PDA

View Full Version : Iceland Express til Boston og Chicago neste sommer

LN-MOW
07-08-2010, 04:17
Jeg må innrømme at jeg ikke så denne heller komme. Og i tillegg til dette vil Iceair øke til dobbel daglig på både JFK og BOS. Det ligger an til et skikkelig blodbad siden DL også skal inn.

Iceland Express øke staben som følge av økt aktivitet

Iceland Express planlegger å utvide neste sommer, og flyr daglig til New York fra begynnelsen av juni. Selskapet vil også øke antall destinasjoner i USA og flyr fire ganger i uken til Boston. Det vil også bli fløyet til Chicago. Denne økte aktiviteten Iceland Express ringe for å øke staben i klubben.

http://www.visir.is/iceland-express-fjolgar-starfsmonnum-vegna-aukinna-umsvifa/article/2010475198687

LN-FHU
07-08-2010, 10:23
Hi hi hi :D

Google translate....? "...øke staben i klubben...." :colgate:

Flying-news
08-08-2010, 01:54
Jeg må innrømme at jeg ikke så denne heller komme. Og i tillegg til dette vil Iceair øke til dobbel daglig på både JFK og BOS. Det ligger an til et skikkelig blodbad siden DL også skal inn.

Vel, AA har visst også meldt interesse ifølge rykter, se annen tråd om AA.

Hadde aldri trodd at det var jeg som kom til å si noe slikt som jeg skal si nå, jeg anser meg selv som veldig optimistisk og "ja!ja!kjør på og sats fullt ut!...!", men; Jeg lurer på hvem som trekker planene først?
SK-DY-AA*-DL*-CO-US? Og Iceland Express mellom Reykjavik og Oslo..? Nei, for å være helt ærlig, så synes jeg det gikk fra å være for få for noen få år siden, til å være alt for mange urealistiske planer for neste år...

Men sier selsagt ikke nei til en eneste en! :D