PDA

View Full Version : Etterregistrering av Eurbonus-poeng

buskmann
04-08-2010, 02:17
Noen som har noen tips for å fylle ut det vedlagte skjemaet? Jeg får hele tiden beskjed om at de innlagte opplysningene ikke stemmer. Det gjelder United Airlines Chicago - Los Angeles - Chicago i slutten av mai.

Den første turen har SK-kode, mens tilbake er det UA. Stemmer det?

Hva med navnet, på billetten har de klart å skrive MR til slutt i navnet, skal det med?

Jeg tror egentlig jeg har prøvd alle kombinasjoner nå, men ingenting fungerer. Så frustrerende.

Og bookingklasse da. S,V,Y om hverandre i bestillingsbekreftelsen og boarding pass.

Someone
04-08-2010, 07:59
Jeg tror du må etterregistrere poengene manuelt, og ikke via nett

Discus
04-08-2010, 09:28
Noen som har noen tips for å fylle ut det vedlagte skjemaet? Jeg får hele tiden beskjed om at de innlagte opplysningene ikke stemmer. Det gjelder United Airlines Chicago - Los Angeles - Chicago i slutten av mai.

Den første turen har SK-kode, mens tilbake er det UA. Stemmer det?

Hva med navnet, på billetten har de klart å skrive MR til slutt i navnet, skal det med?

Jeg tror egentlig jeg har prøvd alle kombinasjoner nå, men ingenting fungerer. Så frustrerende.

Og bookingklasse da. S,V,Y om hverandre i bestillingsbekreftelsen og boarding pass.

Forsøk å etterregsitrere på "operating carrier", dvs. UA. Bookingklasser er et virrvarr, ja. Og når du er lei av å prøve så send det til SAS-EB for manuell registrering...

buskmann
04-08-2010, 23:17
Og når du er lei av å prøve så send det til SAS-EB for manuell registrering...
Ja, du kan trygt si jeg er lei. Er det mange poeng det er snakk om for en slik reise (Chicago-LA-Chicago), slik at det er verdt strevet?

zico77
04-08-2010, 23:22
Send det i post til SAS-EB. Har gjort det mange gonger, litt tregare registrering, men funker fint.

Discus
04-08-2010, 23:28
Ja, du kan trygt si jeg er lei. Er det mange poeng det er snakk om for en slik reise (Chicago-LA-Chicago), slik at det er verdt strevet?

Det er 1741 miles mellom ORD og LAX, så du får vurdere ut fra bookingklasse og
behov. Du får vel 450 eller 1800 i økonomi hver vei (hvis jeg har regnet riktig)
.

buskmann
04-08-2010, 23:54
Det var cattle class på en Boeng 757, så da er det sikkert det minste.

Et helt annet spørsmål. På den samme flyturen kikket jeg tilfeldigvis ut vinduet, og akkurat da møtte vi et annet fly som fløy motsatt retning av oss. Vil gjette på 30 meter vertikal separasjon og 200-300 meter til siden. Hva er grensene for hvor nære fly kan passere hverandre?