PDA

View Full Version : God torsdag morgen!

AirbusTrond
29-07-2010, 03:36
God morgen fra Gamlebyen! Ikke så mye soving, men tar sjansen på å starte en tråd. Skal straks rusle ned på Bussterminalen for å ta første Flybuss, som går 0410. På OSL står vel LN-NOT klar til å ta meg til Varna ved Svartehavet. Har booket 10 (!) dager på favoritthotellet og værmeldingene er mer enn strålende. Deretter blir det en drøy uke i Romania, men vet ikke helt hvor ennå. :fly Retur fra Bucuresti om temmelig mange dager. :colgate:

LN-MOW
29-07-2010, 05:31
Puh .. akkurat tilbake fra Georgia Dome - en gymsal som er mange ganger stoerre enn den paa Fornebu. Man City klarte bare uavgjort mot et middels meksikansk lag etter aa ha svidd noen 100-prosentsjanser selv jeg hadde scoret paa. 33000 tilskuere og 90% meksikanere med trompeter og vivizelaer. Er helt svett i oerene.
Ikke mange ManCity-troeyer aa se. det var flere ManU og Arsenal .. :p

Naa venter bingen ...

zico77
29-07-2010, 07:38
God morgon frå Trondheim! Fortsatt glimt av sommar, men det er lova regn utpå ettermiddagen, så då ryker grillinga. Roleg som (sommer)vanlig på kontoret -eg fekk æra av å skru på lyset i dag og ;) Ha ein fin dag alle saman!

VC-10
29-07-2010, 08:57
Nok en morgenhilsning fra Trondheim. Sykkeltur til jobb i shorts og T-skjorte sier vel sitt om at dagen er fin, men som zico77 sier, er det meldt værendring, så det spørs om det blir en våt tur opp bakkene hjemover i ettermiddag.
Ha en fin dag alle sammen :)

grindstein
29-07-2010, 09:00
En riktig god morgen ifra Maura.

Ble tidlig helg denne uka, men har da vakt, så man kan risikere at man blir oppringt. Med det flomvarslet som er sendt ut for Akershus kan det meget godt bli en travel ettermiddag,kveld og natt for unge hr Grindstein.

LN-AØR
29-07-2010, 09:15
God morgen fra Oslo. Skulle egentlig ha jobbet ute i dag, men med den elendige værmeldingen får man finne på noe annet. Ha en flott dag folkens!

Har booket 10 (!) dager på favoritthotellet og værmeldingene er mer enn strålende. Missunnelig! :p

Bizflyer
29-07-2010, 10:26
God formiddag fra Tall Ships Race City!;)

Her dro jeg på jobb i dag ettersom værmeldingen lovet masse regn i dag. Men så våkner man opp til strålende sol! Forbanna typisk! I morgen sier de også regn! Skal man satse på at det blir sol da også? Ja, er det rart jeg drikker? :drunk

Tall Ships Race er igang her i byen, og as I write, seilskutene ligger i kø inn byfjorden. Denne karen hadde lagt seg rett utenfor kontoret mitt:

http://i733.photobucket.com/albums/ww331/Bizflyer/Picture106.jpg
Hun heter Staad Amsterdam, og er naturligvis fra Holland!

Og mens jeg stod og kikket utover kom det sandelig en Statsraad også innover:

http://i733.photobucket.com/albums/ww331/Bizflyer/Picture114.jpg

Tenker det blir en bryggesleng i lunsjen i dag, medbrakt kamera! Så får vi se om det blir noen flere bilder på dere i løpet av helga!

Fortsatt god dag, matroser!

BF:cool2

Gunnar
29-07-2010, 10:49
God Torsdag. Det regner ikke nå i alle fall, men lufta ute er noe fuktig og guffen. Med andre ord gode muligheter for å være litt produktiv innendørs, og jeg har allerede pløyd gjennom litt skriftlig teori og skal til å gyve løs på nok en skriftlig Universitets-oppgave. Fjernstudie... Og i ettermiddag er det jobb... :71:

OJB
29-07-2010, 11:03
God formiddag fra Forus,
Her over i sørvest er det overskyet og det ser ut som det er en stund til solen viser seg.
Det er en passe travel og underholdende dag på jobb.
Det blir en tur på sjøen i ettermiddag om ikke vinden blir for kraftig slik som meldt.
Ha en fin dag all.

