PDA

View Full Version : Sunair med Jetstream med 115pax????


Guest
29-07-2005, 12:35
http://takeoff.nu/news.cfm?nNewsWeekly=1&nNewsId=5056

Hvad kan de have ment? en 318? leaset fra??

CK
29-07-2005, 12:40
eller en slik (http://www.airliners.net/open.file/878999/M/ )???

Guest
29-07-2005, 12:50
Originally posted by CK
eller en slik (http://www.airliners.net/open.file/878999/M/ )???

JA det har du nok ret i. - EZ har før brugt RC fly på charter oplæg - måske skal de "låne" igen når/hvis DM/NB stopper på LGW - mit gæt er at NB vil flytte den til STN/LGW.

Mon ikke vi se drastiske ændringer på BLL til vinter/foråret. Mit gæt er at LH sætter eget metal på BLL-FRA evt med QI på en middagsafgang.
KL kommer nok med 3-4 f70/737 på AMS
og AF med 2 gange 318 og evt. en CRJ (Britt Air) midt på dagen.

problemet er dog, at de i givet fald alle skal have night stop på BLL for at nå ind til deres morgenbølger.

Jeg tror ikke på at KL(AF/LH/CO etc fortsætter med NB codeshare

Jan
29-07-2005, 13:22
Ja, det bliver spændende at høre mere til NB's endelige strategi !!
(nyeste papirudgave af Take-Off skulle have en del svar på dette, har
den desværre ikke).

Har læst at NB også pønser på at oprette en bonusordning :devil

TheDane
29-07-2005, 17:35
Originally posted by jens

Originally posted by CK
eller en slik (http://www.airliners.net/open.file/878999/M/ )???

JA det har du nok ret i. - EZ har før brugt RC fly på charter oplæg - måske skal de "låne" igen når/hvis DM/NB stopper på LGW - mit gæt er at NB vil flytte den til STN/LGW.

Mon ikke vi se drastiske ændringer på BLL til vinter/foråret. Mit gæt er at LH sætter eget metal på BLL-FRA evt med QI på en middagsafgang.
KL kommer nok med 3-4 f70/737 på AMS
og AF med 2 gange 318 og evt. en CRJ (Britt Air) midt på dagen.

problemet er dog, at de i givet fald alle skal have night stop på BLL for at nå ind til deres morgenbølger.

Jeg tror ikke på at KL(AF/LH/CO etc fortsætter med NB codeshare


Ja, Jens jeg tror du har ret i mere eller mindre det meste har. Jeg tror ej heller på at code-share med AF/KL/LH/CO osv fortsætter. Men både Amsterdam, Paris og Frankfurt er så vigtige for KLM, Air France og Lufthansa at de så selv sætter metal ind. Ovenstående oplæg lyder meget sansynlig. Vi får se de kommende uger hvad der sker.