PDA

View Full Version : God mandag morgen...


EB
01-08-2005, 07:10
Da er det bare en liten time til arbeidslivet er i gang igjen... Håper på en rolig start - men er slett ikke sikker på at det ønsket går i oppfyllelse... Ha en ellers bra start på uken!

LCH
01-08-2005, 07:25
God morgen, da var man klar til å ta fatt på siste uken med jobbing før studiene tar over igjen. Tidligvakt hele uka, 0700-1500.

CK
01-08-2005, 09:24
Glad mandag - noen av oss har jobbet LENGE, EB! Men, nå som du er tilbake blir det kanskje større fart på forumet igjen!

Savipix
01-08-2005, 09:32
God morgon... Nyckelordet för "Dagens Savipix" är jetlag. Var hemma 01:15 igår efter en evig väntan på bagaget på ARN.

Regnmolnen har legat över Sigtuna senaste timmarna, men nu ser det ut som det är på väg att spricka upp lite.

Dagens plan: Do nothing

TigerBlack
01-08-2005, 10:05
God morgen :)

Klar for ny uke etter litt overtids arbeid igår. tjuvstarting som noen kaller det.

Var det noen som mente at fellesferien var over ?? så ikke sånn ut på veien idag, det var jo nesten ikke en kjeft ute. Kløfta-FBU gikk på litt over 40 min, slettes ikke ille til å være en mandagsmorgen.


Ellers skjer det ikke så mye, vet ikke om det blir noe veldig med bilder denne uka. Fult opp med jobbehelg og lite fri til spotting. Også kommer bedre halvdel hjem idag
:love


Bedre dag folkens :)

wf145
01-08-2005, 10:08
:zzz Trøtt i dag... Skal ikkje på jobb før 1330, men er likevel oppe. Ein kompis vart pappa i natt, skal ned til han no ettepå. Neste gong er det min tur:D

Ha ein strålande dag folkens!:up:

LN-FHU
01-08-2005, 10:34
Riktig god morgen fra Tromsø

Her er det grått ,grått og atter grått. Ingen temperatur kan jeg skryte av heller, men jeg klager ikke.
Skal jobbe lenge i dag ,til kl 20.huff huff

Men vi trøndere er ikke kjent for å klage, så derfor så..........:spin:

Ha en fantastisk dag dere....:nor

SK384
01-08-2005, 10:49
God morgen fra Alta.

Kaldt og surt i Alta i dag. Rundt 10 grader og vind. Også her i gården er det oppstart på jobb for fullt i dag. Herlig å starte dagen med en forfriskende sykkeltur til jobb i dag.