PDA

View Full Version : God morgen fra Forus


sirpjalle
08-07-2010, 06:48
God morgen godtfolk!

Da var det torsdag og helg! Blir avreise hytta etter klokken 15.00 i dag.

Planen for dagen er det vanlige, pluss en tur på Biltema for div småting til diverse reparasjoner!

Ha en fin en forumister! :)

EB
08-07-2010, 07:12
Glad morgen fra en våt hovedstad... Middagsgjestene forsvant ut døren 01:15 i natt - men man kaster da ikke bort arebidsdagen - så nå er man på plass på Skøyen klar til dagens oppgaver. Håper på bedre vær i løpet av formiddagen/ettermiddagen. Ha en flott torsdag - det nærmer seg nok en helg!

ENGM 911
08-07-2010, 07:53
Vått og grått men kryper til køys etter nattvakt og håper på sommer og sol når man våkner utpå ettermiddagen. Lite trafikk på E6 bidrar til at man slipper å seigpines på vei hjem fra jobb. Så må dere ha en fin dag der ute i intetnett.

zico77
08-07-2010, 09:13
God formiddag frå Trondheim!

-Det er "sommer", og fint å sove lenge. Får meg ikkje til å stå opp til vanlig tid, og dra seg på jobb til klokka 7. Starter 9 idag -blir lang ettermiddag, men det får stå sin prøve ;) Snart helg!

Ha ein fin dag alle saman!

CK
08-07-2010, 09:20
God morgen fra hjemmekontorfet i Asker. Solen truer med å bryte gjennom skydekket, så kanskje blir det ostesmørbrød til lunch ute i hagen i dag. I dag blir det å forsøke å løse noen floker i prosjektet og ikke minst å sende UT fakturaer på vegne av Bolaget. Penger inn i kassa!! WE LIKE!

Savipix
08-07-2010, 10:23
God morgon från Sigtuna!

Hemma hos mor och far på besök mellan ett par arbetsblock och väntar just nu på besked om ett eventuellt nytt jobb. Solen skiner men innan jag får njuta av den blir det till att stryka ett par uniformsskjortor.
Ha en flott dag forumister!

Bizflyer
08-07-2010, 10:25
God formiddag fra Krsand!

I går kveld var jeg med jr på Kaptein Sabeltann show i dyreparken. Det var oppholdsvær da vi kom, men så begynte det bare å regne mer og mer etterhvert. Vi var ganske gjennomvåte da vi kom hjem igjen kl 1 i natt. Litt nifst synes jr. Far synes det var et flott oppsatt show med flotte effekter både av lyd og lys!

Våknet i dag til enda mer regn. En titt på yr sier at det skal klarne opp utover dagen og bli riktig så flott resten av helgen også. Så da blir det fridag i morgen og langhelg på hytta i skjærgården! Ikke feil det!

God hælj allesammen!

BF:cool2

LN-FHU
08-07-2010, 10:36
God formiddag fra Trondheim

Her er det sol, men på jobb må man. Håper det gode været fortsetter til man er ferdig iallefall :D

Ha en flott dag alle sammen :) :) :)

Polaris
08-07-2010, 10:46
Tromsø taper for et drittlag i cuppen, Tyskland taper for et enda større drittlag og i dag har snekkerene gått fra å rive ned veggen - til å hamre på veggen. Næh, nå synes jeg akkurat nok synd i meg selv til å kjøre ut til Sommarøy og spise hamburger og is :colgate:

Én ting er positivt dog - den bikkja mi er så utrolig god og snill. Ikke et knyst på henne selv om de kom uanmeldt 08.00 i mårrest og begynte å hamre og sage i veggene. Selv nå når det høres ut som det hamres i jern, der ligger hun og snorker. Ikke noe vaktbikkje, hehe!

Have a nais one, folkens :)

FBU 4EVER
08-07-2010, 10:56
Med regnet som trommet mot vinduet og ikke noe spesielt å gjøre, så var det godt å ligge under dyna på morrakvisten. Nå er det snart frokost. Eller brunsj, alt ettersom. Hva ettermiddagen byr på, aner jeg ikke, men det skal bli bedre vær mot kvelden.
Ha en fin dag.

Bizflyer
08-07-2010, 11:17
Tromsø taper for et drittlag i cuppen, Tyskland taper for et enda større drittlag og i dag har snekkerene gått fra å rive ned veggen - til å hamre på veggen. Næh, nå synes jeg akkurat nok synd i meg selv til å kjøre ut til Sommarøy og spise hamburger og is :colgate:


Ja, det er bare en ting å si! SCHEISSE!!

