View Full Version : Flere SAS EuroBonus-poeng hos Scandic
FlightDeck
08-07-2010, 10:15
Fra 1. juli opptjener man 300 ekstrapoeng per natt hos Scandic, mot tidligere 300 ekstrapoeng per opphold. Husk at Scandic tilbyr double dipping slik at man kan tjene både EuroBonus-poeng og Scandic-poeng på samme opphold.
Blackhawk
08-07-2010, 12:44
Takk for interessant info, har ikke blitt så mange Scandic-opphold
hittil - men dette gjør det jo hele betydelig mer interessant.
PS: er det flere hoteller (innenfor EuroBonus-programmet) som
tillatter slik "double dipping"?
jcnorway
08-07-2010, 12:45
"Double dipping" er også mulig hos Hilton.
De øker også uttaksgrensen på sentrumsnære hoteller til 21.000(!) poeng per natt. For avsidesliggende hoteller er satsen fortsatt 10.000.
Blackhawk
19-03-2011, 17:33
Ser ut som om Scandic har sluttet med "double dipping",
at man dermed ikke kan inntjene poeng både hos Scandic sitt
eget lojalitetsprogram og SAS Eurobonus samtidig, jeg leser
(desverre) følgende her:
https://www.scandichotels.no/Stamgjestprogram/Partnere/
siterer:
SAS EuroBonus
Du får 300 EuroBonus poeng per natt når du bor på Scandic. Vis fram ditt EuroBonus kort når du sjekker inn hos oss.
Vennligst bemerk at det ikke er mulig å tjene både Eurobonuspoeng og Scandicpoeng for samme hotellopphold.
Du velger hvilke poeng du ønsker å motta, og får dermed fordeler fra det bonusprogrammet du har valgt, ikke fra begge.
Fredrik Propell
19-03-2011, 18:00
"Double dipping" er også mulig hos Hilton.
Gir Hilton i USA EB poeng?
litt-amatør
20-03-2011, 01:13
21000 poeng for sentrumsnære hotell må jeg si er kjempedyrt. Særlig ettersom det nå gjelder også helger. Men er ikke noen kjeder fortsatt "billige" med 10 000 poeng? F eks Rica i Norge?
FlightDeck
20-03-2011, 11:51
21000 poeng for sentrumsnære hotell må jeg si er kjempedyrt. Særlig ettersom det nå gjelder også helger. Men er ikke noen kjeder fortsatt "billige" med 10 000 poeng? F eks Rica i Norge?
Ja, Rica koster bare 10.000 poeng og velger man de rette hotellene er det en veldig bra deal. 21.000 poeng for Scandic kan være på grensen til det meningsløse. Mener også at Rica-kortet er bedre enn Scandic-kortet på uttakssiden, med tanke på at man alltid får hver tiende natt gratis hos Rica.
litt-amatør
21-03-2011, 11:04
Ja, Rica koster bare 10.000 poeng og velger man de rette hotellene er det en veldig bra deal. 21.000 poeng for Scandic kan være på grensen til det meningsløse. Mener også at Rica-kortet er bedre enn Scandic-kortet på uttakssiden, med tanke på at man alltid får hver tiende natt gratis hos Rica.
Enig. Mitt inntrykk er også at prisene på Scandic har gått en del opp i det siste sammenlignet med f eks Rica og også Radisson BLU. Men det er bare en antakelse.;)