?v=GKFuYykPSxI&feature=player_embedded

LN-MOW
09-08-2010, 15:07
God morgen fra soeroesten. Her er det fortsatt varmt og ingen ende i sikte.

Fri i dag og i morgen. Naa skal jeg foerst i boblebadet og saa faar vi se hva dagen bringer. Ikke umulig at det blir en tur til frisoeren.

OJB
09-08-2010, 15:37
God ettermiddag fra sørvest i fedrelandet,
Her over er det rimelig grått , dog intet regn idag.
Ukas første arbeidsdag har gått rimelig greit og den neste blir på andre siden av langfjella i morgen.
Billett er kjøpt for tur over fjellet (og skydekket) med SK4002 i morra tidlig.
Fy og fy så tidlig , men slik kan det gå.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

GFL
09-08-2010, 16:56
787-fly-by igaar, Blue Angels og akrobatikk paa hoyt niva. Og jeg som trodde jeg begynte aa kommme meg i akrobatikk, men jeg tok bare enkle barrels-rolls i forrige uke, saa jeg har visst lang vei igjen fant jeg ut.

Naa er det bare aa komme seg til flyplassen ....

EB
09-08-2010, 19:21
Snart klart formiddag på brygga... en times SPA er unnagjort. Arbeidslivet er jo slett ikke ille!!!

JoeW
09-08-2010, 21:10
You're gonna move to Arizona? :cool: (Brian Haner er foroevrig bedre kjent som 'Guitar Guy')
Az er et foreløpig avsluttet kapitel, og nå(om en uke) bærer det avgårde til sørstatene - to hakk over deg..!