View Full Version : Service - Nikon
Er det noen som vet hvor jeg kan levere mitt D40 + ett objektiv til service? Og hva jeg kan forvente å måtte betale for det?
I Stavanger/Sandnes området that is ;)
RAHelland
29-07-2010, 07:18
Hør med Stavanger foto :)
koster litt men de har bra service.
http://www.stavangerfoto.no/
Er det noen som vet hvor jeg kan levere mitt D40 + ett objektiv til service? Og hva jeg kan forvente å måtte betale for det?
I Stavanger/Sandnes området that is ;)
Send det direkte til Nikon på Høvik.
Stavanger Foto gjør det samme , men det koster deg litt mer.
Alternativt kan jeg bringe /hente det for deg hos Nikon importøren på Høvik for deg på en av mine ukesturer.
Send meg PM så kan vi avtale nærmere.
Lurer på om jeg har formulert meg litt feil.
Tenkte mer på service som å fjerne støv og annen skitt på disse, pluss oppdatering av firmware ;) Kameraet ser ut til å funke fint ellers ;)
Det er vel kanskje mulig å få til hos Stavanger foto? Uten å måtte sende det vekk.
Lurer på om jeg har formulert meg litt feil.
Tenkte mer på service som å fjerne støv og annen skitt på disse, pluss oppdatering av firmware ;) Kameraet ser ut til å funke fint ellers ;)
Det er vel kanskje mulig å få til hos Stavanger foto? Uten å måtte sende det vekk.
Ja, naturlich!
sirpjalle
29-07-2010, 15:42
Ja, men jeg er usikker om de vil rense det for deg. Siste ganger jeg sjekket i 2007 (mener jeg det var), så var de ikke så gira på det....
Men bortsett fra det, så har de ypperlig service, om enn noe dyrere enn f.eks. Japan Photo. :up:
Ok, takker for alle svar :)