View Full Version : Re barnefri sydenfly, men nå i F/C klasse spørsmål
Er der noen selskap som har forbud mot barn på F/C klasse?
Sist jeg fløy LH C klasse satt der en familie med småbarn fremme
hvorav den ene hylte og skreik stort sett hele turen TLV-FRA, mora
gjorde ingenting og nanny'en klarte ikke å roe ungen.
Hva gjorde crewet? ingenting, de hadde okkupert C seksjonen mellom galley og M til seg selv, kunne flyttet familen, så dårlig av crew igrunnen.
På den andre siden, opp til mitt spørsmål, her snakkes der om segment hvor folk betaler i bøtter og spann, for komfort, burde ikke da de "få" være "tvunget" bak?
SudCaravelle
05-08-2010, 17:01
Jeg trodde faktisk at det var forbudt med barn på biz før, men dette stemmer ikke.
Alle "ruteselskapene" tillater dette. Charterselsskapene derimot nekter barn på comfort, premiumclass osv.
En liten sak er faktisk at det er såpass mer komfort/plass på en del av selskapene på biz at ungen blir faktisk ganske mer rolig av dette..
Vår lille på 1 år har opplevd 6 flighter så langt på biz uten trøbbel.
Hjelpe meg...
Man får utdelt ørepropper. Bruk de. Selv om man betaler i dyre dommer betyr ikke det at alle andre skal tilpasse seg dine behov og ønsker.
Jeg tviler på om det er noen selskaper som har barnefri biz/First. Iallefall ingen av de store europeiske selskapene.
Jeg trodde faktisk at det var forbudt med barn på biz før, men dette stemmer ikke.
Nei, isåfall ville flyselskapene gå glipp av endel inntekter, da det er endel barnefamilier også som reiser på biz ;)
Da jeg fløy MUC-HKG med LH i juli telte jeg totalt 6 barn i alderen ca 3-6 i business kabinen og ingen av de skapte noe problemer eller bråk av noe slag
BOSE QC ........ sier nå jeg .....
SudCaravelle
05-08-2010, 17:14
Da jeg fløy MUC-HKG med LH i juli telte jeg totalt 6 barn i alderen ca 3-6 i business kabinen og ingen av de skapte noe problemer eller bråk av noe slag
Husk at velstående barn er mye roligere en gjennomsnittet.. :D
Husk at velstående barn er mye roligere en gjennomsnittet.. :D
Det er fordi at med penger kommer også fancy og dyre piller ;) hehe
Ja denne her diskussion har vi vist haft før. Og som jeg vist også før har pointeret så betaler disse børnefamilier altså også i dyre domme for at sidde på F el C. Vi har aldrig haft problemer med vores børn når vi har rejst på disse klasser, tværtimod har de opført sig væsentligt pænere end den del af den voksne befolkning som sidder og fylder i sig af de gratis dråber, og ofte støjer ganske meget. Det er forøvrigt min generelle oplevelse med børn på premium klasserne.
Hvad angår charterselskaberne, så er jeg fortsat af den klare overbevisning at grunden til at de ikke lader børn på deres premium class produkter, ganske simpelt er at børn ikke har godt af at se voksne mennesker sidde og beruse sig i gratis spiritus :cool:
Hjelpe meg...
Man får utdelt ørepropper. Bruk de. Selv om man betaler i dyre dommer betyr ikke det at alle andre skal tilpasse seg dine behov og ønsker.
Jeg tviler på om det er noen selskaper som har barnefri biz/First. Iallefall ingen av de store europeiske selskapene.
Jeg, som en stakkars id tar til takke med det jeg får, og klager ikke selvom jeg havner på bakerste midtsete engang, eller som når jeg fikk midtsete og karen på -d- sete si bikkje satt og nesten hadde tunga i matfatet mitt.
Ikke dermed sagt jeg ikke kan få irritere meg, og ikke dermed sagt at jeg bør uttrykke meg, men tenkte bare å lufte om noen hadde forbud.
Case closed and no offence to all the parents:up:
BOSE QC ........ sier nå jeg .....
Dersom dine QC kansellerer ut barnehyl og barnegråt så vil jeg gjerne vite hvilken hardware / software modifikasjon du har gjort for å få dette til. ;) Mine QC15 gjør det ikke... Motor og vindstøy derimot - der er de uslåelige.
Varför inte separata flyg för de som äter vitlök?
Och kanske separata flyg för de som är mörkhyade?