PDA

View Full Version : God søndag


VC-10
25-07-2010, 09:30
Da fikk vist jeg for første gang æren av å starte en slik tråd!
I Trondheim er det en stråååålende dag. Den skal nytes, for i dag er siste dag av en fire ukers ferie som har gått alt for fort!:fly

dagis
25-07-2010, 10:00
Her i Tallin er det varmt på ferie.
Senere i dag skal jeg dra til Kuressaare, og skal se Formel-1 :):)

sirpjalle
25-07-2010, 10:42
God morgen fra MF Fjordveien. Da var man på vei hjem etter et fuktig men hyggelig utdrikningslag. Nå er det å komme seg hjem og dorme litt. Ha en fin dag forumister.... :)

Someone
25-07-2010, 11:35
God morgen fra Bislett. Overskyet ute og slik føles det ut i hodet også, men satser på litt frokost vil bedre formen. Foreløpig ingen planer annet enn rydding og trip rapport skriving, men vurderer er liten løpetur også. Ha en fin dag

Bizflyer
25-07-2010, 11:42
God morgen fra hytten i Krsands skjærgård!

Det ligger an til å bli en super sommerdag her. Temperaturen er allerede passert 20 grader, det er nesten ikke vind, og sola skinner! Kan nesten ikke få det bedre!

Så nå er det bare å finne roen, og nyte dagen!!

BF:cool2

Henshaw
25-07-2010, 11:52
God morgen fra hytten i Krsands skjærgård!

Det ligger an til å bli en super sommerdag her. Temperaturen er allerede passert 20 grader, det er nesten ikke vind, og sola skinner! Kan nesten ikke få det bedre!

Så nå er det bare å finne roen, og nyte dagen!!

BF:cool2

Typisk at det blir sånn etter at jeg dro hjem i går kveld. :rolleyes:
De påstår at sommeren skal komme til Sandefjord også snart, men om ikke det stemmer så har man en tykk bunke flybilletter liggende, med destinasjon Florida, planlagt avgang onsdag morgen så er det bare å krysse fingrene for at man kommer seg lenger enn AMS.

Har også en gratis kinobillett liggende, så vurderer å se Inception idag eller imorgen.

FBU 4EVER
25-07-2010, 12:19
Sovemorgen og ingenting planlagt. Nå blir det en litt sen lunsj. Kanskje det blir litt flymodellbygging på balkongen utover ettermiddagen. Med en Aass på boks eller en GT i stettglass. Decisions, decisions....
Ha en fin dag.

LN-SEK
25-07-2010, 12:29
God søndag fra fjellheimen i Telemark.
Var på bygdefest i går, og det kjennes i kroppen! :drink

Overskyet med solgløtt, og ganske kjølig...
Ferien er snart over, i morgen er det tilbake til lavlandet.

Attityd
25-07-2010, 14:14
God morgen fra Trondheim. Sol og lett bris, deilig etter dager i fjellet med temperaturer ned mot 3 grader. :)

LN-MOW
25-07-2010, 15:17
G'morgen, ja .. her er det allerede nesten 30 grader. Uvaeret i gaar ga en liten lettelse, men naa er vi tilbake paa vanlig nivaa. Ekstremt fuktig i gaar kveld, og de fleste vinduene dugget til ... moekkahus!

Er fortsatt sykepleier for kona, men det blir vel en tur opp paa gymmen om litt. Og man maa jo ha med seg slaktingen av RBK klokken to ...

pgaa
25-07-2010, 15:49
God morgen fra Nydalen...Ikke så mye på agendaen her heller i dag.
Må vel se ferdig siste etappe av Tour de France, og senere ikveld regner jeg med at Odd slår Godset ganske greit :)

Ha en bedre Søndag..