FBU 4EVER
29-07-2010, 11:11
God morgen fra Nærsnes. Her har det allerede begynt å regne, men flomvarsel tar jeg med ro. Bor tross alt 165 meter over havet i et veldrenert område.
Noe skjortestryking og pakking. Grytidlig opp i morgen for en tur til ORD via ARN.
Ha en fin dag.

Polaris
29-07-2010, 11:26
T minus 1 uke til ...... woohooo! :colgate:
Måtte bare været bli litt bedre.

Nei, får stå opp og ta meg en Grandis til frokost. Tenkte å gå meg en god tur innover Tromsdalen og oppover mot Djupdalen i dag :)

Enjoy Torsdagen deres, folkens!

Desk pilot
29-07-2010, 12:43
Fin utsikt du har fra kontoret ditt BizFlyer. For oss som er vokst opp ved kysten er MS Sjøkurs et flott syn! Men det var da ergelig med den digre, svarte seilbåten som la seg i veien og sperret for utsikten! :p

pgaa
29-07-2010, 12:48
God morgen fra Telemarks dype skoger..
Kan ikke akkurat skryte av at det er strålende solskinn her heller, tvert imot. :(
Så da blir det vel å holde seg innendørs, og se om man kan finne på nokke..

Ha en fin dag alle!

Someone
29-07-2010, 13:58
God dag fra Tjøme. Ute regner det, men håper på litt opphold senere så man komme seg litt ut på andre aktiviteter enn biltur. Eller har man bestilt flybilletter til Lisboa i september med dama, og kikker nå hoteller. Ha en fin dag

mikro
29-07-2010, 14:13
God morgen fra Calgary. Ikke helt lyst ute ennå, men det er nesten skyfritt og temperaturen er nå kl 06:12 17 grader, men det er meldt 30 grader i dag. Blir vel en tur til Best Buy i dag for å levere Windows pc'n til service, og en tur ned til sentrum.

God torsdag :)

ENGM 911
29-07-2010, 16:29
Indretjeneste, for det har innenriksministeren bestemt siden været ikke er sommerlig. Skulle egentlig vært i KRS for å ta Tall Ships Race i nærmere øyensyn men det bestemte skiftplanen at jeg ikke skulle få lov til. Så da er det frem med mopp og støvsuger. Make my day.

Boeing_fan
29-07-2010, 16:48
God ettermiddag fra Sliven i Bulgargia :-)

jcnorway
29-07-2010, 17:04
God ettermiddag fra regnværet i hovedstaden.

Det hjalp å donere noen kroner til WIAS igår, for i dag fikk jeg jammen inn noen kroner fra Hamar som gjør at man i alle fall får dekket en enveisbillett med Flytoget for to pers :rolleyes:

Når man først er i siget så ble det nok en donasjon til WIAS i dag. Nytt selskap og papirbilletter i posten var resultatet av denne donasjonen :colgate:

Straks middag! Ha en finfin torsdag kveld.

LN-MOW
29-07-2010, 17:12
Når man først er i siget så ble det nok en donasjon til WIAS i dag. Nytt selskap og papirbilletter i posten var resultatet av denne donasjonen :colgate:

Nå ble den nye maskoten min glad!

http://www.enfb.net/stuff/maskot.JPG

AirbusTrond
29-07-2010, 19:15
Så sannelig var det ikke gratis trådløst her også. Etter at jeg allerede har hav-, park og gågate-utsikt fra balkongen. Badekar, minibar og 50+ TV-kanaler. Alt dette til 250 kr døgnet. Snart klart for bedre middag i Varna, altså i prinsippet sjømat fra det svarte havet.

pgaa
29-07-2010, 19:20
Så sannelig var det ikke gratis trådløst her også. Etter at jeg allerede har hav-, park og gågate-utsikt fra balkongen. Badekar, minibar og 50+ TV-kanaler. Alt dette til 250 kr døgnet. Snart klart for bedre middag i Varna, altså i prinsippet sjømat fra det svarte havet.

Er jo ikke annet enn en god deal.. :) Åssen hotell er dette ?

Henshaw
29-07-2010, 22:14
God kveld. Vært på farten i to dager nå, men fortsatt stuck i Europa. Siste sjanse over til statene imorgen, går ikke det får man finne sola i Europa istedenfor.

Blubird
29-07-2010, 22:51
Og regnet bøtter ned. God aften fra et vått sørøst, hvor det for øyeblikket er hjemmekontor og aktiv tasting som gjelder. Med 1FM chillout, dempet belysning og god drikke (non alcohol - jobb...) er faktisk ikke lyden av regndråpene på takvinduet så aller verst likevel.