PDA

View Full Version : SAS internettbestilling


TG923
27-07-2005, 16:36
På grunn av tekniske endringer, er det for tiden ikke mulig å bestille reiser til SAS destinasjoner i USA og Asia på sasbraathens.no. Vennligst ring 05400 for bestilling av reise til disse destinasjonene. Du vil kun bli trukket det vanlige internett service gebyret på 50,-.

Håper dette betyr at vi kan se en bedret funksjonalitet på bestillingsfunksjonen fra de norske internettsidene. Jeg har f.eks. ikke funnet ut hvordan det har vært mulig å bestille reise til Asia i Economy Flex fra de norske internettsidene (mens det fra andre lands SAS internettsider har vært helt greit).

Kan man bestille Economy Flex til USA/Asia fra www.wideroe.no?
Der finner jeg heller ikke annet valg enn laveste pris og full fleksibilitet, mens det jo er mange andre priser å velge mellom.

Farmer
27-07-2005, 19:54
Pr i dag er det ikke mulig å spesifisere dette i selve søket for å få "Y-klasse".
Men, vi løser dette med en halvautomatisk variant for mange brukere ved at bestiller laveste pris, men legger inn en merknad om at de vil få oppgit pris og mulighet for Economy Flex. I de tilfeller hvor dette er tilgjengelig løser vi dette, uten tillegg mht bestillingsgebyr.

Men jeg synes nå at våre venner i SAS kunne ha linket til oss, slik at de slapp å bruke så store manuelle ressurese på slike bestillinger... Men de har kanskje nok folk de må skaffe manuelt arbeide til .. :biggrin

Superhai
27-07-2005, 20:38
Synes å lese et sted at amadeus skulle få funksjonalitet for å søke på ledige i flex klasse, det kommer kanskje til internett-modulen også etterhvert?

DY
28-07-2005, 10:35
Originally posted by Farmer
Pr i dag er det ikke mulig å spesifisere dette i selve søket for å få "Y-klasse".
Men, vi løser dette med en halvautomatisk variant for mange brukere ved at bestiller laveste pris, men legger inn en merknad om at de vil få oppgit pris og mulighet for Economy Flex. I de tilfeller hvor dette er tilgjengelig løser vi dette, uten tillegg mht bestillingsgebyr.

Men jeg synes nå at våre venner i SAS kunne ha linket til oss, slik at de slapp å bruke så store manuelle ressurese på slike bestillinger... Men de har kanskje nok folk de må skaffe manuelt arbeide til .. :biggrin

SAS er vel ikek kjent for å gjøre tinge på enkleste måte.
Og oppsigelser nå har vel ikke SAS "råd" til.....