PDA

View Full Version : Spørsmål om BA-booking

Brandal
05-08-2010, 17:59
Jeg skal selvsagt benytte meg av BA sitt meget bra salg, og skal booke en tur til San Francisco for meg og en kamerat.
Jeg reiser i CLub, men kameraten er for kjip til å spandere på seg dette og skal reise bak i flyet.
Det jeg lurte på er om jeg kan bestille både for ham og meg i en bestilling? Da kan jeg nemlig som BA gold reservere sete for ham også, og Exit-seter er jo nærmest umulig å oppdrive dersom man venter til innsjekk, så derfor lurte jeg på dette.

LN-MOW
05-08-2010, 18:03
Nei. Det må gjøres separat.

Martin
05-08-2010, 18:03
Nei. Såvidt jeg vet, må samtlige i en booking reise i samme klasse hos BA.

Hvis du er gull, har du kanskje en del miles? Hva med å overtale kompisen til å kjøpe Premium Economy, og oppgradere begge?

Brandal
05-08-2010, 18:06
Takk for svar, selv om svaret ikke var det jeg ønsket.
Ja, jeg har endel miles, men tenkte å spare de til en Asia-reise neste år for meg og kona.

Discus
05-08-2010, 18:08
Ring BA etter booking og spør om de kan linke bestillingene deres slik at du kan velge seter for begge. Iflg. Flyertalk så be om "Linking eller TCP" av bestillingene, det skal være mulig for den med status å få gjort så reisepartner kan velge sete.

Usikkert om det går når dere reiser i hver deres klasse.

Brandal
05-08-2010, 18:12
Ring BA etter booking og spør om de kan linke bestillingene deres slik at du kan velge seter for begge. Iflg. Flyertalk så be om "Linking eller TCP" av bestillingene, det skal være mulig for den med status å få gjort så reisepartner kan velge sete.

Usikkert om det går når dere reiser i hver deres klasse.
Ok, det er jo verdt et forsøk å prøve.