PDA

View Full Version : God torsdagsmorgen!


LN-AØR
01-07-2010, 07:43
God morgen fra Oslo. 1. juli, så nå er sommeren her. Straks settes kursen i retning OSL hvor DY skal fly meg til Berlin. Spådd nydelig vær hele helgen, så det blir bra. Blir heller ikke feil å se Tyskland-Argentina på storskjerm på lørdag. :drink

Ha en flott helg folkens!

CK
01-07-2010, 07:58
etter to dager i "soliga Stockholm" er man tilbake i gamlelandet, og jammen skinner ikke solen her også! I dag blir det hjemmekontor, et par telefonmøter (som av dekningsgrunner bare MÅ tas ute i hagen....) og en masse actionpunkter fra to dager med møter på hovedkontoret. Puh! Og jammen skal jeg ikke mekke litt på sas.no i dag også....
Minner forøvrig om at det er mulig å kjøpe feiende flotte Scanair.no bagasjetags til kofferten. De selges i pakker av to stk til NOK100 som inkluderer porto til Norge, Sverige og Danmark. Bestilles på mail til scanairtag-snabelA-scanair-dott-no

Bizflyer
01-07-2010, 08:11
God formiddag fra det store utland!

Straks går turen inn til Bangkok hvor de siste 2 dagene av ferien skal tilbringes!
Skal egentlig bli greit å komme hjem nå snart! Det er jo heldigvis sommer hjemme også, høres det ut for.

Gårsdagen ble fæl. Det måtte 5 imodiummer til for å stoppe dritten! Får håpe det holder nå!

Ha en fin dag der du nåmåtte befinne deg!

BF:fly

Someone
01-07-2010, 08:11
God morgen fra Oslo. Siste dag før ferien og med fullpakket program idag er kofferten allerede ferdig pakket selv om det er 24timer til flyet går. Mye å gjøre på jobb idag, og alt for liten tid, før jeg skrur på "out of office" funksjonen og tar ferie. En liten middag for å feire bursdagen til en kamerat, før mesteparten av kvelden "doneres" til dama siden jeg rømmer utenlands for noen uker. Ha en fin dag

VC-10
01-07-2010, 08:17
God morgen alle. Denne meldingen skrives fra NVR257 som ganske snart skal bringe meg og familien til Chania. Fortsatt god sommer alle sammen :)

sirpjalle
01-07-2010, 09:31
God morgen fra Stavanger!

Ny dag, mer hjemmekontor og fremdeles er snuppa syk. Vel, det er det som skjer i dag, hjemmekontor og forpleining.

Ha en fin dag forumister! :)

baselutvann
01-07-2010, 09:48
Ja god morgen. Da er joggeturen over og snart setter jeg nesa mot Osl, med både bilder og dugnad på lista.

Ha en fortsatt fin dag godtfolk :D

Utflyttet
01-07-2010, 09:54
God morgen. I dag burde jeg kansje begynne på en tripreport. En helg i Afrika. Denne jobben har de mest imponerende omveier innimellom. Alt man gjør for å ende opp i London.

Da var det å pakke sekken. Ha en bedre helg.

-A

Discus
01-07-2010, 10:33
God morgen - bedre vær i dag enn i går. Det går også mot helg og ferietid, og ser ut som ting roer seg ned fremover.

Ruter# hadde valgt en dag midt i uka til å skifte ut operatører/busser i Asker og Bærum, ser ut som det gikk ganske smertefritt - bussen kom hvertfall når den skulle. De skryter av nye flotte busser med lavgulv og mindre utslipp. På den andre enden av skalaen sier de nå ingen ting om at plutselig 5% av setene står baklengs og at setekapasiteten er redusert med 10% pr. avgang. Det er vel det markedsavdelingen kaller forbedring av tilbudet.

Reisequizen (http://forum.scanair.no/showthread.php?t=67560) er snart ferdig også, så da blir det å finne noen flere bilder å legge ut.

Ha en fin dag i nord og sør, øst og vest.

