PDA

View Full Version : Glad onsdag morgen


EB
30-06-2010, 05:32
Snart på kontoret - det vil si før 06:00 og så blir det noen timers kontorarbeid før kursen settes mot Radisson Blu Lillehammer Hotel. Håper på bedre vær enn det hovedstaden hadde i natt og vel fortsatt har...

Ha en flott onsdag!

zico77
30-06-2010, 07:45
God morgon frå FBU :) Nokre er ferdige med ferien, andre ikkje. Så her sit eg då.... Snart dag to av kurset, og eg skal varte opp med vanskelige ting i dag og -her skal det svettes ;) Snart helg! Ha ein fin dag alle saman!

Someone
30-06-2010, 07:49
Mornings fra Oslo. Litt sent ute i løyp, men det betyr at jeg ihvertfall slipper å gå til jobben i regn, da det har sluttet å regne. Nest siste dagen på jobben før ferien, så absolutt nok å henge fingrene i. Skal se om jeg også får presset inn en løpetur i kveld. Dessuten, blir det å pakke kofferten i dag, da torsdagskvelden har et fullbooket program og med fly 07:10 på fredag betyr det at det må pakkes idag. Ha en fin dag

AirbusTrond
30-06-2010, 08:17
God morgen fra Majorstuen! Bare nettet som funker her. Nå har jeg varslet noen kunder at de ikke får leveranser til deadline i dag. :( Og så regner det. Og så er det generalforsamling i borettslaget hos meg i dag, jeg kommer til å stå steilt på at jeg trekker inn årene etter fem års engasjement i styre og stell. Det finnes yngre krefter, vil jeg påpeke. :D

sirpjalle
30-06-2010, 08:32
God morgen fra Stavanger!

I dag er det hjemmekontor, minste snuppa er syk i dag og.
Vel, ha en fin dag forumister! :)

LN-AØR
30-06-2010, 09:13
God morgen fra Oslo. Siste dag på jobb i dag, så blir litt vemodig. Vel vel, snart sommerferie og det skal bli deilig. Ha en flott dag folkens!

jcnorway
30-06-2010, 09:23
God morgen fra hovedstaden.

I dag skal man beslutte diverse praktiske detaljer rundt mitt kommende bryllup som er under to måneder unna ;) Ellers blir det en vanlig dag kontoret med diverse småplukk som må fikses.

Ha en fin dag!

FBU 4EVER
30-06-2010, 09:49
Så var en uke med sol, sommer, lange lunsjer og tre-retters middager over. Sto opp imorges til gråvær og regn. 3 dager til med ferie før matrosdressen venter. Blir en tur til Brandbu idag. Damen har navnedag, så jeg får ta med en flaske av hennes favoritthvitvin. Og,ja! Det var godt med egg og bacon til frokost. Italiensk frokost er ikke allverden.
Ha en fin dag.

Twin Otter
30-06-2010, 11:25
Morn fra Praha. Utvidet sovemorgen etter gårsdagens konsertfest med green day, øl og nachspiel på HRC. Men men. Nå skal vi straks ut å få oss litt skikkelig frokost før jeg og reisefølge skal gå hver vår vei for dagen. Hun skal prøve å komme seg på SPA mens jeg skal prøve å komme meg ut til Prague Aviation Museum, Kbely.

LNv22
30-06-2010, 12:45
God dag!

Her er man godt i gang med dagens arbeidsøkt. Prøver å bli fort ferdig ettersom jeg har en del arbeid å gjøre i min nye bolig :)

Ha en fin dag!

Polaris
30-06-2010, 13:00
Damen har navnedag, så jeg får ta med en flaske av hennes favoritthvitvin.

Du imponerer, den går nok rett inn i pluss-bokji den! ;)

Nei, ut og nyte et sjeldent værfenomen i Tromsø: sola! Hvor? Et fjell på Kvaløya, bestemmer oss i det vi kjører over brua tenker jeg...

Bizflyer
30-06-2010, 14:03
God kveld fra Thailand!

Her har man slitt med magen i dag! Jeg popper Imodium som sukkertøy, og foreløpig hjelper det ikke! Kanskje jeg skulle prøve Jägermeister i stedet??

BF:cool2

LN-MOW
30-06-2010, 14:27
G'moorgen fra det dype soer! Da var helgen over og det er tilbake i arbeidslivet! Heldigvis bare tre dagers arbeidsuke foer tredagershelgen, saa det blir myk overgang. :p

Vaatt paa bakken ute - det indikerer at det enten har regnet eller at luftfuktigheten er ekstrem .. eller begge, noe som nok er naermest sannheten. Blir nok oppimot 35 i dag ogsaa, men iblandet regn og torden utover dagen ..

Har vaert paa gymmen - naa venter frokosten!

Henshaw
30-06-2010, 14:53
Da er man den stolte innehaver av et flunkende nytt førerkort klasse B! :colgate:

Har ikke tid til å være her, nå skal det kjøres! :cool:

Discus
30-06-2010, 14:59
God ettermiddag - litt blanding av ferie modus og hektisk innspurt her i dag. Har snart kommet gjennom dagen, før en kort alkoholfri bytur står på programmet.


I dag skal man beslutte diverse praktiske detaljer rundt mitt kommende bryllup som er under to måneder unna ;) E

Mens andre snart er ferdige med detaljer om ting som skjer før bryllupet :colgate::stir

Da er man den stolte innehaver av et flunkende nytt førerkort klasse B! :colgate:

Har ikke tid til å være her, nå skal det kjøres! :cool:
Gratulerer :nor, hold til høyre for den gule linja :lol:

TOS_EBG
30-06-2010, 17:59
God ettermiddag fra gullstua på OSL. Bergen er overstått og snuten settes sørover til Cannes med en nattstopp på ZHR.

Ser forresten at CO39 er 7 timer sein idag, teknisk snag?

Martin
30-06-2010, 18:06
Ser forresten at CO39 er 7 timer sein idag, teknisk snag?

Maintenance i følge continental.com.

TOS
30-06-2010, 20:35
God ettermiddag fra Carbis Bay ved St Ives. Flott hotell, nydelig strand uten noe trengsel, men ulempen er at vannet er litt kaldt.... Det hindrer imidlertid ikke ungene! Cornwall har sålangt vært meget bra.

Tommy777
30-06-2010, 21:54
God ettermiddag fra Chicago. Akkurat hjemkommet fra Minneapolis. Flott vær, ikke for varmt.

To dager igjen før man tar ferie og setter snuten mot Europa i 10 dager. Kalenderen for resten av juli ser ut som ett heidundranes stress, ikke mindre enn 28 flighter inkluert en ferie som kun har 5.. Ja ja, bonuspoeng blir det nok av..

737-405
30-06-2010, 22:09
God kveld fra Bergen :) En lang onsdag går mot slutten etter dagstur til Oslo.
Kort oppsummering:

SK 246 (LN - RRN, 737 - 783) pushet ut før rute. 100 % belegg. I dag fikk vi ostebrix med egg & tomat, velsmakende som sådan. SK har begynt å benytte seg av pappbokser i stedet for de "tradisjonelle" plastikkboksene. Hyggelig personale ombord. Knyttnevetesten bestod selv på rad 19.

Retur med SK 275 (LN - RCW, 737 - 683) pushet også ut før rute. 100 % belegg med sprengt maskin. Vanlig kaffe & te - servering over fjellet, jeg sov. Forferdelig trangt med disse nye setene på rad 20.

Ønsker samtlige forumister en fortsatt fin kveld :)!