PDA

View Full Version : God mandag morgen


EB
28-06-2010, 07:37
Ny dag, ny uke og nye muligheter... Siste innspurt før ferien - blir sikkert nok å finne på de neste 14 dagene også. I dag blir det stort sett innendørs arbeid før ettermiddagen byr på en treningsøkt. Ha en bedre start på uken!

sirpjalle
28-06-2010, 07:56
God morgen fra Forus!

Stille og rolig enn så lenge her jeg sitter med kaffekoppen.

Vel, det ser ut til at det blir en rolig dag i dag, så da blir det nok tid til å løse en del større og mindre problemer.

Ha en fin dag forumister! :)

Someone
28-06-2010, 08:21
Ugh, tidlig morgen fra Oslo da noen onde sjeler har innkalt til møte klokken 8.....kan ikke huske sist jeg får på jobb før det :( I kveld er planen å dra på kino med frøkna.

Ellers er jeg svært fornøyd med at Argentina gikk videre og England røk ut i går. Og idag håper jeg på nederlandsk seier

Ha en fin dag

LN-FAB
28-06-2010, 08:42
God morgen fra Tromsø!

Nok en dag med regn og temp under 10 grader...
Taxfree-glade mennesker er servert det de trengte og flyet til Riga gikk med over 100 pax (for første gang?) idag..
Fikk også sett en Cimber Sterling CRJ-200 stående på stand 17 på vei til Billund, noen som vet hva i alle dagen den gjorde på TOS?

Ha en fin dag videre!

JoeW
28-06-2010, 09:18
Planen i dag er vel fort vekk en halv dag på ambassaden, og nok et visum interview da jeg må endre visumtype og status. Alltid spennende å se om de har fått nye sikkerhetsrutiner og hvor lenge man m. vente for å bli sikkerhetsklarert!

Ha en god dag!

SAJblue
28-06-2010, 09:29
God morgen fra Bislet:)

Dette ser ut til å bli en stille og rolig uke på kontoret. Snart er det sommerferie også:)

Ha en flott dag forumister!

CK
28-06-2010, 09:42
Hei og hopp fra iPhone. Vi tester nå forum for iPhone og dette ser bra ut. Kommer tilbake med mere detaljer.

Savipix
28-06-2010, 10:01
God morgon från Uppsala station!

Sitter på tåget och väntar på avgång mot ARN och dagens pass. Termometern visar på 22 grader redan vilket bäddar för en varm dag i uniformen! Ha en flott dag forumister. :)

learjet
28-06-2010, 10:02
God morgen

YR meldte i går at det skulle bli solskinn her i dag. Men tror nok at det er noen som er litt yr i hodet på meterologisk, for det er ikke alt for ofte gode treff om dagen.

Leverte bilen tilbake til verkstedet i dag, siden klima anlegget fungerte dårligere enn når jeg leverte bilen i utgangspunktet. De ble ikke veldig glad for å få bilen i retur, men tror de forsto mine store bokstaver.

Ellers blir det en dag med diverse gjøremål i og utenfor heimen.

Ønsker alle en god mandag

S

TOS_EBG
28-06-2010, 11:10
Hei og hopp fra iPhone. Vi tester nå forum for iPhone og dette ser bra ut. Kommer tilbake med mere detaljer.

:old Husk nå at Android markedet er på full fart fremover og sikkert snart passerer dette eplekjekke nordkoreansk inspirerte monopolet:lol:

Forresten god grå regntung formiddag fra TOS. I morgen bærer det til "Living Planet" i Bergen med mer regn ser det ut som, før snuten settes sørover til Cannes via ZHR på onsdag for et Vannsymposium (!). Torsdag og fredag er det ihvertfall spådd 25 grader og sol i Cannes.

TOS_EBG
(Lykkelig HTC Desire eier)

Seacougar
28-06-2010, 11:16
God formiddag fra Rakkestad International:)

Sitter og ser på at skyene sakte men sikkert blir borte, og håper det blir mulighet for en liten flytur i dag!

Bizflyer
28-06-2010, 12:10
God ettermiddag fra smilets land!
Her har dagen vært tilbrakt i og ved bassenget under meget varm sol!

Dagen skal feires med en bedre middag med en brigg eller to til i iløpet av kvelden. Blir det tid skal man ikke se bortfra at man skal unne seg en liten fotmassasje og kanskje en hårklipp også!

Akk ja! Bare en uke igjen av første del av ferien nå! Er det rart jeg drikker??:drunk:

BF:fly

Twin Otter
28-06-2010, 16:15
God mandags ettermiddag fra PRG. Her er det godt og varmt og fint vær naturligvis. Pause på hotellet etter en lang dag til fots i byen. Nespresso har man også klart å få i seg så.

FBU 4EVER
28-06-2010, 16:34
God ettermiddag fra Bella Roma!
Her er det nesten 30 grader og skyfritt. Har tilbragt den siste uken i Umbria, hvorav 3 dager i Perugia. Flott by! Anbefales paa det varmeste. Umbria er praktisk talt fritt for Internett Café'er. Den ene jeg fant i Perugia var stengt.
Ferien har bydd paa en ny erfaring: Bilkjoering i Roma sentrum! FCO var fri for leiebiler, saa jeg maatte ta toget til Stazione Termini og hente bil der. Jeg klarte aa komme "fri" fra Termini paa tredje runden rundt stasjonen, men returen idag gikk som fot i hose. Ankomstpilsen smakte fortreffelig!
Ha en fin kveld.

ENGM 911
28-06-2010, 17:58
Efta`n fra Upper District, OSL. Kveldvakten har så langt vært givende med å bistå trengende passasjerer. Her får`n hjelp på stedet så ferien ikke blir spolert så langt det lar seg gjøre. Ha en trygg aften.

Discus
28-06-2010, 19:04
:old Husk nå at Android markedet er på full fart fremover og sikkert snart passerer dette eplekjekke nordkoreansk inspirerte monopolet:lol:

Teknisk avdeling hiver da ikke inn monpolistiske saker - funker på flere plattformer den tapas-greia vi har lagt inn.

God ettermiddag - solen skinner og det gjør forkjølelsen også. Resten av dagen bringer vel ikke så mye, kanskje en is eller noe sånn.

LN-MOW
28-06-2010, 19:37
G'ettermiddag fra Alpharetta ..,. sent oppe idag, rakk akkurat en tur på gymmen før kampen.

Ingen spesielle planer for dagen, annet enn fotball og en tur til Costco .. Deilig med helg.

Hadde akkurat servicebesøk på airconditionanlegget ... teknikeren var ung, hvit og ytterst fotballinteressert og var svært fornøyd med å få med seg de siste 15 minuttene mens vi ordnet med fakturaen .. Joda - fotballinteressen er klart stigende her borte.

Discus
28-06-2010, 19:43
... teknikeren var ung, hvit og ytterst fotballinteressert og var svært fornøyd med å få med seg de siste 15 minuttene mens vi ordnet med fakturaen ..


"ordnet med faktuaren", ja :rolleyes: Hun var vel singel også tenker jeg :lol:

LN-MOW
28-06-2010, 19:53
Nei, det var en ung mann ... poenget mitt var egentlig at det tradisjonelt er de latinske som er de største fansene, men at man nå vinner over store grupper av 'andre' ... og særlig her nede i sør, hvor 'fotballen' er som religion å regne, er det morsomt å se hvordan det forandrer seg. Så langt er det nok baseball som er den store taperen ..

Tommy777
29-06-2010, 00:00
God ettermiddag fra Chicago. Her er man mindre imponert over at Swiss i går endret materiell fra 330 med ny C til 340 med intermediate C for avgangen på lørdag. Blir noe ombooking i morgen tipper jeg, håper det ordner seg med SAS slik at man kan hoppe over dammen lørdag med 946 i 1A og B.

Stressende, men hyggelig helg i DC og deretter San Diego før ultrafakiren tok meg tilbake hit på morran fra SAN.

Minneapolis i morra, tilbake onsdag. Kontordag torsdag og fredag før man tar ferie.

sukram
29-06-2010, 00:18
Helvete, aldri stol på en bruktbilselger. Helvete.

jcnorway
29-06-2010, 00:31
Helvete, aldri stol på en bruktbilselger. Helvete.

Lyst til å dele flere detaljer? :8:

sukram
29-06-2010, 09:46
Lyst til å dele flere detaljer? :8:

Vel, mannen var privatselgende og tilsynelatende en skikkelig fyr. Men etter at han solgte bilen dagen før vi hadde avtalt å sluttføre vårt kjøp, sank han kraftig i gradene hos meg ihvertfall. Ikke kunne han forstå min irritasjon heller, hvem var jeg til å hisse meg opp for at han brøt avtalen oss imellom.

Selvfølgelig kunne man gjort noe mer i den saken, jeg bare kjenner at jeg ikke gidder å være jurist på fritiden også :rolleyes: