PDA

View Full Version : Fryktelig tidlig Torsdag!


Polaris
22-07-2010, 06:15
Ja da var det plutselig min tur å starte god-morgen-tråd, jeg er noe forvirret, desorientert og støl i kroppen - men våken er man. Og til flyplassen skal man om ca 20 minutter. Bikkja mi så bare stygt på meg da jeg gikk på badet i "mårrest" (natt?!). Da jeg slo opp pc'n tenkte jeg "hm, merkelig at pc'n ikke gikk i dvale før 05.05.... nei vent, klokka er det NÅ ja". HVORFOR valgte vi egentlig 06.45-avgangen til Norwegian? Fordi den kostet 100kr mindre når vi bestilte billettene? Det som var en god idé at the time virker jævlig dum nå, men man må jo lære på en eller annen måte, hvorfor ikke gjøre det "the hard way" :p

Nok om det, Oslo here I come. Det er meldt sludd i fjellet og tildels lavlandet i Nord-Norge. Urkegurkelurke. 24 grader og sol i Oslo. Hihi!

Er ikke bekymra for flyturen i det hele tatt, og det må jeg få lov til å rose dette forumet for. Makan til hyggelige folk her inne! Det høres så corny ut; men jeg setter umåtelig pris på det! You all know who you are, TAKK! :)

Nei, nå skal jeg nyte Madrugada - Vocal til en yoghurt og glede meg til å komme meg bort fra tåka og regnet. Jippi!

Ha en strålende Torsdag, håper dere alle har fått sove mer enn meg :colgate:

atck
22-07-2010, 07:06
God Morgen/kveld. Er denne uken i ferd med å etablere Scanair's Houston-kontor, noe som så langt har vært en fin opplevelse. Har notert at bydelen jeg skal bo i har sin egen biz-jet-plass, noe som mest sannsynlig kommer til å bli dokumentert etter at vi har flyttet hit på ordentlig i september.
Skal forøvrig være husmor/golfspiller et par år.

Kyrre

HMWK
22-07-2010, 07:20
God formiddag fra Cha-am, Thailand. Her er det deilig og varmt. Kona er hos frisøren og jeg passer junior. Ha en riktig god dag alle sammen!

BSSW
22-07-2010, 08:06
God morgen fra Tananger

Hadde ikke skadet å være hakket mer våken enn meg idag...

Men men, gåturen til jobb hjalp heldigvis på ;) Men det begynner å bli vel klamt på kveldene her i området, det kan jeg ikke si at jeg liker.
ATIS meldte 16 grader rett før jeg gikk ut, overskyet men ikke noe regn.... enda...

Men men, nå er det å "leke" med noe diesel.

Ha en fin dag forumister :)
Og god tur til alle reisende...

Speedbird
22-07-2010, 08:14
Good morning fra Special Services Bergen!
I dag skal jeg bytte et 22pins harness på et kammer, før det er en kort økt på Elixia - og deretter hjem for å pakke til FAB10. :)

Ha en flott dag folkens!

ENGM 911
22-07-2010, 08:54
Kom dere på jobb, jeg skal i loppekassa etter nattvakt :zzz Ha en fin dag.

ATC-flyradar
22-07-2010, 08:58
Oslo (nord) hadde 19,5 grader klokken 06:45 - slå den folken`s i Norge :)

zico77
22-07-2010, 09:18
God morgon frå Trondheim! Grått i dag, men det er snart helg, og då kan det vera det samme ;) Nye oppgåver skal gjerast. Ha ein fin dag alle saman!

Someone
22-07-2010, 09:23
Ugh, stått opp, men kan diskuteres hvor våken jeg er. Ikke helt i form så blir diverse dop og legemidler til frokost før jeg må i et eksternt møte. Litt usikker hvor lenge man blir sittende på jobb, men man får ihvertfall gjøre et forsøk å se hvordan det går......ha en fin dag

AirbusTrond
22-07-2010, 09:28
Mornings! Wayne´s Coffe ga en brukbar start på dagen på Majorstua. Overraskende mørke skyer over Frognerparken i dag, blir det nok dag med allslags vær på en dag? Nest siste dag før ferien skal bl.a. brukes til å rydde litt rundt her.

sirpjalle
22-07-2010, 10:03
God morgen fra Forus!

