PDA

View Full Version : Service - Nikon

BSSW
29-07-2010, 07:08
Er det noen som vet hvor jeg kan levere mitt D40 + ett objektiv til service? Og hva jeg kan forvente å måtte betale for det?

I Stavanger/Sandnes området that is ;)

RAHelland
29-07-2010, 07:18
Hør med Stavanger foto :)

koster litt men de har bra service.

http://www.stavangerfoto.no/

OJB
29-07-2010, 11:14
Er det noen som vet hvor jeg kan levere mitt D40 + ett objektiv til service? Og hva jeg kan forvente å måtte betale for det?

I Stavanger/Sandnes området that is ;)

Send det direkte til Nikon på Høvik.
Stavanger Foto gjør det samme , men det koster deg litt mer.
Alternativt kan jeg bringe /hente det for deg hos Nikon importøren på Høvik for deg på en av mine ukesturer.
Send meg PM så kan vi avtale nærmere.

BSSW
29-07-2010, 12:10
Lurer på om jeg har formulert meg litt feil.

Tenkte mer på service som å fjerne støv og annen skitt på disse, pluss oppdatering av firmware ;) Kameraet ser ut til å funke fint ellers ;)

Det er vel kanskje mulig å få til hos Stavanger foto? Uten å måtte sende det vekk.

OJB
29-07-2010, 12:50
Lurer på om jeg har formulert meg litt feil.

Tenkte mer på service som å fjerne støv og annen skitt på disse, pluss oppdatering av firmware ;) Kameraet ser ut til å funke fint ellers ;)

Det er vel kanskje mulig å få til hos Stavanger foto? Uten å måtte sende det vekk.

Ja, naturlich!

sirpjalle
29-07-2010, 15:42
Ja, men jeg er usikker om de vil rense det for deg. Siste ganger jeg sjekket i 2007 (mener jeg det var), så var de ikke så gira på det....

Men bortsett fra det, så har de ypperlig service, om enn noe dyrere enn f.eks. Japan Photo. :up:

BSSW
29-07-2010, 19:42
Ok, takker for alle svar :)