PDA

View Full Version : God måndag morgon


Savipix
19-07-2010, 07:43
God morgon från ARN!

Terminal 4 (inrikes hela dagen) innan en tvådagars ledighet sparkar igång kl 1240. Får besök av en god vän från Danmark idag så det blir nog inte allt för mycket "ledighet".

Varmt ser det också ut att bli kommande dagar. Ha en flott dag forumister!

EB
19-07-2010, 08:22
Glad sommermorgn fra Oslo. Siste dag før Italia2010 - nok som skal gjøres i dag. Ettermiddag/kvelden avsluttes med venner som kommer på middag hit - da bør det meste være pakket og klart før morgendagens avgang med mitt 78. flyselskap.

Ha en strålende start på uken!

jcnorway
19-07-2010, 08:31
God morgen.

Alle andre på avdelingen er på ferie, noe som betyr et lass av arbeidsoppgaver som må dekkes opp for av undertegnede. Ikke akkurat feriemodus kan man si :rolleyes:

Krysser fingrene for at alle systemer fungerer som normalt denne uken.

Ellers er det T-40 til den store dagen ;)

Ha en fin uke alle sammen!

ENGM 911
19-07-2010, 08:59
God morgen fra Oslo. Nettopp kommet hjem etter nok en nattvakt, og tror du ikke jeg blir pisket nordover igjen i natt? Ferie og fravær blir overtid og drøssevis med laken til meg. Disse sedlene holdes skjult for min kjære "finans og innenriksminister", det skal nemlig inventeres i nytt kamera. Når hun ikke ser forskjell på vår egen Audi A6 og en Ford Mondeo, legger hun i hvertfall ikke merke til at jeg har byttet ut Canon 500D til 7D. Sånn går no dagan :colgate:

LNv22
19-07-2010, 09:06
God morgen!

Var på plass på kontoret 07:30 for å se over papirene til rettsmøter denne dagen.

Kjenner at jeg begynner å glede meg brutalt til ferie om tre uker...

Kvelden vil forhåpentligvis gå med til litt trening samt å gjøre noen småinnkjøp.


Ha en flott dag!

S. Holberg
19-07-2010, 09:12
Ohh, god morgen fra MS Mørejarl i rute til Smøla ;)
Arbeid utover dagen, så noe familiesammenkomst i kveld da :)
Ha en flott dag folkens!

zico77
19-07-2010, 09:39
God morgon frå Trondheim! Fortsetter å holde hjula i gong her ;) Blei mykje pussing og maling i helga, og det fortsetter i dei neste dagane. O'store kaos! Skal bli godt å få bytta ut rosa-fargen med kvit-farge! Med maling inne, blir det sol ute -gammelt ordtak..... Ha ein flott mandag! ;)

Someone
19-07-2010, 09:47
God morgen fra Vielha, Spania. Blir straks å sette seg i bilen for den korte turen tilbake i Frankrike for å se dagens etappe. Siste for oss før det blir hjem til Oslo i morgen

Ellers så lærte jeg at Avis sine kart kan være noe misvisende.....det som så ut som en grei vei visste seg å være 2 fjellpass og OL i hårnålsvinger.......jeg la definitivt litt gummi igjen der, og har sjeldent vært mer sliten etter en kjøretur etter konstant ratting:p

FlyHi
19-07-2010, 09:55
Godmorgen fra København. Trafikken glider som aldrig før her i sommerferien. Er nu kommet frem en halv time tidligere en beregnet til en aftale.

Morgenen starter med en times massage inden resten af dagen tilbringes på kontoret

Ha en god dag alle

sirpjalle
19-07-2010, 10:11
God morgen fra Forus!

Da var det en ny uke, nye muligheter, været er så som så, men det gjør vel ingenting. Ut denne uken her, så er det en måned ferie! :)

Ha en fin dag forumister! :)

Bizflyer
19-07-2010, 10:22
Så var en ny uke begynt!
Den startet rått og brutalt kl 0615 med telefon på vakttelefonen som viste seg å være falsk alarm.
Veldig stille på jobben i dag. Ferien er over oss, og ute regner det! Da er det like greit å være på jobb. Satser på finvær mot slutten av uka, og tar nok et par fridager da om været skulle slå til. Ingenting er som noen deilige dager på hytta ute i skjærgården. Men jeg føler jo vi trenger en liten hetebølge snart, for i natt var det så kaldt at jeg måtte trekke dyna skikkelig over meg for ikke å fryse. Det var dette med den kommende istiden da.

Jaja! Fortsatt god dag dere!

BF:cool2

OJB
19-07-2010, 11:17
God formiddag fra Forus,
Værmeldingen slo til igjen;grått og våt her i sørvest idag.
Det er ikke godt vær for årets campingturister i dette distriktet!
Vel , jeg har tak over hodet og tørt er det og her jeg jobber.
Et par flyturer slipper jeg ikke unna denne uken.
Østover og sørover.
Til helgen blir det flystevne på Lista igjen.
Det ser ut til å bli rimelig bra til provinsen å være.
Støtt opp om arrangementet som mange jobber hardt med å få til.
Trivelig er det å treffe kjente folk fra flymiljøet også ved et slikt arrangement.
Ha en god dag folkens.

Discus
19-07-2010, 12:08
God formiddag, ferie her også. Må levere noe til en kunde etter lunsj, så skal man bedrive litt OLCI og pakke trillekofferten for morgendagens utflukt. Først litt mer kaffe...

FBU 4EVER
19-07-2010, 13:18
....det som så ut som en grei vei visste seg å være 2 fjellpass og OL i hårnålsvinger.......jeg la definitivt litt gummi igjen der, og har sjeldent vært mer sliten etter en kjøretur etter konstant ratting:p

Du skulle ha kjørt en Alfa Romeo, Espen! Min 156SW spiser hårnålsvinger til frokost!

Grått og vått på Nærsnes. Blir nok en tur til Meny på Slemmestad for å fylle opp kjøleskapet. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.

Martin
19-07-2010, 15:21
G'mandag fra FedEx. Ikke stort å melde, annet enn at det er nøyaktig 5 år siden Adecco ringte meg, og trengte en vikar på FedEx, "ut uka". Så hurra for meg :drink.

God mandag ønskes forumistene :)

LN-MOW
19-07-2010, 19:04
God mandag fra WIAS Avd (Veldig) Vest. Her er man i gang etter en uke fri, og er lett og fin i kroppen. Gymmen ble besøkt på morgenen og guttungen levert på 'racing-camp' på Andretti's hvor han skal kjøre go cart og racingsimulator hele uka...

Litt masete på morran, men nå blir det lunch og en kaffekopp til. Chillin' ......