Da var det en ny dag, og atter nye muligheter. Dagen i dag skal gå i å sette seg ned og dokumentere diverse, slik at alt er i boks før ferien....

Ha en fin dag forumister! :)

mikro
22-07-2010, 10:37
God torsdagsmorgen fra Asker. Overskyet og 19 grader for øyeblikket.

I kveld går turen med SK223 nedover til Kristiansand, hvor en venn av meg og moren hans møter meg før vi kjører ned til besteforeldrene hans i Farsund hvor vi skal være under flystevnet på Lista. Lørdags kveld går turen tilbake til Kristiansand hvor jeg skal besøke slekt.

God torsdag :)

JonF
22-07-2010, 10:50
God morgen.
Tilbake på jobb igjen i dag. Fortsatt stille. Men begynner forberedelsene til et større prosjekt i dag. Greit å ligge i forkant. Det smeller fort og da blir det nok å gjøre.

I kveld har jeg rett og slett ingen planer, får ta ting som de kommer.

Ha en fin dag :)

Concorde
22-07-2010, 11:04
Middag og øl i kveld med i hvertfall en pilot i Continental i kveld her i Sandvika. Ellers er det bare ett par dager til ferie og en rundtur uten like med både SAS, Lufthansa og Swiss.

VC-10
22-07-2010, 11:32
"God morgen" fra Beitostølen. Etter snart 4 ukers ferie er nesen vendt nordover mot Trondheim igjen. 2 uker på Kreta og resten div. steder på Østlandet - tida har gått altfor fort, og på mandag er det på´n igjen med jobb og slit.
Passe bra vær her foreløpig. Håper det holder seg slik, men meterologene har vel dessverre spådd at hjemturen skal skje i ymse værtyper :cool:

Utflyttet
22-07-2010, 12:29
God morgen fra Bangkok.

Her er det ikke så mye å si på været, det er varmt, klamt og sol. Det er ikke så mye å si på helsen heller, klamt og giardia.

Dette ser ut til å bli atter en ræva dag. :p

Ha en bedre ukesslutt hvor nå enn dere alle er.

-A

jcnorway
22-07-2010, 12:33
God morgen fra hovedstaden.

Mye å gjøre på jobb i dag også, men nå er det heldigvis straks lunsj.

I kveld er det sesongpremiere på den kanadiske dokumentarserien "Mayday: Flykatastrofer" (org. tittel: "Mayday: Air Disaster") på Viasat 4 kl 20.30. Første episode vil handle om Partnair Flight 94 fra Oslo til Hamburg som styrtet i havet 8. september 1989.

Concorde
22-07-2010, 13:10
I kveld er det sesongpremiere på den kanadiske dokumentarserien "Mayday: Flykatastrofer" (org. tittel: "Mayday: Air Disaster") på Viasat 4 kl 20.30. Første episode vil handle om Partnair Flight 94 fra Oslo til Hamburg som styrtet i havet 8. september 1989.

Pokker, den går jeg glipp av!
Min tidligere nabo "tapte" loddtrekningen på turen med den og måtte bli hjemme på Jar den dagen. Når ulykken var ett faktum kom en reaksjon som varte helt til hun døde. Stakkars kvinne!

TG923
22-07-2010, 15:42
God middag fra Mykonos

Solen skinner fra skyfri himmel som alltid, men vinden gjør temperaturen helt grei.
Nok en lat dag ved poolen, kanskje en tur i sjøen. Må også innom "butikken" for å handle litt mer drikke ser jeg. Uff, mye å gjøre...

viper6
22-07-2010, 16:03
God ettermiddag fra Sørlandet.