Discus
08-07-2010, 12:06
God formiddag fra OSL-stuen. To knyttnevetester er gjennomført og det blir et par til før dagen er omme. Min faste "concierge" har jeg ikke sett noe til her oppe i dag, montro om han har sommerferie eller sitter i kjelleren og regner på tyngdepunkter. Akkurat nå står det to fly med tilsammen 10 APUer parkert utenfor vinduet her i et gråått og trist vær. Alltid kjekt å være outbound på ferietur når været er slik.

Dukker plutselig opp en eller annen plass - ha en fin helg!

Martin
08-07-2010, 12:21
Min faste "concierge" har jeg ikke sett noe til her oppe i dag, montro om han har sommerferie eller sitter i kjelleren og regner på tyngdepunkter.


Han har vel hatt pappaperm en god stund nå, som jeg tror gikk over i ferie - om jeg tenker på samme "concierge", da. Uansett, god tur :drink.

G'torsdag fra Maura. Straks klar for ukas nest siste innsats, etter at man har vært på postkontoret og hentet et nytt leketøy ;)

God torsdag ønskes alle :)

FlyHi
08-07-2010, 13:19
God middag her fra Sunny Copenhagen. Temperaturen er oppe mod 26-27 grader og vejrudsigten siger at vi får temperaturer omkring 30 grader i weekeden.

Det bliver en kort dag på kontoret og så ellers forberedelse og indkøb til lidt hyggelig BBQ med gode venner i weekenden :)

Someone
08-07-2010, 14:22
God kveld fra Changi. Sitter nå og venter på en ledig dusj i transit loungen......det trengs etter en varm dag i Singapore. Funket forresten utmerket å levere fra seg bagasjen når jeg sjekket ut av hotellet, så tilbringe en full dag i byen også plukke opp bagasjen ved innsjekk på SIN nå i kveld. Etterpå blir det en lett middag før SQ og en av deres 777-300ER skal ta meg til Sydney i natt

LN-FHU
08-07-2010, 16:45
Tromsø taper for et drittlag i cuppen......

Ja det var det med hvem er et drittlag ja.....he he..taper for et bydelslag i Norges fotballhovedstad....;) :p

LN-MOW
08-07-2010, 17:45
G'morgen fra Det Dype Sør ... her blir det opp imot 40 grader i dag, så jeg holder meg innendørs. Kun en arbeidsdag til, så blir det en ukes ferie. :up:

Hickok
08-07-2010, 18:46
God kveld fra gullstuen på CPH. Her er et par pils inntatt, og jeg begynner å bli lei av å vente. Flyet til BGO går ikke før om 2 timer, og det skjer ikke all verden. Endelig hjemme!

I morgen tidlig, derimot, går ferden videre mot vest, mot vest. UA fra LHR via DEN til RAP. Da er omsider sommerferien i gang. Kjempegreier!

TOS
08-07-2010, 22:52
God kveld fra Englands Jurrasic Coast. Her fikk vi et par svært lavtflygende britiske militærhelikoptre over stranden - en Chinook og en maskin som kanskje kunne sett ut som en Merlin (nå er jeg veldig lite bevandret i helikopterkjenning, men det var en nokså stor maskin). Sistnevnte kom i rundt 30 meters høyde.....:)

dc-8-63
08-07-2010, 23:02
God ettermiddag fra Seattle...hvor det er over 30 grader...ja god nok temperatur til aa sitte ute paa soldekket paa fergen inn til byen ... setter pris paa jobbe i en organisasjon som tillater shorts og lin skjorter paa dager som i dag....

Kveldsturen sammen med den lille italienerinnen i gaar boed paa baade moete med 2 raadyr og 3 "Bald Eagles" samt solnedgang over The Olympic Mountains som ennaa er snedekte....

FBU 4EVER
09-07-2010, 00:20
Her på Nærsnes går dagen mot en tidlig slutt. Tidlig opp i morgen for å fly ARN-EWR. Så får vi se om SAS IC endelig får sendt meg avsted på en tur. De to siste turene har blitt så forsinket at jeg ble tatt av pga. overskridelse av arbeidstid. NYC rapporterer om rimelig høy temperatur, så det ser ut til at jeg må pakke shorts, poloskjorte og sandaler i tillegg.
God natt!