PDA

View Full Version : God lørdag

SQ321
31-07-2010, 10:12
God lørdag fra Sagene.

Er kaffe og avisene på iPad som konsumeres her. Meeget fornøyd med investeringen må jeg si (sorry Morten...men du får en neste helg).

Siden slekta er på ferie så skal vi okupere hus og hage. Grilling, vin, piker og sang...

Ha en flott helg.

sirpjalle
31-07-2010, 10:57
God morgen fra Stavanger!

Regnvær i Stavanger, satser derfor på en stille og rolig dag innendørs. Blir iallefall ikke noe Gladmat-festival på meg i dag :)

Ha en fin dag forumister! :)

zico77
31-07-2010, 11:45
God morgon frå Trondheim! Her er det spredt skydekke, noko regn har og er det vel også, men håper det lettner utover dagen. Det kommer uansett til å starte roleg, fortsette roleg, også får me sjå litt seinare på ettermiddagen ;) Ha ein fin dag alle saman!

FBU 4EVER
31-07-2010, 14:04
God loerdag, folkens!
Her i Chicago er det graatt og vaatt. Klokken er 07:03 og en times omgang i trimrommet er unnagjort. 625 kcal er brent av paa en ergometersykkel, saa nu kan man innta frokost uten stoerre kvaler. Ha en fin dag.

mikro
31-07-2010, 14:14
Deilig lørdagsmorgen her i Calgary. 16 grader og skyfritt, men det er meldt opptil 30 grader og tordenvær i dag og. Var mye drittvær i området i går. Severe thunderstorm og tornado warning for hele regionen, mange mørke skyer i horisonten, men ingen thunderstorm eller tornado :)

I dag blir det ferie, i ettermiddag setter vi oss i bilen og begynner å kjøre mot Denver, Colorado Springs og Yellowstone, blir vel overnatting et sted i MT underveis tenker jeg.

God lørdag :D

Henshaw
31-07-2010, 14:26
Da har man endelig ankommet Fort Lauderdale etter tre dager på farten. Ble plassert på det aller bakerste setet i A343 (klapp i galley) under take off før de fant ut at det var et ledig sete til meg. Etter de byttet de tre eldste på å sitte på det siste klappsetet.

LN-MOW
31-07-2010, 14:52
Smaagraatt i Alpharetta ogsaa, men det klarner opp naa ... imidlertid lover meterolygen bomben und granaden (hagl) i ettermiddag, men treffprosenten er lv om dagen, saa vi faar se.

Etter at husets collegestudent var hjemom i gaar var plutselig garasjen toemt for moebler, saa da blir det vel litt rydding og stabling saa vi faar plass til begge bilene igjen. han stakk av med stue-TV'en ogsaa - en 'totonns' koloss av den foerste HDTV-generasjonen - saa det blir muligens en tur ut og shoppe TV ogsaa. Vi faar se .. deilig uten TV i det rommet ogsaa ..

Discus
31-07-2010, 14:55
God ettermiddag fra Bærum - her så det fint ut en periode, men varmen uteble. Og når solen forsvant så hjalp det ikke stort. Litt pusling i heimen og litt leking med ANA-tool innimellom. Siste dag i dag for å shoppe US-miles, og nesteår er det et par gunstige langhelger i mai. Vi får se hva dagen bringer.

Someone
31-07-2010, 19:56
God kveld fra Bislett. Da er man tilbake etter et 24t rølpecruise med Stena Saga. Begynte dagen med frokost i Frederikshavn....ja, jeg kom meg i land, før det ble soving og kortspiling på vei hjem. Kvelden skal tilbringes god plantet i sofaen. Ha en fin kveld

Bizflyer
31-07-2010, 21:13
Dro på hytta i går kveld, med håp om bra vær idag. Så feil kunne man ta.
Da jeg kom ut ble det mørke skyer og regn. Skulle tro vi var langt på høsten! Og våknet i dag til grått og regn og vind. Så det var deprimerende. Det er nok derfor jeg drikker!!:drunk

Så det ble retur til byen igjen. I morgen melder de godt vær igjen, så da blir det nok regn. Planen er å ut å se parade of sail til Tall Ships Races når de paraderer ut vestergabet!

Fortsatt god helg!

BF:cool2

SQ 777
31-07-2010, 21:17
God kveld fra Lillestrøm.. Rølpecruise, joda det kan være morsomt. ;)

Concorde
31-07-2010, 23:30
Det er snart morgen og 29 grader ute. Har den siste uken sett mye, reist mye og nå vil jeg hjem! En uke igjen av ferien og jeg savner jobb og hytta på fjellet. Vi har en god runde med Swiss før vi er tilbake i Bærum og da er det rett på visninger igjen. Vi satser på noe mellom Lysaker og Sandvika som er greit med kommunikasjon til både Sandvika og Majorstua.