På lørdag braker det løs med warbird airshow på Lista.
Undertegnede skal også ut å fly, men hva vites ikke, da dette er en forsinket 40-års presang. Moro blir det uansett.

Hickok
22-07-2010, 16:47
God morgen fra Atlantic City. Snart går turen atter nordover mot Newark, der kvelden skal tilbringes på Red Bull Arena og New York Red Bulls vs. Tottenham Hotspur. Skal bli interessant å se hva som blir lagt i denne kampen. Ikke alle treningskamper er like spennende for å si det sånn.

LN-MOW
22-07-2010, 20:17
Spurs' første kamp var et stort gjesp, så vi får håpe de har skjerpet seg. ManU har forøvrig spilt to matcher her borte og begge var svært underhodlende - så det går an å spille skikkelig fortball selv i oppkjøringen.

Tar gjerne en rapport om ManCity - de skal spille her i ATL neste uke mot et meksikansk lag. Funderer på å ta en tur nedover.


Er denne uken i ferd med å etablere Scanair's Houston-kontor, noe som så langt har vært en fin opplevelse. Har notert at bydelen jeg skal bo i har sin egen biz-jet-plass...........

Det er ikke langt mellom småflyplassene her borte uansett hvor du bor .. :colgate: Ellers blir da dette kontor nummer to i HOU ... ikke glem seniorkorrespondent Johnsen.

Nok en varm dag her i Alpharetta. Kjenner også formen er stigende etter en drøy måned med morgenøkter i gymmen .. Ikke lenge til jeg igjen har kropp som en 20-åring! :up:

GFL
22-07-2010, 20:49
God morgen fra Atlantic City. Snart går turen atter nordover mot Newark, der kvelden skal tilbringes på Red Bull Arena og New York Red Bulls vs. Tottenham Hotspur. Skal bli interessant å se hva som blir lagt i denne kampen. Ikke alle treningskamper er like spennende for å si det sånn.

Du får avgi rapport. De skal ut i CL-kvalik, så håper de begynner å skjønne alvoret. Den nye Red Bulls stadion er synlig for de som tar toget til Newark også. Kult

Hickok
26-07-2010, 17:09
Spurs' første kamp var et stort gjesp, så vi får håpe de har skjerpet seg. ManU har forøvrig spilt to matcher her borte og begge var svært underhodlende - så det går an å spille skikkelig fortball selv i oppkjøringen.

Tar gjerne en rapport om ManCity - de skal spille her i ATL neste uke mot et meksikansk lag. Funderer på å ta en tur nedover.




Det er ikke langt mellom småflyplassene her borte uansett hvor du bor .. :colgate: Ellers blir da dette kontor nummer to i HOU ... ikke glem seniorkorrespondent Johnsen.

Nok en varm dag her i Alpharetta. Kjenner også formen er stigende etter en drøy måned med morgenøkter i gymmen .. Ikke lenge til jeg igjen har kropp som en 20-åring! :up:
Man C var utrolig svake. To kamper, nesten helt uten målsjanser. Nå er det tydelig at Red Bulls har fått inn en norsk ånd (med Erik Soler), så det var en stolt Kolo Toure som hentet medaljen for 4.plassen (av 4).. :) Til deres forsvar skal nok sies at de spilte uten VM-spillerne og de nye, men det gjorde Spurs også, og Sporting byttet friskt på sitt lag også. Alt i alt var nok dette for typiske treningskamper å regne, og at det ble høy luftfuktighet og high 90s hjalp heller ingenting.

LN-MOW
26-07-2010, 17:27
Man C var utrolig svake. ...... og at det ble høy luftfuktighet og high 90s hjalp heller ingenting.

.. og det blir neppe noe bedre her onsdag. ^_^ velvel - vi får se - guttungen har lyst til å se kampen, så det blir vl til at vi går. Skulle ønske at de fant et mer interessant motstanderlag enn Club America dog ..
CBP kan sikkert gjøre et kupp hvis de tar et ID-raid dog - det kommer sikkert noen tusen tilskuere uten gyldig oppholdstillatelse ... :evil: