PDA

View Full Version : WF-teknisk TOS

LN-FAB
28-06-2010, 08:39
Hei alle!

Slenger ut noen bilder fra min lille visitt borte i Widerøe-hangaren på TOS (ble inspirert av Polaris sin DY-tur)... Bildene forklarer seg vel selv :)
Slenger også med et par bilder av Cimber Sterling sin CRJ-200(?) som stod her i dag tidlig (noen som vet hvorfor?)

Twin Otter
28-06-2010, 08:47
Slenger også med et par bilder av Cimber Sterling sin CRJ-200(?) som stod her i dag tidlig (noen som vet hvorfor?)

Siste bildet du har lagt ut kan vel gi en grei pekepinn. Cimber'en skulle vel til Billund tenker jeg.

Polaris
28-06-2010, 10:36
Hihi, glad jeg kunne inspirere :colgate: Fine bilder med iphånen. Står LN-TOS enda i hangaren?

LN-MEH
28-06-2010, 11:23

Det var en charterflyvning som ikke skulle hit i det hele tatt. Skulle til Lakselv og kom hit i går ettermiddag og refuelet. Prøvde seg på nytt både i Lakselv og i Alta, men returnerte hit og det ble nattstopp.

Siste bildet du har lagt ut kan vel gi en grei pekepinn. Cimber'en skulle vel til Billund tenker jeg.

Det tror jeg nok han fikk med seg...

Hihi, glad jeg kunne inspirere :colgate: Fine bilder med iphånen. Står LN-TOS enda i hangaren?

Den stod bare en kort tid i WF hangaren. Den ble ganske snart flyttet over til en hangar på flyklubbsiden der den stod bak lukkede dører. Flyet ble en gang i mai demontert og lastet på en henger og fraktet sørover for gjenoppbygging.
Fin serie med iphonen!:fly

Madman
28-06-2010, 13:05
Artig med innside WF-bilder. :)

putzmeister
28-06-2010, 18:24
Morsomt å se, takk for at du deler bildene med oss :D

LN-FAB
28-06-2010, 20:17
Takk takk!
Denne gang er faktisk bildene tatt (unntatt de to "CRJ-bildene") tatt med et Konica-Minolta Dimage Z3 :)

Joda, jeg fikk jo med meg hvor den skulle... Men ikke hvorfor den i det hele tatt var på TOS.. ;)

Halvorsn
28-06-2010, 21:07
fin og artig serie dette her, ja! :)