PDA

View Full Version : Informasjon om fly


Tristar1011
29-07-2010, 14:38
Jeg skal ut og fly ganske langt mandag 9 august og tre uker fremover. Jeg vet ut ifra flight24.com reg. nr. på flere av flyene og har sett på planepictures.net osv. om de har AVOD. Men det er ikke alle det finnes innvendige bilder av.

Finnes den en eller anne side hvor man trykker inn reg. og finner ut mer om flyene?

Jeg vet om http://rzjets.net/aircraft/ men den siden sier mer om årstall og andre selskaper osv.

Ruten er Oslo-Wien-Tokyo-Beijing-Los Angeles-Frankfurt-Oslo med Austrian, Air China og Lufthansa.

LN-MOW
29-07-2010, 18:05
Det finnes inge steder hvor man kan gjøre dette per fly, men steder som seatguru.com gir mye info om setekonfig og generell info per versjon.

Tristar1011
29-07-2010, 20:10
Det finnes inge steder hvor man kan gjøre dette per fly, men steder som seatguru.com gir mye info om setekonfig og generell info per versjon.

Ok, takk for tipset :)

Andre1980
29-07-2010, 22:07
Gå inn på www.airliners.net og deres bildebibliotek. søk på flytype og flyselskap. Velg også "cabin view" for å få bilder av hvordan flyene ser ut innvendig.

Tristar1011
29-07-2010, 22:10
Gå inn på www.airliners.net og deres bildebibliotek. søk på flytype og flyselskap. Velg også "cabin view" for å få bilder av hvordan flyene ser ut innvendig.

Fantastic, var dette jeg så etter, her står reg. på flyene også! :) Genialt, takker!

Twin Otter
29-07-2010, 23:13
Fantastic, var dette jeg så etter, her står reg. på flyene også! :) Genialt, takker!

Men hvordan er du sikker på reg på flyene du skal ta? Slikt blir jo ikke klart før kvelden før du skal reise.

Tristar1011
29-07-2010, 23:15
Men hvordan er du sikker på reg på flyene du skal ta? Slikt blir jo ikke klart før kvelden før du skal reise.

På flight24.com står det hvilke fly som var sist brukt...og feks. på ruten Wien-Tokyo er det bare 4 fly som er brukt de siste dagene/ukene, så da regner jeg med vi får ett av dem. Det kan jo hende det ikke stemmer da :)