Twin Otter
01-07-2010, 11:18
Minner forøvrig om at det er mulig å kjøpe feiende flotte Scanair.no bagasjetags til kofferten. De selges i pakker av to stk til NOK100 som inkluderer porto til Norge, Sverige og Danmark. Bestilles på mail til scanairtag-snabelA-scanair-dott-no

Stilig. Sånne vil jeg ha på kofferten min. Mail er herved avsendt.
God morgen fra PRG. I dag flyr vi hjem igjen til gamlelandet. Som på utreisen blir det OK til AMS og KL siste hoppet hjem til SVG.

Hotellfrokosten er inntatt og vi sitter nå og slapper av på rommet vårt. Tenker å bli her ganske opp mot utsjekk. Så blir det muligens å kikke litt rundt i nabolaget før vi etterhvert setter kursen ut mot flyplassen,

learjet
01-07-2010, 12:25
God formiddag

Her nytes ferie med familien. Er på tur til Østfold og et lite sted omtrendt midt mellom Moss og Fredrikstad. Er ved sjøen og et flott badested. Og et par kilometer unna serveres det meget god fiskesuppe sies det. Noen som gjetter hvor ?

Nå blir det å samle flokken og ta en tur på stranda, nydelig vær.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

FBU 4EVER
01-07-2010, 12:34
Noen som gjetter hvor ?

Tja...Onsøy i Råde kommune?

God formiddag. Det ble sovemorgen gitt, og snart brunsj. Husarbeid må til. Og så skal det plukkes jordbær i hagen.
Ha en fin dag.

JonF
01-07-2010, 12:48
Noen som gjetter hvor ?



Skal vi se. Denne fiskesuppen, den serveres vel i Engelsviken, så du kan ikke være så langt unna der. Har selv hytte i Slevik, ikke langt unna Engelsviken. Du er ikke på Foten?

Sitter på jobb og driver med forefallende arbeid. Begynner å gå mot rolige tider nå merker jeg, men er enda 4 uker til jeg skal ha noe ferie igjen. Sånn er det hvert år omtrent, tar sjeldent ferie når alle andre gjør det :)

Ha en fin dag, alle sammen :)

Cecilie
01-07-2010, 14:45
Mornmorn fra Arendal. Her lades batteriene for to nye dager på Hovefestivalen. Nydelig vær!

Polaris
01-07-2010, 14:52
It's times like these at jeg digger landsdelen vår..

http://farm5.static.flickr.com/4096/4749993048_86535d1b19.jpg

Fra midnattsolstur i fjellområdene på Kvaløya, rundt nettopp midnatt (00.00) :)

Hva skal man gjøre i dag når det er grått og tåkete igjen? Ich habe kein plans!

Desk pilot
01-07-2010, 15:13
Godt ettermiddag herifra. Det er ferietid og det betyr at det er færre folk som skal gjøre alle de vanlige oppgavene. Dermed blir det travelt! Men i dag fikk jeg tid til litt Scanair-pause innimellom slagene. :) Kanskje jeg også klarer å komme meg hjem til normal arbeidstid slutt?

LN-MOW
01-07-2010, 16:08
Gudd mårning, verden ... her er det fortsatt fotballabstinens i 24 timer til ... det er hardt. :jumpin

Morgenens gjøremål er avsluttet og nå står arbeidsdagen for døren. Vært kjølig det siste døgnet - knapt over 30 grader i går og det blir nok det samme i dag. men det må nok litt mer til før det gjør utslag på el-regningen ....

EB
01-07-2010, 17:04
Glad torsdag... Endelig hjemme igjen etter en meget vellykket tur til Lillehammer. I dag blir det middag og farris ute i hagen...

Gunnar
01-07-2010, 19:08
Og mens det ennå er Torsdag i gamlelandet;
God fredag grytidlig morgen. Klokken har bare akkurat passert 4am, og frokosten er allerede innabords. Når jeg straks går ut døra er det ingen i gamlelandet som vil høre fra meg før jeg befinner meg 8800km lengere nord-nordvest.

... synest nesten litt synd på hybelkameraten min som har gått med på å kjøre meg til flyplassen, men det var han som foreslo det... :p

Tommy777
01-07-2010, 20:04
God lunch fra Chicago.

Nest siste arbeidsdag før ferie i dag. Flott dag her, akkurat passe temperatur og sol.

Her skal man forsøke å få unna mest mulig før ferien, ellers lite nytt å melde.